2 augustus 2025, 14:20:27

De doos van Stan

Gestart door Paul, 14 juli 2003, 02:36:35

« vorige - volgende »

Natanella

Hoi Paul,

Ik ben toevallig vanavond aangeland op je verhaal! Wat leuk zeg! En zo te lezen wordt het ook een successtory!
4 bevruchte eitjes :o wat spannend!
Tja, die Stan! De aanhouder wint! ;D
Ben heel benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen! Veel succes hoor!

Paul

Hoi  Mariette,

Het broeden is een leuk gezicht maar als de jongen uit zijn is het nog leuker vind ik :-)
Met een weekje zou het eerste ei ongeveer uit kunnen komen want dat is van 10 oktober en ze zijn erg vlot gaan broeden na het leggen.

Hoi Natanella,

Ook heel leuk dat je de verhalen van Stan en zijn doos leest :-)

In elk geval heb ik net gezien dat het vijfde eitje ook bevrucht is maar dat jong komt wel veel later uit dan de andere dus ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes, Paul

Speedy

CitaatHoi Trudie,

Ik hang de blokken altijd buiten de volliere en aan de kooien.
In de Ferplast vollieres zit aan de zijkanten een deurtje ook en daar kan je hem heel mooi voor hangen en je kan dan ook makkelijk kijken of er wat in ligt :-)
Ik deed dat net zo en werkt echt heel erg goed :-)

Groetjes, paul

Klopt Paul, maar helaasr voor dit blok past het niet....ik moet dan het zit stokje wat er onder het gat zit, weghalen.
En dan moet ik iets zien te maken, waar hij aan kan hangen.
Dus ik ben er nog niet helemaal klaar mee.

Groetjes,  
     Trudie

VaLKPaRKieTJe

Hoi Paul,

Spannend zeg, over een weekje al. ;D
Als ik hoor hoe de 2 aan het broeden zijn geslagen samen denk ik dat het wel goed gaat hoor.
En nu maar wachten op het eerste eitje om uit te komen.

Zet je foto's neer wanneer het zover is? ::)
Lijkt me een heel leuk gezicht. 8)

Groetjes, Mariette

Mandy

Gefeliciteerd met het nestje hoor Paul en al helemaal met die bevruchte eitjes! ;D
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen en hopelijk gaat het allemaal goed met het groot brengen. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hey Paul,

Hoe is het nou met de eitjes en natuurlijk de moeders en surrogaat pa?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Hoi Paul,

wat leuk, dat de vijf eitjes bevrucht zijn. Ik hoop ook voor je dat het goed komt, met dat vijfde jong dan, als ie veel later wordt geboren, ik hoop het, maar je verdient het in ieder geval wel. Stan doet ook erg zijn best :D. Ben erg benieuwd, het duurt niet zo lang meer en je hebt weer jonkies, wat heb jij geluk zeg :-[.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi allemaal,

De eitjes bewegen heftig van binnen als je er een schouwlampje bijhoud dus dat is een goed teken :-)
Ik verwacht dat de eerste eind deze week uitkomt en de rest zal snel daarop volgen.
ze broeden echt heel fanatiek en als ze net zo goed voeren kan er eigenlijk weinig misgaan maar het is hun eerste nestje dus dat is altijd even afwachten wat ze doen.
Zo gouw er een eitje uit is komt de foto er meteen aan :-)

Groetjes, paul

Tara

Hoi,

wat fijn dat alles zo goed gaat, het doet deugd om dat te lezen, dat het toch ergens goed gaat. Ben erg benieuwd naar je eerste jonkie hoor.

Groetjes.

Kolkkie

Hoi Paul,

Wat lekker dat het zo goed gaat. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

VaLKPaRKieTJe

Hey Paul,

Wow, we zitten nu al te springen om de 1er foto.
We kunnen niet wachten, zo leuk, zo snel al.
Hopp dat alles goed gaat.

Groetjes, Mariette

Andrea

Hoi Paul,

Leuk joh dat je weer jonkies krijgt.
Het zal nu helemaal wel spannend zijn, op dit moment als de eitjes bijna uitkomen.
Ik ben ook heel benieuwt. Ik zal het hier wel volgen...

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Natanella

Hoi Paul,
Tja, ik kan me alleen maar voegen bij de rest: kom maar op met die foto`s!
We kunnen wel leuk nieuws gebruiken! Ik hoop dat je ouderpaar net zulke goede ouders zijn als broeders!

Veel succes he!
Anita

daan

Hoi Paul,

wat een geweldig nieuws joh dat de eitjes al snel uit gaan komen, heel veel succes en we horen het wel en zien de foto's wel verschijnen. Spannend hoor!!!!

Groetjes Daan

Paul

Hallo allemaal,

Goed nieuws, vanmorgen 31 oktober is het eerste jong uit het eitje gekropen :-)
In de nacht hebben we steeds staan kijken en het stond toen ook al op uitkomen want de barsten van het openpikken waren heel groot geworden.
Vanmorgen lag het eerste jong er dus :-)
Toen ik vanacht thuis kwam lag de tweede er ook al maar de volgende zal een paar dagen duren want je kan aan die eitjes zien dat ze nog niet zo ver zijn.
Ik zal morgen wat foto's maken want had daar vandaag nog geen tijd voor omdat ik laat thuis was.

Groetjes, Paul