8 mei 2025, 20:57:54

Volgens mij is mij valkje ziek.

Gestart door bjorn, 9 augustus 2006, 13:26:16

« vorige - volgende »

bjorn

9 augustus 2006, 13:26:16 Last Edit: 11 augustus 2006, 12:18:25 by Stijn dc
hoi hoi
ik hoop dat me iemand kan helpen ik had al een valkje en heb er maandag een tweede bijgekocht nu gaaat dat goed samen in een kooi maar mijn nieuwe valkje word de ontlasting niet goed kwijt en blijft als een sliertje aan hem hangen als hij poep wat kan dat zijn en wat kan ik eraan doen
alvast bedankt
groetjes bjorn

Riny

Hoy Bjorn
Het kan er ook mee te maken hebben dat jij ander zaad gebruikt , als je valkje bij de vorige eigenaar gekregen heeft.
Hou het even goed in de agten en bij twijfel zou ik evenb een dierenarts om raad vragen.
Groetjes Riny :D

bjorn

danke wel voor jee snelle antwoord nu zie ik ook net dat het rondom waar hij poep zijn veren helemaal vol met poep zijn overrigens is hij en dat was ik net vergeten te meleden ook heel rustig en zit in een hoekje kan hem niet beter een tijdje een aparte kooi geven anders heeft mijn andere valkje daar straks ook nog last van
groetjes bjorn

Riny

Hoy Bjorn
Zolang de ontlasting nog niet goed is kun je beter geen groente of fruit geven.

bjorn

ok dankje
ik kan hem beter ook apart zeten toch

groetjes bjorn

Riny

Hoy Bjorn
Eerlijk gezegd is het altijd beter om je valkjes in het begin wat gescheiden te houden.

bjorn

ok dan zet ik hem apart ander heeft mijn andere valkje dadelijk ook nog wat ga snel een andere kooi halen

groetjes en bedankt

Lin

Is de kleur van de ontlasting wel goed? en eet het valkje nog wel? Of zit hij een beetje bol in een hoekje?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bjorn

ik heb hem vanmiddag apart in een kooi gezet nu zit hij ook wel nog vrij veel op de bodem maar bigint wel weer best goed te eten en de kleur van de ontlasting is over het algemeen groen en ziet er een beetje uit als een grasspriet

groetjes bjorn