28 maart 2024, 14:04:20

My cute little Cathi's...

Gestart door Monky, 15 juli 2006, 10:37:50

« vorige - volgende »

Monky

15 juli 2006, 10:37:50 Last Edit: 21 juli 2010, 13:57:45 by Monky
Ik wil hier de belevenissen van de catherinaparkietjes bij gaan houden. Het zijn zulke leuke grappige beestjes.
Ik heb er nu 1, maar er komen er zeker nog 3 of 4 bij. Allemaal tam hoop ik.

De eerste foto's die ik heb gemaakt zijn van het sproeien met de plantenspuit. Hij vindt het ronduit heerlijk. Deze foto's had ik ook bij Marga gezet, maar ik zet ze hier nog een keer.

De kwaliteit is niet super, want ik was aan het spuiten en fotograferen tegelijk en het beestje zit geen moment stil  ::)




Hier kukelt ze letterlijk achterover... ::) ;D






Zo gek als een deur  ;D ;D ;D

Ik heb ook wat scherpere foto's weten te maken hahaha.






Hij is ontzettend lief. Hij is ook een kroelkip als het hem uitkomt, anders hangt hij in mijn vingers hahaha  :D

Nou ik ga weer eens wat zinnigs doen.

Groetjes,
Monky


carco

15 juli 2006, 10:53:34 #1 Last Edit: 15 juli 2006, 15:14:55 by carco
Hé leuk dat je een dagboek over Nalani begonnen bent: ik zat er ook al aan te denken om dat van die 2 hier te doen, maar ik kan jou cathi dan bij deze belevenissen volgen!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Ach wat een moppie.  :D

Ooooooooit wil ik ze ook, als ik een buiten volière heb met binnen hok.  ;)

Ze zijn zo grappig.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hey Monky

Wat een mooie Catherina. Lijken een beetje op grasjes vind ik. Ben helemaal verliefd op Nelani geworden, wat een mooi vogeltje zeg.

Heeft de naam nog een speciale betekenis?

Groetjes

Mara

Ineke

Ach gut, wat n lieverdje! Daar zul je veel lol mee hebben :)

rosella

ey Monky

Ik heb ook al een tijd een catharina parkiet, ik denk nu ongeveer 6 week. Deze wil ook alleen maar kroelen als het hem uitkomt anders krijg ik ook een hap.. Op de kop hangen doet hij ook veel, komt me bekend voor.

Alleen ik vind het heel gek, kroelen mag ik vaak wel.. (Soms niet en dan gaat die bijten jah:P) Maar opstappen wil die nooit. Dan blijft die maar bijten en springt die weg.. Weet jij hoe dit komt?

marga

hoi monky
leuk dat je een dagboek bent begonnen voor nalani
en de nog komende catharina s
ik vind het heel leuk om zo alles te kunnen volgen
groetjes marga

Monky

Hi Caroline(carco),
Het zou wel leuk zijn als je de belevenissen van je cathi's ook beschrijft. Het zijn zulke leuke vogels!!  ;D

Hi Caroline,
Ze zijn inderdaad grappig. Ze hebben toch een heel ander manier van doen dan valkjes. Toch een anders soort karakter. Maar dat maakt het des te leuker  ;D En die cathi's komen bij jou ook wel hoor!
Mark my words  ;D ;D ;D

Hi Mara,
Nalani is helemaal gaan blozen  :-[ :) ;D van je compliment hahaha. Hij is inderdaad heel mooi. Maar ik ben bevooroordeeld  ;D

Hi Ineke,
Ik was zeker van plan om er veel lol mee te hebben  ;D Het beesie is zo gek als een deur hahaha.

Hi uhm..Rosella ??? ,
Bij mij stapt hij ook niet echt op hoor. Ik heb het idee dat ze toch iets eigenzinniger zijn dan valkjes. Valkjes hebben een wat rustiger karakter over het algemeen. Cathi's zijn iets meer hyper en kunnen niet lang stil zitten is me opgevallen. Misschien dat het daarmee te maken heeft.

Hi Marga,
Hoe kan ik nu geen dagboek van dit klein poepekontje bijhouden als de kweekster hier op het forum is? Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als je hem nog af en toe zou kunnen zien. Ik had namelijk wel het idee dat jullie een band met hem hadden opgebouwd  :)

Ik heb hier wat nieuwe foto's. Hij is namelijk voor het eerst los geweest. Was misschien niet helemaal slim om het met deze temperaturen te doen wat hij zat hele maal te hijgen. Ik heb hem toen maar weer gauw in zijn kooitje gezet. Een klein beetje domme zet van me, maar daar leer je weer van  ::)


Was wel grappig...Nalani op de voliere en de valkjes erin. Allemaal aan de zelfde trosgierst aan het knabbelen  ;D

Yum...yum...lekkere krullebol  ;D

Hier was hij helemaal aan het hijgen... :-[ Ik heb hem snel in zijn kooitje gezet.

Zo, dat was het weer even voor nu  :)

Ik ga even een happie eten...Oeps een beetje laat...negen uur...  :-[

Groetjes,
Monky

Caroline

Leuke foto's maar wel goed voor jezelf zorgen hoor!!  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi monky
ik vind hem steeds mooier worden
groetjes marga

Rianne

Hoi Monique,

Nalani is prachtig hoor! :D Ik heb ook zo'n mannetje, Kai. En zijn popje, Umi, is creme ino. Weet je al wat voor kleur jouw volgende cathi gaat worden? :)
Ze zijn echt heel lief samen, of ze kroelen, of ze vechten maar meestal zijn ze lief hoor. ;D

Monky

Hi Caroline,
Bedankt  :)
Tja, voor mezelf zorgen schiet er op dit moment er een klein beetje bij in  :(

Hi Marga,
Hij is ook een enorme beauty  ;D ;D ;D Ik denk alleen dat hij nu niet echt meer qua uiterlijk zal veranderen hoor  ;D ;D ;D

Hi Rianne,
Ik heb een vermoeden dat mijn volgende groen zal zijn.... ;D Maar die vind ik ook enorm schitterend. Hele intense kleuren zijn het. Prachtig gewoon. Ik wil uiteindelijk ook kobalt, zeegroen, creme ino en donkergroen ??? Weet je, ik heb het nu aan meerdere mensen gevraagd en ik vergeet het iedere keer weer. Maar is wildkleur nu licht of donker groen?
Ik schijn het gewoon niet te kunnen onthouden hahaha.

Groetjes,
Monique

Rianne

Hoi Monique,

ik weet het ook niet hoor ;D

*Yvon

heey Monique  :D

Jij hebt dus ook een mooie cathi ........ leuk!!
Waarschijnlijk heb je het al in ons dagboek gelezen,maar wij hebben er dus ook 2.Een ino en een aqau.
Het zijn idd leuke beessies.
Dulcy(ino) laten wij op een stokje opstappen,dat gaat aardig.Zij is dan ook niet zo bangig,alleen kroelen wil ze nog niet.
Maccus die moeten we echt beetpakken om aan de handen te laten wennen.Hopelijk wordt die van ons net zo leuk als de jouwe. ;)

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

M.

Prachtige foto's en een prachtig vogeltje  ;D

Leuk die douchefoto's :D

En de foto's daarna ook, wat kan dit kleintje eigenwijs kijken.
Ik zit nog te twijfelen of ik tzt misschien ook een paar Catharina's wil.

Zou het gaan met valkjes en parkieten?

Wel leuk hoor!