4 mei 2025, 12:49:40

volière besteld

Gestart door Karin, 25 juni 2006, 00:41:27

« vorige - volgende »

Karin

25 juni 2006, 00:41:27 Last Edit: 25 juni 2006, 23:52:27 by Karin
Ik heb vlak voor onze vakantie de nieuwe volière besteld die op de vogelzolder komt  ;D De houten volière hebben we een paar weken geleden al afgebroken, dus de "wilde" valkjes zitten nu in kleinere kooien / kamervolières. Even doorbijten voor ze maar dan hebben ze ook wat  ;D Hij word 4 meter lang, 1,75 meter hoog en 75 cm diep. De voor-, zij- en bovenkanten worden allemaal van gaas, de achterkant helemaal dicht en aan de voor- en zijkanten een morsrand. Verder zitten er 4 ( ! ) deuren in met allemaal een draaibaar voerplateau. De volière is d.m.v. speciale profielen en volkernplaat  in 4 delen te delen ( vandaar de 4 deuren  ;D ) wat wel erg makkelijk is tijdens het broedseizoen. Zo kan ik de koppels uit elkaar houden. O ja, hij wordt bordeauxrood. Ik hoop dat hij er over een maandje is !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Wat ontzettend gaaf!!! Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien ;D En als het opgezet is komt het leukste....de inrichting ervan ;D ;D ;D

We tellen de dagen af hahaha.

Groetjes,
Monky

Joyce28

Leuk zeg,en als je hem hebt,foto's :)

Karin

Zodra hij klaar is maak ik zeker foto's  ;D Die gaan dan in het dagboek.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Als het goed is komt volgende week zaterdag mijn nieuwe volière ! Kunnen mijn "wilde" valkjes eindelijk weer lekker vliegen  ;) Ik zal snel foto's maken zodra hij ingericht is.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Spannnnneuhnd!!  :P ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Zoals beloofd de foto van de nieuwe volière, vanmorgen gebracht :

Hier nog niet ingericht. Als hij helemaal klaar is zal ik meer foto's maken en in mijn dagboek zetten.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Ineke

Dat ziet mooi en groot uit!