2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer, we zijn gister terug gekomen van vakantie.
Lekker ff een weekie thuis, maar was toch ook wel weer blij dat ik weer lekker thuis kwam, bij mijn valkjes hihihii.
Ik schrok alleen wel heel erg toen ik thuis kwam.
De jongen waren allemaal uitgevlogen, dus dat zag er erg gezellig uit, maar alle jongen inclusief Gabber(mama), hadden bijna geen kuif meer.nog een paar plukjes en de jongste valk uit het nest was helemaal kaal bovenop zijn koppie, dus er wordt ineens wel geplukt, potverdorie. :'(
Ik vandaag al een beetje gekeken, wie het kon zijn, en we denken dat het Lucky is, het jong uit het eerste nest, nou morgen maar weer ff in de gaten houden, en anders gaat ze eruit en gaat ze in de huisvoliere.

Maar we zijn vanavond naar Zeeland gereden om mijn nieuwe valkje te halen, een bonte witmakser, we noemen hem/haar BAILEY. Echt een mooi valkje. We hebben ook nog een bonte witmasker geparelde meegenomen en die heeft mijn vader genomen, hij is ook zo trots als een pauw. hihihi

Ik heb ff een foto genomen, een beetje donker, ik zal morgen een duidelijke foto maken en ook gelijk van alle jongen want die zijn al zo groot geworden. hihihihi.

Nou groetjes Daan

Mandy

Wauwie Daan, dat ziet er goed uit! ;D
Dat is een hele mooie valk! :P
Iedereen doet ineens in de bonte witmaskers zeg, het lijkt wel een rage te gaan worden! :D
Jij hebt er één, Karin, Marianne, Lique, Cobie, Paul, ik hopelijk vanaf maandag en vergeet ik nog iemand? ::)

Wel jammer van dat plukken, ik heb het hier nu ook weer ineens... :'( Naar is dat hé... Heeft je vader dat ook al eens meegemaakt? En wat is zijn visie daarop? Want die heeft toch ook wel wat ervaring denk... :-/

Hé, enne als ik vragen mag, waar in Zeeland heb je die valk nog gevonden?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Mandy,

Dank je voor je compliment ik ben er ook erg mee in mijn sas.
We hebben hem gehaald in Bergen op Zoom, jij woont daar geloof ik toch??
Hij had een hoop valkjes zitten.

Mijn vader heeft gek genoeg nog nooit in die 25 jaar kweken geplukte valkjes gehad raaaar he maar wel gelukkig.
Voor ik op vakantie ging was er bij mij ook nog niets aan de hand en ineens gebeurd het bah wat naar.
Mijn vader heeft wel altijd de deksels van de blokken open staan of helemaal eraf. Maar we denken dat het Lucky is raar he.

Ja volgens mij hebben een hoop mensen nu een bonte witmasker hihihihi.
Volgend jaar staan er dus waarschijnlijk een hoop bonte jongen op het forum hahahhhha.

Groetjes Daan

Kolkkie

Hoi Daan,

Wat een mooi valkje zeg. Ik denk ook wel dat we volgend jaar platgegooid worden met bonte witmasters :D.

Heb je een fijne vakantie gehad?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

hello

leuk dat je weer terug bent!
zelf ben ik niet zon fan van bont, dus ik denk niet dat ik een bonte witmasker zal kopen!
SDc:D

Natanella

Hoi Daan, welkom thuis en gefeliciteerd met je bonte witmasker! Toch sterk, dat Mandy stad en land afreist en jij bij haar om de hoek er één tegen het lijf loopt!!! ::)
Tja, en vanaf volgend jaar wil ik alleen nog maar wildkleur, die schijnen héél apart te worden en schaars ook :D :D!
Nee hoor, grapje! ;D
Ik kijk al weer vol ongeduld uit naar de foto`s!

