28 maart 2024, 10:48:12

Aloe Vera bij het douchewater?

Gestart door Marc van de Kuifjes, 14 juli 2006, 14:11:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Ik heb wel eens gelezen dat je bij het douchewater een beetje Aloe Vera kunt doen.

De vraag is welk Aloe Vera produkt is daarvoor geschikt? Koop je dat in een winkel zoals The Body Shop of vind je dat in de dierenwinkel?

The Body Shop verkoopt verschillende Aloe Vera produkten maar ik heb geen idee welk bruikbaar is...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hio Marc,

Ik las op Karin's website dat ze er "95 % Aloe Vera gel" in doet. Ze haalt die bij "de tuinen"  Dat is een winkel met natuurlijke produkten.

Ze zal zelf ook wel even reageren, heb ik zo'n vermoeden  ;D

Groetjes,
Monky



Karin

 ;D ;D ;D Klopt als een bus. Ik weet niet of ze de tuinen in België hebben ? Ook lekker spul als je je verbrand hebt in de zon  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ik wist dat ik het ergens gelezen had maar wist niet meer waar ;D, maar het moet inderdaad op jouw web site geweest zijn.
"De tuinen" hebben we hier niet denk ik maar een gelijkaardige zaak moet toch te vinden zijn.
Ik heb in ieder geval al eens gekeken op de web site van De Tuinen en vind daar meteen 2 soorten gel, maar misschien is het toch nog iets anders? Het staat hier:
http://www.detuinen.nl/nl/TU/content/inhoudfb8b.html?id=41184&scheme=vv
Er staat een bodygel en een douchegel vermeld ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Het is een doorzichtig glazen pot met een zwarte deksel. De gel zelf is ook doorzichtig. Staat vooral bij de gezichtsproducten.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anja

Hallo,

Ik heb Aloe Vera bij een reform zaak gehaald.
Wat ik ook wel ooit doe is ipv Aloe Vera een beetje Kamillethee in het water doen.

Groetjes Anja