21 juli 2025, 13:32:48

2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

Karin

Wat een pláááááátjes Daan ! En dan vooral Jazzy´s naamgenoot natuurlijk  ;D En Gabbertje was een prachtvrouw voor mijn Kazoo geweest, want hij heeft ook 92 punten gehaald  ;D Niet bij mij hoor, zijn kweker was met hem naar een show geweest. Maar ik hoop dat hij met Luna ook zulke prachtige babies krijgt  zoals jou Gabber. En wat een lieve kwarteltjes.

groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Natanella

Hoi Daantje! Wat is het weer een feest bij jou zeg!!
Ik heb een poosje weinig tijd gehad, maar ik ben er vanavond eens lekker voor gaan zitten :D :D
Wat een lieve hummels heb je toch! Dat gapende bekkie...snoepig gewoon :D :-*
Ik kan me best voorstellen dat het idee om zo iets weg te doen absoluut niet meevalt :-/ Maar inderdaad zul je op een gegeven moment wel moeten, als je vaak een nestje hebt :-[
Maar voorlopig kun je nog zeker van ze genieten en wij ook!
Veel succes met je valkjes.
Groetjes, Natanella

daan

25 juli 2003, 02:55:34 #77 Last Edit: 25 juli 2003, 02:56:09 by daan

Hoi Karin,

Ja dat begrijp ik dat Kazoo ook 92 punten heeft gehaald bij de show. Zo'n mooie valk joh. Geweldig.
Ja ik hoop ook dat er mooie en gezonde valkjes bij Kazoo en Luna uitkomen. Want ik heb er al 1 besteld hahahhha :D :D ben ik in ieder geval op tijd. :D :D

Doegies Daan

daan

CitaatHoi Daantje! Wat is het weer een feest bij jou zeg!!
Ik heb een poosje weinig tijd gehad, maar ik ben er vanavond eens lekker voor gaan zitten :D :D
Wat een lieve hummels heb je toch! Dat gapende bekkie...snoepig gewoon :D :-*
Ik kan me best voorstellen dat het idee om zo iets weg te doen absoluut niet meevalt :-/ Maar inderdaad zul je op een gegeven moment wel moeten, als je vaak een nestje hebt :-[
Maar voorlopig kun je nog zeker van ze genieten en wij ook!
Veel succes met je valkjes.
Groetjes, Natanella

Hoi Naat,

Lief dat je weer eens bij mijn dagboek komt kijken.
Ja mooi he die kleine hummels, en idd ja moi he die foto waar Jazzy aanhet gapen is, die kleine slaapdonder. hihihi
Ja dat zal ik moeten leren dat er op een gegeven moment valkjes weg moeten ja. :'( :'(
Maar we genieten voorlopig nog van ze hoor, zeker weten.

Doegies Daan

Ellen

Heerrrrrrrlijk wat een plaatjes weer.
Vooral dat gapende monstertje...................... :D
Wat een bekkie zeg!

Leuk hoor als het goed gaat.
Veel sucses en groetjes Ellen.

daan

CitaatHeerrrrrrrlijk wat een plaatjes weer.
Vooral dat gapende monstertje...................... :D
Wat een bekkie zeg!

Leuk hoor als het goed gaat.
Veel sucses en groetjes Ellen.
Hi Ellen,

Ja mooi he de foto's ik ben ook erg trost op het spul !!!!
Vanochtend Jazzy opnieuw geringd, want die was hem verloren. hihihihhi.
Het ging nu al wat moelijker, dus hij blijft nu wel zitten.
Leuk dat je me'n dagboek leest.

Doegies Daan :)

Lique

Hoi Daantje,

Wat heb je toch een heerlijke valkjes. Prachtig gewoon.
En die kwarteltjes, om verliefd op te worden...

Groetjes Lique

Stijn dc

hello

wat een prachtige fotos weer zeg!!
en dan zo lief met dat gapende bekje, geweldig!!
en die kwarteltjes zijn ookw el heel mooi zeg, zijn het japanse of chinese??

