Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Wilma1

Het zal stil worden....de baby bgaat het weekend naar het nieuwe "verblijf"  ??? De eerste stap in de grote wereld  :D en IK weet WAAR ie komt, daar wil je bijna zelf een vogel zijn  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ik heb leuke berichten gehad van Taiko (schrijf je dus met een i bleek).  Het gaat goed daar blijft wel mooi zitten en is gek op glimdingen. Ja echt een valkje dus. dus dat is wel weer even mooi om te horen.

Naira en Yasuo zijn druk aan het paren. De derde keer dat ik het nu zie.  :-X De planning was om de 30e op vakantie te gaan. Helaas gaat dat niet door. Ik denk dat ik nu eerder Kaiyo en Kashira binnen haal.

Het laatste valkje vertrekt morgen. Dan is hij precies 7 weken oud en al 6 dagen apart van de ouders. Het zal wel weer even gek zjn zonder een valkje op de bank, maar aan de andere kant ook wel lekker. Ik denk dat het nu een hij is. Hij brabbelt veel meer dan dat Taiko er was.
http://www.youtube.com/watch?v=C1ky_DYxZWg

Vandaag maar de laatste fotos gemaakt.

Groeten, Lin

Citaat van: Wilma1 op 29 december 2006, 10:41:41
Het zal stil worden....de baby bgaat het weekend naar het nieuwe "verblijf"  ??? De eerste stap in de grote wereld  :D en IK weet WAAR ie komt, daar wil je bijna zelf een vogel zijn  ;D
:D Wilma

Ja weer een mooi huisje hoor. Ik ben er erg blij mee.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimberley

Hallo allemaal,

ik ben het nieuwe baasje van Taiko, Kimberley.
Ik dacht ik reageer even op het berichtje van lin. het gaat inderdaad erg goed, hij is druk met spelen, brabbelen, en proberen mijn ringen te slopen!!! :o

Volgens mij is het een man.... dan moet ie toch geel worden op zn kuifje? en zn staart begint ook steeds geler te worden.

als ik tijd heb zal ik gaan kijken om een dagboek bij te gaan houden van hem en zijn belevenissen. dat worden er heel wat, want hij heeft al bij de hond in zijn neus gehangen, hij geeft al zachtjes kusjes, en hij probeert om ons na te doen!

Linda bedankt voor het lieve vogeltje!!!!!

Rianne

Hoi Kimberly,

leuk dat het al zo goed gaat met Taiko. Leuke naam trouwens! :D
Een dagboek is ook heel leuk om bij te gaan houden, je kunt er ook foto's in plaatsen. Zo kun je later nog eens terugkijken hoe je valkje er ook alweer uitzag toen hij nog klein was :D

Lin

Hey Kimberley,

Leuk dat je wat hier schreef. Het zal wel even duren voordat de kop gaat kleuren en de staart een effen kleurt krijgt. Maar misschien is het wel een pop, dat kan best.

Voor degene die geinteresseerd zijn in het verhaal van Kimberley en Taiko die kunnen hier verder lezen:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22159.0.html

Riny

Hallo Lin
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

jacksmama

Hoi LIn,

we zijn veilig thuis gekomen, Gaya heeft het prima gedaan onderweg....zal zelfs af en toe lekker te soezen of te poetsen.
Ze zit nu in de kooi bij te komen en heerlijk te knabbelen aan een trosgierstje.

Ze werd verwelkomt met een heus Valkenconcert dus ik heb d'r heel even laten kennis maken met de anderen.... ze vond het prima...

Het is een schatje, zo rustig en makkelijk... het zou een kind van me kunnen zijn... hihihi

Vanavond zal ik wat foto's plaatsen.

Liefs,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Lin

Hey,

fijn dat de reis goed verlopen is! Zal wel gek zijn zoveel valkjes die meefluiten. Ik denk dat deze ook wel snel fluit hoor.

een kind van jou... :o mmm.. als jouw kinderen zeker slapen?  :-X

Lin

De laatste is hier dus vertrokken en dat maakt het laatste kweekronde van 2006 en van Naira en Yasuo ten einde.

Ik kan ze mooi volgen alle jongen van dit koppel en ik ben zeer tevreden waar ze zijn gekomen. Bedankt iedereen voor de interesse in mijn dagboek. In januari komt er weer een nieuw dagboek met een ander koppel of koppels.

Uiteraard mag hier nog in geschreven worden.  :)

jacksmama

Citaat van: Lin op 30 december 2006, 14:50:46
Hey,

een kind van jou... :o mmm.. als jouw kinderen zeker slapen?  :-X

Joh jij heb de eerste versie nog niet gezien... die zijn heel lief en braaf... echt waar.

Ik had nu de laatste kweek mee.. dat zijn gewoon draakjes .... maar ook wel erg lief soms hoor.. als ze eenmaal ontdooid zijn en door hebben dat ze niet stoer hoeven te doen, dan kunnen ze heerlijk bij je zitten en kroelen... net als Gaya.
En als ze slapen....... zijn ze heerlijk om naar te kijken....... heeeeeeeeeel rustgevend is dat.... grinnik.

Christa & de rest
Christa & De Rest

Lin

hihi de laatste kweek.. Laat ze dat maar niet horen.  Ze kunnen zeker lief zijn. een van de twee legde zelfs zijn hand op mijn been. :)  Nou dan ben je of heel brutaal of heel lief.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

jacksmama

Hoi mama LIn, ik wilde even hier mijn snaveltje om de hoek steken om te laten weten dat ik veilig thuis ben hoor..

Zit hier heerlijk aan een trosgierstje, maar moet nog wel even wennen aan al die drukte... ik gaap er zelfs van....

Dag mama Lin, bedankt voor alle goede zorgen en knuffels.. enne .. de groeten aan mijn pa en ma...

Knuf van Gaya

Christa & de Rest
Christa & De Rest

jolandaW

Ik wil jou en je vogels een hele fijne jaarwisseling wensen

groetjes van Jolanda

Lin

Ach christa! zie hem toch zitten  :D die strekfoto vind ik erg mooi, helemaal met een mooie kadertje en naam erbij.

Hey Jolanda,
Dank je, jij ook!