groetjes, Anita

daan

Ik ben zo blij dat ik weer thuis ben bij mijn valkjes, het is weer genieten geblazen hihihihi.
Dus ja ik heb maar weer een paar foto's geschoten.
Nu in ieder geval ook wat duidelijkere van Bailey, kijk maar!

en nog 1tje

en dit is Jazzy de jongste, die wordt nu heel erg geplukt, maar ik kom er niet echt achter wie het doet, ik denk Lucky, ik ga straks haar er maar uithalen, ik hoop maar dat ik dan de goeie heb.

en hier zitten, Pino, Zwabber, Djaro, Prego en Lucky op stok

en hier nog een foto.

nou knuffie Daan

Natanella

Jeetje Daan, wat leuk weer, die foto`s! En je hebt echt een mooie aanwinst erbij hoor! Wat een indrukwekkende kuif heeft Baileys zeg!  
Voor welke vogel is hij bedoelt als partner? Of weet je nog niet of het een man of pop is? Ik ben daar nog lang niet in thuis hoor!

groetjes, Anita

demi

hoi daan

welkom terug meissie en heb je het leuk gehad?

en wat naar van die kaal geplukte koppies!

wat een knapperd die bailey..

en mandy ook ik heb een bontewitmasker! noppes...

groetjes diana w

Mandy

24 augustus 2003, 15:29:12 #174 Last Edit: 24 augustus 2003, 15:30:09 by Mandy
Oooo Diana, volgens mij bedoelde ik jou ipv Marianne...sorry hoor, ik weet het soms ook allemaal niet meer. :D

Dus jij had die hier in Bergen op Zoom gehaald Daan, want ik had ook gereageerd, maar was te laat, hij was net voor mijn neus weg...potverdorie, want het is wel een plaatje... :P
Het is maar 5 minuten van mijn werk vandaan...zucht...
Zeg, maar dan had je wel ff een bakkie kunnen komen doen joh! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

anika_en_spirit

hoi hoi daan,

welcome back....
heb je een leuke vakantie gehad ??

wat een knapperd is die bailey zeg !!
een donker koppie en dan zo'n knal witte kuif erboven uit  :P
mooi hoor....

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Stijn dc

hello

wat ziet je jongste spruit er uit zeg!
die is lelijk toegetakeld!!
hopelijk heb je inderdaad de juiste als je lucky wegneemt!!

sDC:D

daan

24 augustus 2003, 16:26:47 #177 Last Edit: 24 augustus 2003, 16:27:23 by daan

Hi Anita,
Dank je, ja een heel indrukwekkende kuif en zeker voor zo'n jong valkje. We denken dat het een man is, maar we hebben nog niet echt bedacht met wie we hem willen koppelen. Dat zie ik volgend broedseizoen wel hihhii.

Groetjes Daan

daan

Hoi Diana W,

Ja we hebben een leuke vakantie gehad, lekker ff een weekie weg, nu nog ander halve week thuis heerlijk. Misschien gaan we nog een paar daagjes naar de Ardennen, ff kijken. We willen ook nog het huis schilderen, dus we hebben het nog druk hihihi.
Dank je voor het compliment van Bailey.
En ja dat is zeker naar dat plukken, ik zei altijd dat ik daar nog nooit last van gehad had, en nu ineens heb ik het ook bah.

Groetjes Daan

daan

Hey mandy,

Ja dat was ik die ze in bergen op zoom heb gehaald hihihi.
Ja toen ik gisteravond thuis kwam dacht ik ineens o ja Mandy woont volgens  mij ook in Bergen op Zoom hahhahaha.
Sorry anders hadden we zeker ff een bakkie komen doen, maar het was ook wel al laat hoor. Volgende x beter okay..
Ja sorry datik je voor was, het was voor jou dan idd een klein stukkie rijden. Wij hebben 1,5 uur gereden en ook weer terug natuurlijk, maar het was het wel waard. Ik be er erg blij mee.
Wanneer ga jij die bonte witmasker halen dan, die had je toch gevonden???? of ben ik nu abuis?

Groetjes Daan