Valkjes uit Anna Paulowna *bouw voliere!*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 20:58:24

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Lin,

Misschien broedt Yasuo 's nachts ook door?
Dreamy heeft ook in haar eentje gebroed, dag en nacht. Mikki kwam alleen het blok in om Dreamy te voeren en later om het donsje warm te houden.

Ik hoop dat het goed gaat komen met de eitjes en dat Yasuo zich niet te alleen voelt.  Kusje voor Yasuo.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

•=Bonnie=•

Ik zou je graag helpen maar heb helaas geen valkjes op eitjes.  :( Echt heel erg rot voor je.

Hopelijk vind je een pleegkoppel voor je eitjes.

Lin

Ik ga meteen naar mijn buurvrouw en anders verder zoeken. Er zijn drie eieren wel een beetje veel voor 1 valkje denk ik. Dan zou ik wat weg moeten halen als ik het licht aan laat broed ie wel door denk ik..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Leg in ieder geval wat trosgierst naast Yasuo , dan kan ie onder het broeden in ieder geval een klein beetje eten.
Daarnaast natuurlijk kijken of ie wel genoeg eet van zaadmengsel en eivoer, maar dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen!

Hopelijk vind je pleegouders!!

Groetjes, Gerda

Mara

Hoi Lin

Wat sneu zet, dat Naira dood is. He bah...Ik hoop dat je gauw pleegouders vindt. Heel veel sterkte ermee.

Mara

Rianne

Hey Lin,

ik zat nog eens te denken, het kan toch geen legnood zijn geweest? Zo snel al? Ook omdat je al zei dat ze altijd als laatste naar binnen wou, het binnenhok in, misschien was er al wel wat met haar.
Mijn moeder verwacht vandaag of morgen ook een ei, ik zou het als eerste aan Wilma vertellen als het ei er was maar nu is er haast bij. Misschien kunnen daar de eitjes wel bij.

Gerda

Mijn moeder verwacht vandaag of morgen ook een ei  ??? ???

Rianne, daar ging bijna weer de thee over het toetsenbord!!

Sorry Linda voor deze OT reactie  :-[

Groetjes, Gerda

Lin

Citaat van: Gerda op  6 augustus 2007, 13:19:56
Hoi Lin,

Leg in ieder geval wat trosgierst naast Yasuo , dan kan ie onder het broeden in ieder geval een klein beetje eten.
Daarnaast natuurlijk kijken of ie wel genoeg eet van zaadmengsel en eivoer, maar dat hoef ik jou eigenlijk niet te vertellen!

Hopelijk vind je pleegouders!!

Groetjes, Gerda

ja ik zal hem extra verwennen  :)

je hoort het nog wel!

Citaat van: Mara op  6 augustus 2007, 14:01:35
Hoi Lin

Wat sneu zet, dat Naira dood is. He bah...Ik hoop dat je gauw pleegouders vindt. Heel veel sterkte ermee.

Mara

we gaan ons best doen!

Citaat van: Rianne op  6 augustus 2007, 14:39:03
Hey Lin,

ik zat nog eens te denken, het kan toch geen legnood zijn geweest? Zo snel al? Ook omdat je al zei dat ze altijd als laatste naar binnen wou, het binnenhok in, misschien was er al wel wat met haar.
Mijn moeder verwacht vandaag of morgen ook een ei, ik zou het als eerste aan Wilma vertellen als het ei er was maar nu is er haast bij. Misschien kunnen daar de eitjes wel bij.

ja is wel legnood. gisterenavond zat ze al bol voor een ei. Ze legt savonds vaak een ei dus ging er vanuit dat die er vanmorgen lag. Misschien toch verzwakt door iets. Ja waarom ze nooit het binnenhok inging weet ik niet.. misschien voelde ze toch niet op haar gemak in de binnenvoliere en heeft ze toen onbewust wat ingehouden..ik weet het ook niet... kan bij je moeder nog wel even duren toch? ik hoor het wel van je.

Citaat van: Gerda op  6 augustus 2007, 17:14:25
Mijn moeder verwacht vandaag of morgen ook een ei  ??? ???

Rianne, daar ging bijna weer de thee over het toetsenbord!!

Sorry Linda voor deze OT reactie  :-[

Groetjes, Gerda

no problemo.. kan ik tenminste weer een beetje lachen..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Haha weer de thee over het randje! ;D Ik bedoelde dus dat m'n Stacy, die bij m'n moeder woont, ook een ei moet leggen ;)

Caroline

Citaat van: Rianne op  6 augustus 2007, 14:39:03
Hey Lin,

ik zat nog eens te denken, het kan toch geen legnood zijn geweest? Zo snel al?

Eigenlijk neem je me de woordne uit mijn mond. Ik zat mezelf hetzelfde af te vragen. Zo snel al.

3 augustus had je nog maar 2 eitjes zo las ik net terug in je dagboekje, dan kan ze volgens mij de nacht van 5 op 6 aug. niet sterven van legnood van ei nr. 4.

Ook las ik dat haar ontlasting erg dun was, mankeerde ze niet iets anders??

Als ik jou was liep ik geen risico's, zeker omdat je nog meer valkjes hebt, en sectie laten doen op haar, dan heb je in ioeder geval zekerheid.

Nogmaals sterkte, hopelijk vindt je gauw een pleegkoppel.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Lin,
Wat verdrietig dat Naira is overleden :'(
Ik hoop dat je een pleegkoppel vindt voor de kleintjes.
Heel veel sterkte!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi Lin

Jeetje,wat  :censuur  zeg.  :'(
Is Yasuo nog wel aan het broeden?
Hopelijk broed hij door tot je een pleegkoppel hebt gevonden.
Succes en sterkte.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

Heel veel sterkte met het verlies van Naira  :'( :'( :'(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bello

He wat rot van Niara,

en dat terwijl ze op eitjes lag, hoop dat het mannetje blijft broeden!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

ManjaV

Hoi Lin,

Hoe is het vannacht gegaan met Yasuo en de eitjes? Is hij door blijven broeden? Ik ben erg benieuwd.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki