28 maart 2024, 09:47:07

fluitconcert

Gestart door linda, 25 augustus 2002, 16:13:10

« vorige - volgende »

linda

hallo iedereen ik ben oh zo blij , want doordat onze pico bij mooi weer altijd buiten stond in zijn kooi , heeft hij heel wat bijgeleerd van de vogeltjes buiten.Hele fluitconcerten geeft hij weg , maar spijtig genoeg alleen als hij ons niet ziet . :D Wij staan dan heel stilletjes te luisteren naar wat hij allemaal kan , ik ben zo fier als een gieter dat hij dat allemaal kan .Ook als hij bij mij op de pc zit dan zet ik het liedje op van newton's song waar die parkiet mee fluit met het melodietje .Als hij dat hoort gaat zijn kuif recht omhoog staan en begint hij door de kamer te vliegen en roept even lustig mee.Heel wat beter dan dat geroep om uit de kooi te mogen, want daar werden we soms een beetje dol van hoor .Nu hij zo mooi kan fluiten hoop ik ook dat ik heb aan het praten krijg , niet te geloven wat een plezier dat je van zo een valkje kan hebben en hij is een allemansvriend hij heeft van niemand bang .Soms heb ik de indruk dat sommige mensen voor onze pico komen ipv voor ons  ;D ;D ;D niet te geloven toch hoe populair zo een beestje kan worden , we hebben er heel veel plezier van .groetjes linda en pico

Silvia

Hoi Linda,

Leuk om te horen dat je valkje zo mooi zingt...
Die van ons (Hugo) zingt niet echt, maar hij brabbelt een beetje in zichzelf. Dit is ook bijna alleen maar als hij ons niet ziet.
Je had het over een liedje waar je Pico mee meezingt.... kun je ons vertellen wat dat voor een liedje is? Misschien dat Hugo dat ook leuk vindt en dan heeft hij een soort voorbeeld.

Groetjes Jasja&Silvia

Silvia

Hebben hem "al" gevonden. Lekker slim. Sorry.

We gaan het gelijk proberen!!!

linda

leuk hoor , probeer het maar en als het mooi weer is zet hem dan ff buiten met de kooi dan hoort hij de vogels zingen en doet hen lekker na .

Silvia

Hoi Linda,

We hebben het gisteren gelijk geprobeerd en hij vindt het erg leuk.
Hij kan nog niet echt goed meefluiten, maar het lijkt of hij meer meepraat. Erg leuk en vrolijk dus.

Hij vind het vooral leuk als die valk meefluit. Eerst hadden we het liedje zonder de valk gedowload, maar die is natuurlijk lang niet zo leuk.

Probleem is alleen dat wij nu een beetje gek worden van liedje, maar dat hebben we er graag voor over: Als Hugo maar blij is en we genieten echt van zijn gebrabbel (hopelijk binnenkort echt gefluit).

Groetjes Jasja&Silvia