11 mei 2025, 02:06:44

Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Rianne

Lin

dag 7, witmasker zilver geboren afgelopen donderdag (ik tel donderdag dan als dag 1)
Je ziet nu echt mooi het grijs op de vleugels. zijn ogen lijken ook veel donkerder dan eerst.

En de wildkleur van vrijdag, dag 6

De kopjes vielen meteen weer naar beneden door de volle krop. ;D

En ik weet het niet hoor over het zelf houden van de witmasker zilver. De ene kant wel de andere kant niet..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rob S

Hoi Lin,

Gefeliciteerd met je pale fallow witmasker! Ik heb geen flauw idee hoe zo´n vogel eruit ziet, maar zeldzaam is het wel!

Groetjes

Lin

Leuk dat je even lngskomt rob.

ik heb even wat fotos gezocht. Ik ken alleen lique en peter die er een hebben. Lique heeft eens deze fotos geplaatst.

en de vader van Naira

Wel enge ogen he? maar kan ook iets meer veregert zijn door de flits. Is dus een witmasker maar dan met rode ogen. Op mijn mutatieposter lijkt het grijs ok nog een stuk lichter dan bij een normale grijze witmasker.

Agnes

OOOOHHHH Lin,

Wat leuk!
Gefeliciteerd!

Houden,....houden,......houden,...... ;) ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Citaat van: Agnes op 16 augustus 2006, 20:17:41
OOOOHHHH Lin,

Wat leuk!
Gefeliciteerd!

Houden,....houden,......houden,...... ;) ;D

Groetjes van Agnes.

hihi niemand zegt zeker niet houden? :P

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

jacksmama

Hoi Lin..Gefeli met je prachtige dondjes en je bijzondere  kindjes.

ben heel benieuwd hoe deze eruit gaat zien!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Rianne

Hoezo wil je m ook weer niet houden? Ik hoop ook al maanden op een geparelde lutino geelwang, wedden dat ik die houd als die er ooit komt? :D

•=Bonnie=•

Je moet eerst maar eens kijken of je hem wel echt mooi vind straks. Misschien vind je er wel niets aan dan is het vrij simpel :)

Lin

Agnes en christa bedankt!  :D

Hey rian,

tja...ik moet keuzes maken...

morgen even de fotos plaatsen. ik ga dan ook weer in mijn andere dagboek schrijven.

Lin

gisteren witmasker zilver, spleetoogjes

en de wildkleur

Vandaag waren ze nog niet gevoerd. Ik maakte me gisteren en vandaag voor het eerst een klein beetje zorgen. Naira lijkt wel een beetje bang voor ze als ze sissen. Gisteren was ze er echt een uur vanaf. Maar ze volde nog warm aan dus gordijn omhoog gedaan en na verloop van tijd ging ze er toch in. Vanaag zaten ze er beiden niet op en niet gevoerd. Maar goed nu zijn ze wel gevoerd. Je moet gewoon soms even afwachten. Nu ik dit typ zijn ze er weer af. De ouders zulen wel denken ze zijn al groot genoeg. Ze wegen nu 36 en 33 gram,een mooi gewicht.

en vandaag gaapfotos van een leeg valkje. dag 9

en de wildkleur ook met de ogen open. Dag 8

ik heb ook nog twee filmpjes alleen de omgeving is het scherpste gefilmd. Vanaf vandaag elke keer proberen te ringen. Ik ben anders te laat denk ik.
witmasker: http://www.youtube.com/watch?v=whBBpFIlS8M
wildkleur: http://www.youtube.com/watch?v=A1PGxS99jhc

en nog gezamelijke fotos

Monky

Hi Lin,

Het zijn weer leuke foto's  :)
Ik ben ontzettend benieuwd hoe ze eruit gaat zien!! Is zilver een lichtere kleur dan cinnemon? Ik probeer het me een beetje voor te stellen  8)
Ik vond die foto die toen ergens geplaatst was niet helemaal duidelijk omdat er geen vergelijking was  :-\ :-[

Maar ik ben dus heel erg benieuwd. Wel leuk zo'n aparte mutatie  :D

Groetjes,
Monky

Lin

als ik naar fotos kijk dna zie ik een gewone witmasker met rode ogen. Kijk k op de mutatieposter dan zie ik veel lichter grijs, dus niet bruinachtig zals cinnamon. Dsu kort gezegd: geen idee..

Monky

;D ;D ;D

We wachten gewoon af tot jouw kleintje volledig in de veren zit  :D

Groetjes,
Monky