9 mei 2025, 11:08:30

los vliegen

Gestart door bert+japio, 6 augustus 2006, 20:07:10

« vorige - volgende »

bert+japio

6 augustus 2006, 20:07:10 Last Edit: 6 augustus 2006, 22:51:14 by bert
Hallo,

Mijn valkje coco heeft voor het eerst haar rondvlucht mogen maken in het huis, nou wil het geval dat ze elke keer tegen mijn rolgordijnen aan vliegt die ik trouw naar beneden heb gedaan zodat ze niet tegen het glas vliegt  :-\  heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen zodat ze niet met een smak tegen het gordijn knalt  ???

Lin

Je kan hem eerste paar keer op je schouder meenemen langs de muren. En ook als het wat schemeriger is. Maar het zal uiteindelijk wel niet meer gebeuren dan weet hij waar het huis eindigt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bert+japio

Dat is Idd een idee maar coco wil niet uit de voliere gehaald worden, dit doet ze lekker op haar gemakje en vliegt weg wanneer ze er zelf zin in heeft, mevrouw heeft een eigen willetje en wordt boos al ik haar er uit wil halen  :D maar als ze er uit ik kan ik haar zo oppakken en zal proberen eens langs de muren te lopen  ;)

*Yvon

Hoi bert

Wat een eigenwijze Coco.  :)
Misschien kan je het rolgordijn ietsje minder omlaag doen,zodat er iets meer licht in huis is?
Na een paar keer tegenaan gevlogen zijn,zou ze het toch wel weten dat ze daar niet doorheen kan?
En hoe gaat het met het andere valkje?
En wat is haar naam geworden?

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ineke

Hier hangt ook eentje als tussenstop aan de rol- en paneelgordijnen. Vanuit daar gaat ze naar n ander plekje.
De gordijnen gaan er niet kapot van, dus ik vind t niet erg.
Coco moet natuurlijk nog de kamer verkennen, wie weet is t na een paar x vliegen over.

bert+japio

Hallo,

Het zijn al lichtdoorlatende rolgorijnen en het was ook niet donker in huis, na een paar keer zal ze het wel leren denk ik  ::) De naam van het andere valkje is Roxy geworden en het gaat prima met haar, ze weet al aardig het huis op stelten te zetten  ;D