4 mei 2025, 00:16:10

nog eens proberen?

Gestart door eefje nieuwenburg, 20 juli 2006, 21:05:19

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Ik zit met een vraagje,
onze koppels hebben nu allemaal een keer eitjes gehad maar er zijn maar 2eitjes uitgekomen welke ook niet oud zijn geworden,gestorven na 3dagen.
nu twijfel ik of ik het toch nog een keer zal proberen over een paar weken of dat ik toch zal wachten tot volgend jaar.

ze zijn allemaal in goede conditie en ik heb nu de vogels(popje)die te jong zijn apart zitten dus die kan geen nestje beginnen,.wat denken jullie?
de reden dat ik hiermee rondloop is omdat ik 3nieuwe vogels erbij heb die ik graag wil koppelen maar ze kijken hier niet naar elkaar tenzij er blokken hangen.......wie heeft raad.
ik weet dat ze volgend jaar ook wel koppelen maar goed ik zou het zelf ook wel heel leuk vinden om toch nog jongen te hebben dit jaar.....tis zo leuk om mee te maken.

nou ja als jullie me voor ongeduldige gek verklaren dat mag ;D
ik twijfel gewoon heel erg en wil weten wat jullie denken

groetjes eefje

Karin

Hou in ieder geval de nieuwe valkjes een aantal weken in quarantaine ( ik hou een week of 6 aan voor valkjes uit een "vreemde" volière, en een week of 2 - 3 voor valkjes uit een "bekende" volière ). Dus die nog niet koppelen. Je kunt met de andere nog wel een keertje proberen of ze het deze keer wel goed gaan doen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

Hoi Karin,
dank je,ik wil het pas proberen als de nieuwe voliere staat dus dat duurt toch nog wel even maardan weet ik dat ik het dit jaar nog wel een keertje kan proberen,of ze willen moet je natuurlijk nog maar afwachten maar dat zien we dan wel weer ;)

groetjes eefje