mythe geslachtsbepaling met lood + touw

Gestart door Jurjen, 8 augustus 2006, 20:55:12

« vorige - volgende »

Rianne

Bij de een klopt het vaak, bij de ander klopt het nooit. Je kunt pendelen maar 100% zekerheid heb je nooit. Of het werkt of niet, kan niemand met zekerheid zeggen.

•=Bonnie=•

Citaat van: Inger m op 11 augustus 2006, 20:58:29
Hoi,
Misschien ben ik te nuchter, maar zou het touwtje niet reageren omdat je het jong eronder houdt. Ik kan me voorstellen dat het iets te maken heeft met energie of magnetische velden.

Vroeger deden we er soort spelletjes mee door er vragen aan te stellen. Helaas kwamen de antwoorden vaak niet uit.

gr Inger


Gewoon de warmte van het valkje volstaat :)

Inger m

Hoi,
Warmte is energie vv. toch?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Inger m

Citaat van: Rianne op 12 september 2006, 12:20:39
Bij de een klopt het vaak, bij de ander klopt het nooit. Je kunt pendelen maar 100% zekerheid heb je nooit. Of het werkt of niet, kan niemand met zekerheid zeggen.


Jawel hoor, gewoon uitproberen en dan controleren of het klopt. Als het zou werken, dan zou het toch een veel gebruikte methode zijn en zou GENDIKA geen bestaansrecht hebben (betreft geslachtsbepaling). Of zit ik er nu naast?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Rianne

M'n vader heeft eens bij een zwangere vriendin gependelt en wat hij zei dat het was, klopte ook.
Pendelen wordt vaak gedaan maar ik denk dat je geluk hebt als de uitslag klopt.

Inger m

Citaat van: Rianne op 13 september 2006, 22:09:46
M'n vader heeft eens bij een zwangere vriendin gependelt en wat hij zei dat het was, klopte ook.
Pendelen wordt vaak gedaan maar ik denk dat je geluk hebt als de uitslag klopt.


Haha, dat was eigenlijk ook een vraag van mij. Waarop reageert de pendel? Op de vrouw of de baby? Een duidelijk n=1 verhaal met nog 50% kans op de waarheid ook, maar absoluut geen bewijs.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.