Inverband met donatie

Gestart door Mellowman, 28 juli 2006, 22:27:07

« vorige - volgende »

Mellowman

Ik heb peter en lique een pm gestuurd maar geen van beide heeft reactie gegeven op de vraag of ze mijn donatie al ontvangen hadden. Dit is al van Dinsdag geleden normaal zou dit toch al op de rekening moeten staan. Iemand een idee waarom ik nog geen pm heb terug gehad?

Mandy

Ik denk dat het ze het nog druk hebben met hun huis en hun kleine ventje.  :)
Ik heb ook al een poos niks meer van ze gezien of gehoord. :-\
Maar een donatie zou zeker een reactie en bedankje waard moeten zijn, dus ze zullen er vast wel een goede reden voor hebben. :)
Ik zie wel dat Lique online is, dus misschien is het berichtje al onderweg. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

Hoi Kevin,

Allereerst bedankt voor je donatie, je donatie is goed ontvangen. Je emailadres werkt over een 15 minuten ook!

De reden voor de late reaktie: We zijn net verhuisd en we hebben er voor gekozen om veel zelf te doen, het is echter heel veel meer werk dan verwacht. Op een gegeven moment heb ik moeten kiezen om het huis verder af te maken of de website bij te werken en heb gekozen voor het huis omdat we ook net een zoontje hebben :)

Maar goed nieuws: het huis en de tuin en de voliere zijn allemaal bijna klaar en dan vol goede moed weer met de site bezig. We krijgen dagelijks vrij veel email en IM's. Voorheen waren we elke dag 1 tot 4 uur met de website en email bezig en helaas kon het nu even niet.

Groetjes,
Peter

Mellowman

Hoi peter Ik begrijp dit volkomen ben ook blij dat het geld aangekomen is. Hoop dat jullie er iets mee kunnen doen voor de website enzo. ben nog niet zolang lid maar als je vragen ofzo heb over websites en related ik ben webprogrammer van beroep.


MVG

Kevin