20 april 2024, 03:00:41

mijne witte is er niemeer

Gestart door Ellleke, 22 juli 2006, 08:49:16

« vorige - volgende »

Ellleke

Eergisteren is mijne witte overleden,ik kwam thuis en hij lag in zijn badje was er in gaan zitten en ben toen nog nog naar de dierenarts gegaan maar het mocht niet zijn,ik heb me weekje wel eerst mijne dierbare hond allez die van mijn tante ma wa meer mijne en mijn vriend zijne hond is omdat mijn tante die verwaarloosd en slecht verzorg en wij da dan hebben gadaan,en nu mijn valkje ik zorg zo goed voor hun ze hebben niks te kort en toch gaat ie dood ben er kapot van.
Zou het kunnen da da van de warmte is en te weinig zuurstof,dre dierenarts zegt da da nie  kan ma ik betwijfel da.
LATERSSSSSSSSS

Inger m

Hoi,
Sneu dat je valkparkiet is overleden.
Te weinig zuurstof lijkt mij niet logisch. Het kan zijn dat je vogel al ziek was (vogels laten dat niet merken), een luchtwegaandoening had of de ruimte waar de vogel stond te warm was of de vogel in de volle zon stond (heeft gestaan).
Maargoed valkparkieten komen van nature uit gebieden waar het altijd erg warm is (30-40 graden) en kunnen daar in principe goed tegen.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Theetje

Hoi,

Sterkte met het verlies van je valkje.

Groetjes

Theetje


Ellleke

ja dat zei de dierenarts ook ma hij stond met zijn vleugeltjes van hem af denk da die het te warm had ma heb er nog 3 in dezelfde ruimte staan en met hun gaat het prima.
LATERSSSSSSSSS