SDC:D

Mandy

25 juli 2003, 17:28:42 #83 Last Edit: 25 juli 2003, 17:29:31 by Mandy
Wat een mooie foto's Daan, heerlijk die dik gevulde kropjes :P en heel grappig dat gapende kleintje! ;D

Ik heb ook mijn allereerste valkje gehouden, dat is Japie-jo, die nu zelf kleintjes heeft.
Lucky over 1-2 jaar misschien ook wel, leuk hoor. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

anika_en_spirit

hoi daan,

lieve foto's weer hoor.
geweldig al die kleintjes.
het is wel jammer he dat je niet altijd alle kleintjes kunt houden.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

daan

CitaatWat een mooie foto's Daan, heerlijk die dik gevulde kropjes :P en heel grappig dat gapende kleintje! ;D

Ik heb ook mijn allereerste valkje gehouden, dat is Japie-jo, die nu zelf kleintjes heeft.
Lucky over 1-2 jaar misschien ook wel, leuk hoor. :)

Hey Mandy,

Ja heerlijk he die goed gevulde kropjes, dat doen de papa en mama erg goed, zelfs Lucky wordt af en toe nog wat toegestopt door papa  :D :D :D
Ja het zijn erg goeie ouders gelukkig, ook niks plukken. daar ben ik erg blij om hoor, toen ik iedere x die verhalen las dacht ik  o jee als gabber en Kuiffie dat maar niet gaan doen. Ook bij Lucky niet en nu de 4 ook niet.

Oh is Japie-Jo je eerste valkje, wat gaaf joh dat ze nu dan idd zelf kleintjes heeft. Dat hoop ik ook met Lucky mee te maken.

Doegies Daan
En maandag komen er weer nieuwe foto's hoor. ;)

daan

Citaathoi daan,

lieve foto's weer hoor.

groetjes anika.
Hoi Anika,

Dank je dat je de foto;s mooi vind.
Heerlijk hoor dat kleine grut.
Ja is idd heel jammer dat je ze niet allemaal kunt houden, maar voorlopig blijven ze hier hoor. En volgend jaar zie ik het wel, misschien naar mijn vader ofzo, hij mag er in ieder geval 1 uitzoeken als tie wil, maar dat wil die wel, want hij vind mijn valkjes super mooi, Gabber is niet voor niks kampioen geworden toch :D :D :D

Doegies Daan

daan

Citaathoi daan,

lieve foto's weer hoor.

groetjes anika.
Hoi Anika,

Dank je dat je de foto;s mooi vind.
Heerlijk hoor dat kleine grut.
Ja is idd heel jammer dat je ze niet allemaal kunt houden, maar voorlopig blijven ze hier hoor. En volgend jaar zie ik het wel, misschien naar mijn vader ofzo, hij mag er in ieder geval 1 uitzoeken als tie wil, maar dat wil die wel, want hij vind mijn valkjes super mooi, Gabber is niet voor niks kampioen geworden toch :D :D :D Het is trouwens zijn eigen kweek hoor, Gabber en Zwabber komen bij mijn vader vandaan en met Zwabber wil ik volgend jaar iest doen met een lutino witmasker (albino met zwarte oogjes) die komt in augustus bij mijn vader vandaan. Maar van een heel ander nest hoor. hahahahahh

Doegies Daan

daan

Hoi allemaal,

Ik kwam net thuis, en natuurlijk gelijk ff bij de jongen gekeek jeetje wat groeit het spul toch snel zeg.Ik kijk al weer uit om morgen de foto's aan jullie te laten zien, morgenavond hoor nog ff wachten hhahaha :D :D

Ze worden zo mooi, echt schitterend gewoon ;)

Doegies Daan :)

Tara

Hoi Daan,

echt heel leuk dat ze zo snel groeien, ik ben erg benieuwd naar de volgende foto's hoor ;D.

Groetjes, Tara