4 augustus 2025, 22:28:52

Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Rianne

Lin

Ik kom morgen even reageren en fotos plaatsen. Mijn toetsenbord daar blijven wel eens toetsen hangen o werken niet en mijn muis is weg, doe alles nu met een pen. Mar die is nog niet goed ingesteld. tot morgen dus maar weer!

Groetjes van mij en de stekeltjes hier.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hey! Als je je kleine Dusty weer eens wilt zien, raak je bij mijn moeder om de koffie! :D Zal hier ook gauw foto's plaatsen!

caro

Hoi Lin,

Wat een leuke foto's, en leuk die stekeltjes.

Je hebt weer mooie jongen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Citaat van: jacksmama op  5 december 2006, 21:48:30
zucht .... ik smelt.....

hihi van mij mag je hoor. :)

Hey rian,

Ja wat een koppie he?

En ja zeker even langs gaan. Leuk om dusty en natuurlijk stacy weer te zien. Ik ga zeker even langs.

Hey Caro,

Dank je!
Wat leuk dat je weer online bent en hier even komt kijken. Ik kom dit weekend ook even kijken hoe het bij jou gaat. Leuk dat je even langs kwam. Filmpjes nog gezien?

Ik heb natuurlijk wat fotos weer van de stekels. Heeft iedereen de filmpjes nog gezien?
De wildkleur nog geen reactie op gehad. Wel al reservering voor het nest van Ayla en Tiamo. :D O de wildkleur een man of pop is weet ik niet, in elk geval wel leuke splitten. Op dit moment is ie nog een beetje bang als je hem net vast hebt. Verder maakt ie in tegenstelling tot de witmasker vrijwel geen geluid.

Woensdag

donderdag op mijn vinger zitten

en vandaag, 4 weken oud met de beren. Voor de mensen die de vorige rondes volgde wel bekend. ;D

En de witmasker pale fallow heeft een huisje! Warschijnlijk wisten jullie het al, maar dit valkje gaat naar christa (jacksmamma). Ze woont niet heel ver hier vandaan en heet natuurlijk al 2 valkjes Pino en thun en ook nog valkjes van Wilma tijdelijk. ik ben er erg blij mee dat deze een goed huisje heeft.

woensdag

donderdag

En vandaag, ook met de beer natuurlijk!

zo nu ben ik weer bij! Mijn muis is ook weer terug gelukig. Dus ik kan morgen lekker weer verder met surfen en alles bijlezen.

Groeten, Lin

Caroline

Jeetje Lin, wat wordt je fallow licht joh hij lijkt wel bont, of kan dat niet??

Erg mooi is tie hoor, als je er veertjes erbij telt, maar goed dat je een lief adresje voor hem hebt.  ;)

En ik ken de beer nog hoor.  :D

DOei doei!!

PS. Eros krijgt alweer nieuwe pennetjes op zijn kaal (geplukte) plekjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

jacksmama

OHHHHHHHHHHHHHHHH.. wat word ie mooi zeg!!!

Ik ben erg blij dat je je kleine uk aan mij wil afstaan hoor.. lijkt mij zo moeilijk...

Maar nu nog een naam voor dat kleine ding... ik ben er nog niet uit hoor ... het moet bij hem/haar passen vind ik ... heel goed mogelijk dat de juiste naam pas bij mij op komt als ik hem zie..

dus ik brainstorm nog ff over een tijdelijke werktitel......  ik houd je opde hoogte ..

Ondertussen "pik" ik een paar van die mooie foto's om te kunnen pronken hoor...

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Rianne

Oh, ik lees hier dat je nog geen naam hebt. ;D

Ik zag eerst de foto met de grote beer ernaast en bij de volgende foto was het net of het valkje zo onwijs gegroeid was ipv dat de beer kleiner was haha, ik ben zeker nog niet helemaal wakker ;D
Lieve foto's weer! :D

Lin

Hey Caroline,

Ja is erg licht op de voorkant. Twijfelde ook aan bont maar dan had ik het wel aan de vleugels moeten zien. Een mooie thuis krijgt deze zeker. Natuurlijk ken je de beer! :) Ik vind het altijd zo lief als ze ernaast staan. Fijn dat Eros ook wat veertjes weer terug krijgt. Is toch altijd weer zonde als het kaal is.

Hey Christa,
Ja wordt steeds lichter voor op de borst. En ja een naam, moet maar een unisex naam worden. je kan even kijken op www.babynames.com. Fotos mag je altijd hier vandaan halen hoor, geen probleem. Je krijgt ze later allemaal nog op cd van mij.

Hey rian,

Laat geworden zeker??? ;D

dag allemaal,

zaterdag geen fotos gemaakt want had de camera te laat terug. Dus alleen van vandaag. De witmasker lijkt wel een albino van voren.

en nu eindelijk zijn de rode wangetjes zichtbaar

en samen bij het raam

Groeten, Lin

*Yvon

Hoi hoi

Wat zien ze er allebei lekker fluffig uit.  ;D
En ze worden idd steeds mooier en mooier.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Hey Yvon,

thanx!
Nieuwe handtekening? Leuk! :)
Ja het lijkt net sneeuw op ze. :) Echt schattig.

Lin

Nou ik ben er weer eens. Ik heb het druk.. maar ook met leuke dingen. Heb natuurlijk de animatie in de handtekening gemaakt maar ook die in kerstkaart vorm(die laten we morgen zien).

Daarnaast nog twee kerstkaarten. 1tje staat bij wedstrijden, maar is een beetje te apart voor hier denk ik (vrijwel geen stemmen). En de ander is toegevoegd bij nieuws.

Ook zijn Rianne en ik nog druk met andere "valken-iets". Maar dat zien jullie vrij snel. Ook een winterthema in ieder geval.

De fotos van maandag ben ik kwijt. Dus maar even de fotos van dinsdag en vandaag. Ik hoop dat ik morgen wat meer tijd heb voor het forum.

De wildkleur nog te reserveren..

en vandaag volledig in de veren

en de witmasker pale fallow die naar Christa gaat mist nog een beetje op de kop.

Agnes

Hoi Lin,

Wat worden ze al weer groot!
Ik vind valkjes die in de veren ziten toch wel wat mooier dan die kaalgeplukte kipjes ;) :P

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Ja ze zijn al bijna zelfstandig nog een paar weekjes. Ja dat kale zag er inderdaad niet uit.

jacksmama

ahhhhhhhhhhhhh .. wat word mijn baby mooi...

net een kerstvalkje...

hij mist alleen nog een  kerstmutsje...

Hoe gaat het met Baby( ff werktitel)???

Christa & de Rest
Christa & De Rest