28 april 2024, 23:09:58

cinnamon en cinnamon?

Gestart door eefje nieuwenburg, 11 juli 2006, 21:22:31

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

ik vraag me het volgende af,Vito is een cin.geparelde witmasker maar dat is Duca ook alleen die lijkt wel bruin,anders als Vito in ieder geval,is dit doordat Duca van buiten komt of is het gewoon een andere kleur?

duca:





Vito:


graag hoor ik wat jullie denken ;)

groetjes eefje

Lin

De bovenste is een cinnamon bont geparelde. De onderste zie ik geen bruin in. Het kan zijn dat de onderste wat kleurverschil kan vertonen door verkleuring van de zon. Maar is dus geen cinnamon

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Nog even als aanvulling. bij de onderste kan ik niet goed de uiterste pennen zien. Maar jij zegt dus cinnamon?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

eefje nieuwenburg

hij komt bij mandy vandaan(de onderste) en is weer veel lichter als sjaan mijn gewone witmasker popje en dus anders grijs als Duca(bovenste 2foto's)
ik zal eens een foto proberen te maken met alledrie erop naast elkaar(als het lukt ;D )

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ik heb wat foto's van alle witmaskers in mijn verzameling gemaakt ;D

3op een rij,de albino,dan Duca de pop waar de vraag over gaat en dan balou de bonte witmasker



hier zie Sjaan de witmasker pop samen met vito de cin.gep.witmasker man en balou de bonte witmasker


en de 2 cin.geparelde witmaskers boven Vito en duca eronder




ik hoop dat het nu beter te zien is?
groetjes eefje

Lin

Als ik ozu kijk zou ik het erop houden dat het door zon komt. mijn cinnamon geelwang leek eerst ook niet echt bruin. nu begint deze steeds bruiner te lijken door de zon.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

eefje nieuwenburg

oh oke want Vito is echt lichtgrijs en Duca is dus gewoon bruin,nou we zullen zien hoe ze eruit ziet na de rui ;D

groetjes eefje

Karin

Vito is cinnamon hoor, die heb ik in het echie gezien  ;D Dat bruine komt inderdaad door de zon en zal na de rui waarschijnlijk weg zijn.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ja pcies,ik ging al aan mezelf twijfelen haha
nee maar ze zijn allemaal anders he en dan ga je wel eens nadenken nou ja ben er blij mee ;D

groetjes eefje

Caroline

Ik zelf heb hier 4 (bonte) cinnamon witmaskers (gehad, Binky is er niet meer) en mijn ervaring is dat als ze hier kwamen met 6-7 weken ze echt de bruine gloed hadden net als bij jou Duca maar al ze eenmaal met een maand of 8 de eerste grotere rui hebben gehad zijn ze donkerder van kleur, dus net als Vito.


Hier zie je 3 jonkies met op de derde plaats Binky al 2 jaar, zoals je ziet veel donkerder maar toch ook echt een cinnamon.


Hier zie je Pablo links, na de rui dus ook heel donkergrijs, niet meer zo bruinig, op de foto hier boven zit hij links.

Hopelijk heb je er iets aan.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

Hoi Caroline,
het ging me eigenlijk meer om het feit dat Duca bruin is,ik vroeg me dus af of het wel een cinnamon was ,van Vito wist ik het al.
Duca is als het goed is al ouder dan een halfjaar dus die zou ook al door de eerste rui heen zijn maar ja.....misschien toch de zon ik weet het niet we gaan het zien als ze in de rui zijn geweest.
groetjes eefje

Caroline

Och!!  ::)

Maar cinnamon is juist een bruine gloed. Toch!!

Daarom heb ik denk ik je verkeerd begrepen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

Hoi Caroline,
ja dat dacht ik ook maar omdat hier de cinnamon zich eigenlijk meer laat zien als lichtgrijs en zij dus echt bruin is vroeg ik het me een beetje af,er is echt heel veel kleurverschil tussen deze 2cinnamon witmaskertjes dus vandaar.
ik kan idd wel eens erg onduidelijk zijn excuses daarvoor ;)

groetjes eefje

Caroline

Geeft niks hoor.  :D

Ik heb bhier ook heel veel verschil in cinnamon's hoor, heel lichtgrijs, donkerder lichtgrijs (wie is er nu onduidelijk??)  ::) en bruingrijs. Het zal er wel allemaal bij horen en net wat je zelf al zegt, de zon zal ook wel veel doen met de tint. Ik ben benieuwd hoe ze volgend jaar zijn bij jou.  :D Bij jou zitten ze toch ook binnen??

Veel plezier met ze.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

eefje nieuwenburg

Hoi Caroline,
ja ze zitten nu nog binnen maar hopelijk gaan ze volgend jaar naar buiten maar dat duurt nog even dus ik ga nog wel een ruitje meemaken van ze en dan gaan we zien hoe het zich ontwikkeld en wat het verschil is,idd buiten vogel die gewoon door de zon gekleurd is ;D of gewoon ander pigmentje,spannend ;D

groetjes eefje