28 maart 2024, 16:45:49

werkt de methode altijd?

Gestart door jazzel, 17 juli 2006, 10:48:13

« vorige - volgende »

jazzel

Hoi,

Ik wil niemand zand in de ogen strooien, maar ik vraag me af of de methode die beschreven staat (op het forum en op meerdere sites) altijd werkt?
Zijn er ook nog andere dingen die kunnen werken?

Ik ben namelijk écht al lang bezig (3maanden?) op de manier zoals op de meeste sites beschreven staat, maar ik boek nl. geen enkele vooruitgang.
En ik ben er echt heel veel mee bezig, niet zovan... goh vandaag heb ik eens een keertje tijd laat ik me ermee bezig houden. Maar echt wel meerdere keren per dag.
www.kleurigekuifjes.nl >> met super leuke filmpjes van de valkjes!!!


Berry

Niet elke valkparkiet wordt tam.
Maar methode lukt meestal wel.

Riny

Hoy Jazzel
De meeste valkjes worden heel goed tam, het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe oud je valkje is.
Heel jonge valkjes worden sneller tam als oudere valkjes.
Ik heb eigenlijk maar een keer eerder gehoord van een valkje wat ze echt niet tam kregen .
Geduld is het allerbelangrijkste bij het tam maken.
Veel succes Riny :D

Berry

en je kan je eigen tam maak methode gebruiken maar deze methode : http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12896.0.html is wel handig en makkelijke manier om tam te maken met deze methode heb ik 2 valkjes tam gekregen [ van de 3 nu ben ik met de 3e bezig ]

Succes!!  ;D
Btw.. Altijd blijven praten .

Karin

Soms zit het ook gewoon in het karakter van het valkje dat het niet tam wordt  ::) maar leeftijd is idd ook belangrijk, een valkje van een jaar duurt veel langer dan een valkje van 2 maanden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

jazzel

Hey,

Oke, bedank voor jullie adviezen. Dan houd ik het gewoon nog een tijd aan via deze methode.
Ik kreeg 'm toen hij 7 weken oud was. Nu zijn er inmiddels al 3 maanden verstreken.

Mvg,
www.kleurigekuifjes.nl >> met super leuke filmpjes van de valkjes!!!