13 mei 2025, 07:24:49

2e nestje van Gabber en Kuiffie!!!!!

Gestart door daan, 11 juli 2003, 22:25:50

« vorige - volgende »

demi

hoi daan

wat zijn het toch een knapperdjes de baby`s wat worden ze mooi!!! echt kwijl hihihi
en leuk ook dat ze allemaal in de volliere zitten
ziet er heel mooi uit allemaal hoor meissie echt super!!!

groetjes diana  w

daan

Hey Diana,

Dank je ik ben ook erg blij met ze, en natuurlijk trots.
Ja het is idd een heel mooi gezicht zo met zijn allen in de voliere, en straks Tazz, Chico, Storm en Jazzy er ook nog bij, jehhhhhh heerlijk toch.

Hahahahahahha

Doegies
Groetjes Daan

Vanessa_TC

Hallo Daan,

Wat een lieve en mooie vogeltjes!!  Het lijkt me geweldig om zo`n mooi nestje te krijgen.

Ze lijken best wel op mijn Twinkytje he, jammer dat ik Twinky niet heb gezien toen die zo klein was. Maar wie weet komt dat nog, kindertjes van Twinky. Hihi

Heel veel suc6 met je lieve valkjes.

Groetjes Vanessa.

daan

Hallo allemaal,

Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde :) :) :) :)
Ik heb vanmiddag een bonte valkparkiet gekocht en vanavond heb ik nog 2 valkjes gekocht, een bonte witmasker en een bonte witmasker gepareld. JA EINDELIJK heb ik ze, jippie jippie jeeehhhhh, blij blij.
Die bonte haal ik zondagavond op en die andere 2 haal ik net na mijn vakantie op, dat zijn nog jongen. O geweldig ik ben zo happy. ik heb net weer fotos gemaakt van mijn valkjes maar mijn bewerkingsprogamma deed een beetje vreemd, dus dat probeer ik straks nog wel een keer.  maar ik wilde dit ff kwijt.
Ik heb net al een vreugdedansje gemaakt in de woonkamer en ik de tuin hahahahahahahahha

Nou een hele dikke knuffel van mij :-* :-*

Mandy

Shit, ik zou bijna jaloers worden man! :P
Echt gaaf, wauw, bonte witmaskers, waar heb je die nog weten te vinden? ::)
Ik ben nu helemaal benieuwd naar de foto's! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Daan,

Gefeliciteerde met je aanwinst. Wat leuk joh, vooral zoveel op een dag. Ik ben erg benieuwd naar de fotos'maar ik heb geduld hoor ;).

Groetjes + knuf  :-*terug,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Heej daantje,

Nou jammer hoor, ik zag de advertentie staan, en wou bellen, maar besefte, het is al kwart voor 10, dus een rare tijd om te bellen, dus ik wou morgen bellen.
Maar die gekke daantje die is me weer voor hoor.
Maar ik ben wel heel blij voor je. gefeliciteerd meis ;D

huggie lique

Natanella

Hoi Daan, bonte witmaskers: nog nooit gezien, maar als jij er zo blij mee bent zal het zeker wel zeer bijzonder zijn!
Tof hoor, voor je!  Ik wacht met spanning de foto`s af.

groetjes, Anita

daan

7 augustus 2003, 02:44:13 #128 Last Edit: 7 augustus 2003, 14:09:56 by daan
Hoi allemaal,

ik heb net de foto's binnen gekregen van mijn nieuwe valkje de bonte, van de bonte witmasker en de bonte witmaskergeparelde heb ik nog geen foto's maar zodra ik de valkjes heb opgehaald laat ik ze meteen zien.

dit is dus de bonte die ik zondag ga ophalen. Mooi he.

