19 juli 2025, 14:26:22

Hobbykwekerij Sephora *einde ronde 2*

Gestart door Lin, 10 augustus 2006, 19:29:16

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Lin,

Wat een lieverds, leuke foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ManjaV

Hey Lin,

Prachtige foto's weer :D
Het zijn al echte kleine valkjes ;D
Die foto met Yasuo vind ik ook heel mooi :D
Snoepies zijn het! :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hoi Lin,

Wat een prachtige valk is de zilveren. Ik kijk mijn ogen uit :o. Heel apart om te zien.
Yariki is ook mooi natuurlijk.

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Dag meiden bedankt voor de reacties! strask ga ik nog blozen! Gisteren ukte het mij niet om op deze site te komen vandaar dat ik geen fotos heb geplaatst. Daarnaast heb ik nog erg leuk nieuws!

Velen van jullie hebben gezegd nu heb je eindelijk een mooie pale fallow/zilveren witmasker gekweekt en die moet je houden. diep van binnen had ik hem graag willen houden.  Je ziet ze vrijwel nergens en ik vind dit valkje echt heeeel mooi. Ik heb het nog met mijn vriend over gehad mar het mag echt niet. Ik ga er dan ook niet verder op in. Want ik ben al zo ver dat ik een binnenhok met buitenvoliere mag.

Daarom heb ik even rondgevraagd wie interesse had. Ik kreeg reacties waarvan Wilma de gelukkige is geworden. Ik ben altijd heel blij als een valkje op het forum komt dat is mooi meegenomen kan ik alles nog volgen. Vooral tinco ging me echt aan het hard en Luna was ook zo'n lieverd die nog een tijdje bij em is gebleven. Dit valkje wil ik ook heel graag blijven volgen. Daarom ben ik extra blij met wilma. Ik denk dat jullie dat ook wel zijn. Nu zijn ze dus beiden gereserveerd en komen ze goed terecht ;D Het valkje gaat dusty heten vandaag drie weken geleden is hij/zij geboren.

Groeten een gelukkige Lin

p.s. fotos komen vanmiddag

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Lin,

Wat fijn voor je meid! Het is altijd prettig te weten dat je je valkjes kan blijven volgen en dat je zeker weet dat ze goed terecht komen. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik mijn kleine valkjes uit het oog zou verliezen na de verkoop.
In ieder geval komen jouw kleintjes goed terecht :D :D :D

Groetjes,
Manja

Rianne

YEAH!!!  :D

GEFELICITEERD WILMA!!!

Leuk dat je ze nu beiden kan volgen. En grappig, een valkje van mij en een valkje van jou bij Wilma. ;)

Lin

31 augustus 2006, 11:00:42 #142 Last Edit: 31 augustus 2006, 11:12:22 by Lin
Dank jullie.

Manja ja het is een mooi iets om te kunnen volgen. Het eerste jaar kwamen ze allemaal op het forum. Veel mensen zijn daarna vertrokken. Het eerste nest dat wilde ik heel graag blijven volgen. Is toch wel mooi de eerste keer. daarna weet je gewoon dat dat niet bij elk valkje haalbaar is en stel je daarop in. maar elek keer zoek ik toch een goed huisje. Mensen die snel hun valkje doorverkopen of erg jonge mensen daar verkoop ik niet aan. Misschien zal dat in de toekomst veranderen maar nu niet. Dusty ben ik heel trots op, die wil ik heel grag zo lang als mogelijk kunnen volgen. Betekend niet dat ik niet blij ben met yariki hoor.  :D

ManjaV

Trouwens, leuke naam, Dusty, zo heet een personage uit As The World Turns ;D ;D :D Het is een originele naam voor een valkje :D

Groetjes,
Manja

Lin

fotos gister

Yariki

en dusty,(personage ATWT? oke!)

en samen

Groeten, Lin

Riny

Hoy Lin
Jou Dusty wordt wel heel erg mooi!1
Groetjes Riny :D

ManjaV

Hey Lin,

Süß..............ach....wat lief... :-* En Riny heeft gelijk, Dusty is echt schitterend om te zien! En Yariki is mijn kleine schattige wildkleurtje :D :D :D Lief ook om ze zo te zien zitten op je hand, naast elkaar...
Groetjes,
Manja

Agnes

Hoi Lin,

Kleine valkjes worden groot ;D
Ze zijn mooi hoor!
Fijn dat ze allebei een lief tehuis krijgen ;D ;D

Groejes van Agnes.

ps:hier was ik al wel eens geweest hoor ;) ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Riny

Hoy Lin
Heel blij ben ik  voor jou dat je een liefdevol huisje bij jou in de buurt gevonden hebt, voor Dusty
Ik kan me nog zo goed mijn blijdschap herinneren toen ik hoorde dat Niño  een man was.
En Dusty is jou droomvalkje, maar Lin komt tijd komt raad.
Ook jij krijgt je droomvalkje nog wel een keer.
Groetjes Riny :D

Lin

2 september 2006, 11:50:19 #149 Last Edit: 2 september 2006, 11:53:51 by Lin
Hey riny wat een beauty he? vind ik ook. Wat is hij/zij goed terecht gekomen! En we hopen dat ik volgend jaar eentje mag houden.

Agnes en Manja bedankt!

fotos van gisteren. We waren te druk bezig met de voliere opzetten (ander dagboek) dat ik geen zin meer had om fotos te plaatsen.

Yariki gister

en vandaag

Dusty nog steeds erg kaal op zijn kop. ik hoop dat snel de veertjes komen.

en vandaag

Ik heb nog twee filmpjes gemaakt. Die komen later nog.

Groeten, Lin