4 juni 2024, 11:35:05

jonkie 3 dagen ademt moeilijk, help!

Gestart door leoni, 9 augustus 2006, 11:28:23

« vorige - volgende »

leoni

9 augustus 2006, 11:28:23 Last Edit: 9 augustus 2006, 11:39:38 by leoni
hoi,

heb een jong van 3 dagen ademt moeilijk door z'n snavel :-\
heeft ook ietes hards in de krop. toen ik hm zg dacht ik dat hij dood was heb hem opgewarmt en hij begon te ademen maar had zaagsel in zn bekje dus heb het er uit gehaalt.
heb al wat water gegeven met druiven suiker maar dan stiktie bijna want hij ademt door z'n snavel. wat moet ik nou doen ??? :-\
hij heeft trouwens ook een harde bobbel bij zn luchtpijp heb al geprobeert te maseren of maar denk dat het een gezwel is ofzo ???\

groetjes leoni

leoni

hoi,

hij is nu net overleden :-\ :'(
zal dalijk een foto maken van die''bult'' in zn nek.

groetjes leoni

Anja

Hoi Leonie,

Wat sneu te horen dat ie het niet heeft gehaald. In ieder geval veel sterkte. Ben wel benieuwd wat die bult was.

Groetjes Anja

leoni

hoii,

ja ik weet het niet het ander ejong wat in het zelfde nest ligt ademt ook zwaar zegmaar maar wel gewoon zoor z'n neus en daar gaat het wel better mee maar ademt alleen zwaar :( ik maak dalijk gelijk een foto als de baterijen opgeladen zijn.

groetjes leoni

M.

Lijkt het niet zo dat ze zwaarder ademen?

Of is het misschien te warm in het hok?
Alhoewel me dat stug lijkt met het weer van nu.

leoni

hoii,

ja het is echt heel raar want nu doet hij het dus niet meer:S misschien kwam het dat het voer in he luchtpijp is gekomen??

groetjes leoni

Christine

Heb je nu al een foto??
Hoe is het met het andere jong?? :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**