20 juni 2025, 16:49:09

De doos van Stan

Gestart door Paul, 14 juli 2003, 02:36:35

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Paul,

Zaterdag heb ik die kleine kanjers van jou gezien. De toekomstige eigenaren kunnen niet anders dan verliefd op dat stelletje zijn geworden.

Ze zijn echt super lief :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

clowntje46

Hoi Mariska
Jaa maar dat ben ik ook hoor al verliefd op m,n Hakura ( is toch wel aparte naam hihi )ik ga dr zaterdag ff kijken en als ik massel  heb en ze/hij echt zo slim is ( zal wel popje zijn zo slim is ze  hahaha) mag ik dr al mee nemen naar huis als ze al zelfstandig eet  dus ik duim me suf deze rest van de week
* Hakura meissie doe je best dan mag je mee *  hihihihi
Groetjes  Ans
 :D

Kolkkie

Hoi Ans,

Ik zou ook erg hard voor je duimen dat je haar mee kan nemen naar huis.
Je zou denk ik wel erg ongeduldig zijn met zo'n scheet in aantocht.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi allemaal,

Het gaat goed met de jongen de eerste zullen al wel heel snel zelf kunnen eten.
Ze vliegen allemaal heel goed al alleen het landen mislukt nog wel eens :-)
De veertjes van het plukken groeien ook al weer aardig aan je ziet nog wel een paar kale plekjes maar het ergste kale is niet meer te zien gelukkig.
En papa Stan maar voeren en die plukt gelukkig totaal niet het is echt een supervader :-)

Hier even wat foto's van de kleintjes.
Dit is het valkje wat naar Dees gaat:

Dit is een van de jongste twee die zit ook al weer redelijk in de veren op zijn kopje want daar waren ze het kaalste.

De volgende twee zijn van het valkje van Ans,
op de eerste foto mist ie een stuk van zijn kop maar hij keek er zo leuk dat ik hem er toch even bijzet :-)

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes, Paul

DeesDoos

hoi mariska,

ik ben inderdaad heel erg ongeduldig en kan ook niet wachten tot we hem/haar mogen halen.

hoi paul,

wat groeien ze snel joh! zien er echt al bijna volwassen uit :) hoelijk eet tailey voor woensdag al dan kan me vader hem gelijk ophalen :) het wachten gaat steeds langer duren maar volgende week (hoop ik) is het dan zover en word die grote lege kooi achter me gevuld  ;D

groetjes Dees

Suzanne

Hoi Paul,

Leuke foto's, echt goed voor de Kerst sfeer. Ik zit me alleen af te vragen of de dennentakken waar ze op zitten echt zijn. Die zijn toch giftig voor valkjes  ::)?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Dennetakken op zicht zijn niet echt giftig maar de hars op de takken kan in de veren gaan zitten en daar pikken ze dan ook aan en dat is wel giftig als ze er veel van binnen krijgen.
De naalden van de kwerstbomen kunnen niet zo veel kwaad.
Maar de takken die je ziet zijn allemaal kunst we nemen geen risico :-)
Nou Pikken ze bij ons ook aan kunstbloemen dus aan kunsttakken zullen ze ook wel pikken maar dat is meer om te slopen niet om op te eten.

Groetjes, Paul

Suzanne

Volgens mij is er ook maar weinig wat veilig is voor de snavel van een ondeugend valkje  ;D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Hoi Paul,

Wat zijn ze alweer hard gegroeid en gelukkig gaan ze er steeds beter uit zien met de veertjes die erbij gekomen zijn. ;)

Hoi Ans en Deesdoos,

Gefeliciteerd met die mooie valkjes die jullie binnenkort gaan vergezellen! ;D
Heel veel plezier van ze en geniet er maar lekker van. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Allemaal,

Vanavond heeft Ans haar valkje gekregen en dat ging heel erg goed hij leek al best snel gewend aan zijn nieuwe huisje :-)
Als het goed is krijgt Dees haar valkje woensdag avond dan komt ze hem ophalen.
Het is wel zielig om ze bij elkaar vandaan te halen want ze zaten altijd zo lief tegen elkaar aan maar aan de andere kant kunnen ze beter nu uit elkaar gaan dan dat ze helemaal aan elkaar gewend zijn.
Het blijft in elk geval altijd moeilijk om je jongen weg te doen maar je kan ze helaas niet allemaal houden.
Ik weet in elk geval van deze dat ze heel goed terecht komen :-)

Groetjes, Paul

clowntje46

hoiiiiiiii luitjes
Ja ik geniet al een hele dag van die lieverd, vliegt graag in het rond, en het  was ook wel te zien hoor dat Paul er bijna geen afstand van kon doen  :P hij bleef dr maar pakken als ze ergens op was gaan zitten  en bleef dr maar knuffelen hihi
maar NU is ze van MIJ  en ik ben er heellllllllllllllllllllllllllllll  blij mee hoor Paul dank je voor die lieve schat
ps: ik heb dr omgedoopt in Punkie
Groetjes Ans

Suzanne

Hoi Ans,

Heel veel plezier van je valkje. En Paul komt er wel weer over heen dat hij zijn jongen moet missen  ;D

Paul

Hoi,

Ja als je jongen hebt moet je er gewoon meteen rekening mee houden dat ze niet kunnen blijven allemaal.
Maar je geeft ze toch zoveel mogelijk liefde en het zijn dan ook een beetje mijn kinderen he niet alleen van Stan en Roxy :-)
Maar als je al weet dat ze goed terecht komen zoals bij Ans is de pijn toch minder erg dat ze weg gaan he.
En als je alle jongen zou houden kan je geen volgend nestje meer nemen en dat is ook juist zo leuk om te zien allemaal.

Groetjes, Paul

Andrea

Hoi Paul,

Het gaat nu wel helemaal snel nu de valkjes naar hun nieuwe eigenaren gaan.
Je zal ze zeker best wel missen eerst?
Gelukkig is er de wondere wereld van internet om hun nieuwe ervaringen te kunnen bij houden.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

clowntje46

Hoi Paul
Ff als troost nog even fotootje van je kleine, lekkere ondernemer hoor  hihi
groetjes Ans