16 mei 2025, 17:48:51

Gepareld of niet?

Gestart door Tara, 19 juli 2003, 16:10:28

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik heb nu amper 3 jongen over van de 7 :( en eentje daarvan (het kleinste) is wat raar wat de mutatie betreft, ik hoop dat het wat duidelijk is :-/

Ik denk gepareld maar mijn andere geparelde jongen (dat zijn er al 3 in totaal) die ik had hadden al dat geel niet aan de vleugels bovenaan alleen eigelijk aan het uiteinde van een pen. Is die nu gepareld? Het is het valkje dat ik zal houden dit keer ... Plukkie schiet niet meer over en een wildkleur popje zal er ook wel niet meer tussen zitten :(.

Alvast bedankt,
groetjes, Tara

smile_emerald

Hey plukkie,

Ik heb daar geen verstand van, maar eventjes een andere vraag. Onderaan staat wat over Plukkie en Pinky, wat is er gebeurd dan?

Groetjes Esmeralda.

Tara

Hoi Esmeralda,

deze beide valkjes zijn waarschijnlijk door nutribird :(. Dan had ik een nieuwe Plukkie en die is gisteren ook gestorven :(.

Hopelijk weet er nog iemand antwoord.

Groetjes, Tara

smile_emerald

Hey,

Nutribird... Wat bedoel je? Veel sterkte trouwens met al die verwerkingen...

Esmeralda

Tara

Nutribird was handopfokvoer, normaal een zeer goed merk alleen ... Er moet iets mis geweest zijn met mijn pak ... toevallig weer mijn pak :(.

smile_emerald

Jammer zeg... Maar je hebt er gelukkig nog drie, die allemaal tot mooie valkjes uit zullen groeien, daar mag je wel trots op zijn.

Groetjes Esmeralda

Tara

Hoi Esmeralda,

dat was van een vorig nest ... 1 die volledig onder nutribird heeft gezeten en 2 die wat werden bijgevoerd ... De 1 heeft zelfs maar 1 keer genomen en de ander 2 of 3 keer en toch gestorven ... Dan had ik 5 van de 8 jongen (in totaal) over. Nu amper 3 van de 7

smile_emerald

Laten we hopen dat deze het wel gaan redden.

Groetjes Esmeralda.

Tara

Hoi Esmeralda,

helaas had deze het ook niet gered, werd verstoten, en hij ging echt de goede kant op, maar hij had steeds weer zo'n koud en zo, en is dan na enkele dagen CéDé toch gestorven ... Mja, al wil je ze redden, niet altijd lukt het ...

Groetjes, Tara

smile_emerald

Het spijt me voor je... Maar ja, je zult je op je andere valkjes moeten concentreren.

-xxx- Esmeralda

smile_emerald

Wat een mooie albino trouwens! Hoe heet ie en houd je een dagboek bij over hem/haar?

-xxx- Esmeralda

Tara

Ooo Malaia is geen albino hoor, ik heb een dagboek over al mijn valkjes bij dagboeken -> mijn valkjes, maar van Malaia zelf heb ik ook iets, en dat is bij verhalen -> Mijn Malaia, is geen albino, maar een cinnamon geparelde witkop man. Maar over 2 jaar heb ik kans op albino's van eigen kweek ;).

Malaia lijkt er wel wat op he, zo? ::)

Tja, Gizmo heeft het niet mogen halen, het is ook al weer een tijdje terug, maar vaak denk ik nog aan hun, maar er is geen dag die voorbij gaat dat ik niet denk aan Plukkie.

Groetjes, Tara