|
Pagina's: [1] 2 ... 18
|
|
|
Auteur
|
Topic: **Hoe ziet/n jouw kooi(en) eruit?** (gelezen 35511 keer)
|
|
|
|
|
Valerie
Valkparkiet

Geslacht: 

Rocky, mijn eerste valkje.
|
Deze twee kooien heb ik in de woonkamer. In de eerste zit de rosella, die niet samen met valkjes in de kooi kan, wegens af en toe agressief gedrag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
dit is mijn.

wel van buiten getrokken
|
|
|
|
|
|
 *-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*
Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy, Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**
|
|
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
een beetje vaste speelgoed van de vorige kooi want daar is het mannetje echt gehecht aan.
|
|
|
|
|
|
 *-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*
Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy, Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi,
Ik zie dit nu pas. Wel leuk. Vandaar dat ik de mijne ook even wil laten zien.
Op de eerste foto is het zoals het nu is. Deze kooien zijn gekoppeld, dus open naar elkaar toe

Hieronder zien jullie de voliere die ik heb gekocht, ik heb hem alleen nog niet. Het is een vrij nieuwe kooi (4 maanden oud) die ik 2e hands heb gekocht van mensen die hun fretten gaan verkopen. Die wonen er nu in. Zodra die verkocht zijn kan ik hem komen halen

Bij mij wonen 7 valkjes en 2 papegaaien. Van de kooi van de papegaaien hebben we de poten een stuk van afgezaagd.

Groetjes, Nel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roosje
Gast
|
zo das een hoop. die 2 kooien aan elkaar dat is echt slim gedaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valkje-jacco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkparkiet.com is the best
|
heey
ik ga jaccos kooi zometeen uploaden... hij is best klein vergeleken met die va jullie maar hij is er meer uit dan erin 
groetjes: Mitchell
|
|
|
|
|
|
hoi! ik heb 7 valkparkieten, Jacco, wildkleur man van juni 2004 Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006 Pearl: geparelde pop, van 2006 Appie: Albino man, van 2006 Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??) J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn 
|
|
|
valkje-jacco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
heey
hier issie dan....
 de kooi is wel klein....maja.
groetjes: mitchell
|
|
|
|
|
|
hoi! ik heb 7 valkparkieten, Jacco, wildkleur man van juni 2004 Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006 Pearl: geparelde pop, van 2006 Appie: Albino man, van 2006 Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??) J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn 
|
|
|
Roosje
Gast
|
oeii die is inderdaad klein, maar ik heb op je site al gezien dat hij er vaker uit is als erin, dus dan maakt het ook niet veel uit. ook had hij een standaardje voor buiten de kooi, heel leuk. keep up the good work
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valkje-jacco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi roos, nog bedankt dat je ff op me site hebt gekeke joh  meestal komen er niet zoveel mensen op mijn site  jacco is meer uit zijn kooi en het liefst buiten nu het nog kan, op de camping is veel gras en dat eettie. kan dat kwaad? ziektes of iets?
groetjes: Mitchell
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roosje
Gast
|
nee hoor, gras is juist gezond voor ze, in de natuur eten ze dat vaak ook, en dan de zaden ervan. als het maar niet al te veel is, dan gaat hij misschien aan de poeperij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valkje-jacco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi
maar ik heb ergens gelezen dat je daarna moet ontwordmen dat heb ik nog nooit gedaan bij jacco
gr. mitchell
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2 ... 18
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.138 seconden met 20 queries.
| |
|