Knuf daan

Karin

Prachtig Daan ! Dus als ik het zo lees kan ik je van de wachtlijst halen voor een Kazoo junior ?  ;D Of wil je er toch nog eentje bij ? Hoe meer valkjes hoe meer vreugd ?  ;D Gaaf hoor, ik zag net die advertentie staan en ik dacht aan Mandy, maar ik ben bang dat ze te laat is of hadden ze er nog meer ? Voor haar is het naast de deur !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

hoi karin,

Ja natuurlijk wil ik nog op de wachtlijst blijven staan voor een kleine kazootje.
ja ik zag de advertentie staan en dacht acht die zal vast al weg zijn, maar toch maar ff bellen en ze waren er nog. Ja sorry voor Mandy, ik ben er in ieder geval erg blij mee, ik moet ongeveer ruim een uurtje rijden maar voor die zou ik de hele wereld oevr gaan hhahahahahha. Ik heb gewoon puur geluk hoor, want hij had de advertentie net gezet, het zijn nog jongen, du sik moet nog ff wachten. maar ik word ervoor beloond. Nee ze hadden er niet meer volgens mij.

Knuf daan :)

Stijn dc

hello

wat leuk zeg, dat je er drie nieuwe valkjes bij hebt!!!
ik moet binnenkort ook weer op jacht, van zodra ik weet welk geslacht mijn cinnamon geparelde en gewoon geparelde hebben!!
mss neem ik wel eens iets speciaals!!

SDC:D

anika_en_spirit

hoi daan,

wat leuk zeg, 3 nieuwe valkjes erbij.
erg mooi hoor die bonte.
vind ik zoiezo erg mooi.
veel plezier ermee.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

moonwitch (diana)

hoi daan

Hehe zo alles weer ff bij gelezen bij je.
Je Jonkies zijn echt heel mooi aan het worden. En erg leuk dat je nu alles in de buitenvoliere hebt zitten.
En jij bent ook een geluksvogel zulke mooie bonte op de kop weten te tikken.
Ik hoop dat geluk ook te hebben. Misschien wel 4 oktober in zwolle, maar als ik het goed hebt gelezen is er grote concurentie van de valkparkiet.com mensen ;D.
In ieder geval wens ik je heel veel geluk met je nieuwe aanwinsten en hopelijk komen daar ook weer mooie valkjes uit.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hi allemaal bedankt voor de felicitaties voor de bonte valkjes, as zondag ga ik de eerste ophalen, daar heb ik nu al zin in.  :)Eerst gaan we gezellig naar Lique en Peter toe :D en dan na het eten gaan we naar Giessenburg om de bonte valk op te halen.  ;)Dus dat wordt zondag een lekker ritje eerst naar Zwolle en dan naar Giessenburg en dan nog een uurtje naar huis, maar het is al gelukkig een beetje afgekoeld zodat het niet te warm is. Want dan is het al gauw tegen 9 uur. O'jee mijn eerste bonte valk, jippie jeh, ;D ;D en dan na de vakantie die andere 2 ophalen geweldig ik ben gewoon erg blij. :) :)
Nou zoals gewoonlijk heb ik weer eens foto's gemaakt van de valkjes. Hier zijn ze dan dit is TAZZ nu 21 dagen oud. :D

en dit is CHICO die is nu 20 dagen oud :D

en dan nu STORM nu 17 dagen oud :D

en dan de laatste JAZZY nu ook 17 dagen oud :D

en dan nog eentje met zijn viertjes in het blok :D

en nog 1 van Lucky nu bijna 10 weken oud,

een echte dondersteen, al het speelgoed wat er in de voliere hangt is erg leuk, zo'n mooi gezicht. Ze wil alleen niet douchen met de plantenspuit, alle valkjes vinden het heerlijk maar Lucky vliegt gauw weg als ik met de plantenspuit aan kom lopen hahaha
Ze gaat ook af en toe ff kijken bij haar broertjes en zusjes nou dan is het blok aardig vol hoor, en dan komt mama er ook nog in om te voeren, nou dat is lachen hoor, wat ze maar leuk vinden met die hitte. Lucky is een echt lieverd, ze vind alle valkjes leuk ook de nieuwe Prego en Pino die nog in husi zaten maar nu ook in de voliere zitten, dat vind ze hartsikke gezellig. Het wordt een mooi valkje, ik ben alleen benieuwd of ze haar parels houd, mijn vader zegt dat het een man is en ik zeg een pop, hahahahaa nou we zien het wel toch.

Doegies
Groetjes Daan