28 april 2024, 23:17:13

2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

Speedy

Gekkehuis bij jou dus....heel leuk hoor...jeetje zeg.
Ik tel de maanden af hoor, dat het hier ook zover komt.
nog 8 maanden dus.  :'( :'( :'(

Groetjes en veel geluk.....hou je het nog een beetje uit daar op je werk? pffffffffff heet hier.

Trudie

daan

Hoi Trudie,

Ja idd een gekkenhuis momenteel in de ark van Noah hahahahaha.
Ja nog 8 maanden wachten jeetje mikkie wat lang zeg.
Maar volgend jaar schrijf jij ook je dagboek hoor over je babyvalkjes.

Ppppfffffff ja het idd heel erg warm op kantoor nu, ik ben blij als ik straks naar huis mag!!!!!!

Knuf daan

demi

hoi daan

jeetje wat gaat het vlug joh!
al bijna 4 :o
wel leuk hoor!!!!
feli meissie!!!

knuf diana w :-*

daan

Hoi Diana.

Thanks hoor. :) :) :)
Goed he al drie babys. hihihi

Daan

Kolkkie

Hoi Daan,

Gefeliciteerd met de 3de. Van mij mag nr 4 zich ook snel laten zien. Zo te lezen zal die er ook snel aankomen.

Veel plezier met je grut.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

15 juli 2003, 23:42:55 #20 Last Edit: 15 juli 2003, 23:45:35 by daan
Hi Ik kan mijn geluk niet op vandaag, net is nr4 geboren, zo mooi. Blij blij.  :) :)We waren 1 eitje kwijt, wij zoeken, lag tie op de grond in de voliere, er zat een gaatje in en een barst. Dus ik kijken of er iets in zat, maar er zat geluukig niets in alleen bruine derrie. :( Dus die zal Gabber of Kuiffie wel uit het blok hebben gegooid, ze voelen natuurlijk dat tie niet goed is Goed hoor.
Ik heb een aantal foto's gemaakt, hier komen ze.
Dit is Nr 1 die is vrijdag geboren!!!

dit zijn nr 2 en nr 3, schattig he zo samen. En je ziet het laatste eitje er nog bij leggen

En dit is nr4 die is vanmiddag geboren, hij/zij is nog een beetje nat, maar wel erg klein hoor, als je dat weer naast die andere ziet zitten.

en hier nog een foto van de nr2, nr3, en nr4. Ja ik moet ze nog namen geven hoor. Daar ik ga ik deze week over nadenken. hihihi


Met Lucky gaat ook alles nog heel erg goed, ik heb bij haar dagboek nieuwe foto's geplaatst, dan kunnen jullie zien hoe ze geworden is.
Ze duikt nog steeds af en toe het blok in en als pa en ma er dan ook in zitten dan zitten ze er met z'n 7en in hahahahahaha. En het is al zo warm, het is maar waar ze zin in hebben.

Ze leggen ook niet alle 4 bij elkaar, ik denk dat het te warm is hihihihi.
Nou er ligt nu nog 1 eitje en volgens mij is tie ook gepikt, dus ff afwachten hoe dat gaat lopen.

Dikke knuf daan

demi

hoi daantje

wat leuk voor je meissie nr 4 alweer :o
gaat al een stuk beter met het bevruchten he kuif :D
hihi en zeker waar ze zin in hebben zo bij elkaar met zijn zevenen hihi ik moet er niet aan denken ::)


groetjes diana w

Speedy

Ooooooh wat een moppies, allemaal wit dons...zijn de witmaskers dan altijd wit als ze geboren worden?
Wow,.....ik weet waar je woont... ;D ;D ;D ;D ;D

 :D :D :D :D

Ahum.....sorrie ik liet me fantasie even gaan geloof ik...


Groejtes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Daan,

We mogen je alweer feliciteren zeg. Het gaat heel erg hard bij jou. Vier van die pluizebolletjes gezellig bij elkaar. En dan komt Lucky er ook nog bij. Pffff. Wat een drukte zeg. Het is maar wat ze fijn vinden.

Vinden pa en ma van Lucky het wel goed, of wordt Lucky er na verloop van tijd uitgejaagd?

Groejes,

Mariska ;)
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Citaathoi daantje

wat leuk voor je meissie nr 4 alweer :o
gaat al een stuk beter met het bevruchten he kuif :D
hihi en zeker waar ze zin in hebben zo bij elkaar met zijn zevenen hihi ik moet er niet aan denken ::)


groetjes diana w
Hoi Diana W.
Ja Kuiffie weet nu hoe het moet, oefening baart kunst he'. hihihi
Nee ik moet er momenteel ook echt niet aan denken met die hitte.

Knuf Daan.

daan

CitaatOoooooh wat een moppies, allemaal wit dons...zijn de witmaskers dan altijd wit als ze geboren worden?
Wow,.....ik weet waar je woont... ;D ;D ;D ;D ;D

 :D :D :D :D

Ahum.....sorrie ik liet me fantasie even gaan geloof ik...


Groejtes,
Trudie


Hoi Trudie,

Ja de witmasker worden altijd met witdons geboren lief he'.
Nou je weet waar ik woon, want ik denk dat ik ze niet allemaal kan houden, maar ik heb eerst nog een paar andere mensen die er eentje willen misschien, maar anders hoor je het wel okay, of niet hahahhahahaha, Maar je zou het wel willen he'......................! Ach je fantasie moet je ook warm houden toch (met dit weer hihihi).

Knuf daan

daan

CitaatHoi Daan,

We mogen je alweer feliciteren zeg. Het gaat heel erg hard bij jou. Vier van die pluizebolletjes gezellig bij elkaar. En dan komt Lucky er ook nog bij. Pffff. Wat een drukte zeg. Het is maar wat ze fijn vinden.

Vinden pa en ma van Lucky het wel goed, of wordt Lucky er na verloop van tijd uitgejaagd?

Groejes,

Mariska ;)
Hoi Maris,

Ja he het gaat lekker snel achter elkaar gelukkig dan zit er niet te veel tijd tussen de jongen.
Ja en pa en ma vinden het gewoon goed dat Lucky het blok in gaat, het wordt al minder, s'nachts slaapt ze samen met papa buiten, maar op de dag als mama in het blok zit gaat ze af en toe ff gezellig bij mama kroelen, die kleine donder.

Knuf daan

daan

Goeienmorgen allemaal.
 :)
Vanochtend ff gekeken, en alles gaat perfect met de kleintjes. :) Ook nr 4 die gistermiddag is geboren, die is erg klein en was ook een beetje slap, maar vanochtend was tie wwel heel erg goed, en liep om eten te vragen. Gabber en Kuiffie hebben het er maar druk mee. Je hoort constant die piepgeluiden als de kleintjes gevoerd worden, dat is zo mooi. ;) ;).
Ei nr 5 was vanochtend gepikt, maar ik hoorde niks, dus ff afwachten.
Vanavond plaats ik weer nieuwe foto's okay.

Knuf daan.
O'ja voor nr1 heb ik een naam bedacht: Tazz.
Weten jullie nog meer leuke namen????

Kolkkie

Hoi Daan,

Ik weet niet wat je precies zoekt.

Als je op detekenfilm namen gaat, mss zijn deze wel wat:

Timon/Timoon en Pumba

Vind ik wel grappige namen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Maris,

Timon en Pumba zijn idd wel erg leuke namen joh.
Goed verzonnen.
Dank je!!!

Daan