24 april 2024, 09:27:20

My cute little Cathi's...

Gestart door Monky, 15 juli 2006, 10:37:50

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Monique,

Heel veel sterkte. Je krijgt de laatste tijd wel wat voor je kiezen. Het bericht over je vader is echt schokkend. Ik moest meteen denken aan de prachtige foto's die hij maakt.
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, en dan kun je dit soort dingen er helemaal niet extra bij hebben.

Een knuffel en liefs, Gerda

Caroline

Jeetje Monique, wat een triest bericht weer ....  :'( :'( :'(

Heel veel sterkte met dit verlies.  :-*

Rust zacht, Jani.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Ach jeetje toch, arme Jani... Ik hoop dat je wat wijzer wordt van de sectie. En ik hoop dat het nou toch eens afgelopen is met het trieste nieuws. Het komt wel allemaal tegelijk he? :-\. Heel veel sterkte.

Groetjes, Sanna

Saar


Monky

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes...

Een paar weken terug heb ik de uitslag gekregen. Ze denken dat Jani een hartstilstand heeft gekregen.
Verder konden ze niets vinden... Het is wat...
In elk geval hebben de dood van Disa, Jocko en Jani niets met elkaar te maken. Dat is wel een opluchting.

Met de andere drie gaat het goed. Het was even een plekje zoeken zo met z'n drieeen, maar het lukt nu wel aardig geloof ik. Ik heb ze niet meer horen vechten in elk geval. Ze zitten redelijk in de veren en eten en drinken verder goed.

Ik zal vanavond hun ook eens een douchebeurt geven. Vinden ze ook vast wel lekker. Gelukkig is het beneden redelijk koel dankzij de screens en zonnescherm.

Ook van deze mormels zal ik weer eens een kiekje maken  :)

Groetjes,
Monky