4 augustus 2025, 12:19:05

Voliere

Gestart door Peter, 11 juli 2003, 21:42:12

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

jullie hebben er weer een hoop valkjes bij zeg. en wat een beauty's. maar euh, sorry dat ik het mss vraag, maar hoeveel zijn er gestorven door de papegaaienziekte? :-/

SDC

Paul

Hoi Lique,

Je hebt er weer een mooie verzameling bij zeg :-)
Dat worden volgend jaar echt heel veel nestjes als ik dat zo zie :-)
En met zoveel soorten heb je veel meer kans op andere mutaties dan wildkleur en dat verkoopt toch makkelijker in het algemeen.
Het begint nu al een echte kwekerij te worden he :-)

Groetjes, paul

Lique

Citaathello

jullie hebben er weer een hoop valkjes bij zeg. en wat een beauty's. maar euh, sorry dat ik het mss vraag, maar hoeveel zijn er gestorven door de papegaaienziekte? :-/

SDC
Hoi stijn,

Er zijn 3 valkjes gestorven aan de papegaaienziekte.

Dank je wel, ik ben ook heel erg blij met ze, ze zijn echt heel mooi.
Een heb ik naar binnen gehaald, want deze is tam.
Hij zal naar Maaike gaan, een vriendin van me.
Er werd me verteld, dat er nog een cinnamon bonte valk ook tam zou zijn.
Vandaag moet ik weer in het binnenhok, dus maar even kijken, of er een valkje bij me komt zitten.

O voordat ik het vergeet.
Mijn kwartels hebben eitjes. 3 al, in 3 dagen.
Gisteren hebben we ook 3 kwartels erbij gekregen, 1 man en 2 popjes.
Alleen werd het gelijk al vechten geblazen, dus heb ik de nieuwe kwartels in de buitenvoliere gedaan, en mijn eigen kwartels in het nachthok.

Hoi Paul,

Ja het is erg makkelijk om te weten, dat er ook een paar jongen bij zitten.
Deze wil ik op een na wel weg doen. Een is een lutino jong, van het koppel van Mandy. Deze is split voor witmasker.
Maar idd, het begint er beetje bij beetje steeds meer op te lijken.
En dat is een fijn gevoel.

groetjes Lique

daan

Hi Peter en Lique,

Dus je grote aankopen zijn eindelijk aangekomen, wel aardig dat die man ze is komen brengen (toch?).
Er zitten idd een paar hele mooie exemplaren bij, hihihihi.
En dat is 1tje in het bijzonder hahahahahha. Jij weet welke, maar die doe je niet weg  hahihihihihi.
Heel veel plezier en geluk met al jullie valkjes.

Knuffie Daan

Lique

Hoi allemaal,

Onze kwarteltjes hebben eitjes gelegd.
Billy en Yellow zijn ook flink bezig met oefenen voor jongen te maken, en hebben ook al een paar eitjes gelegd.
Deze heb ik weg gehaald, maar wat gebeurt er nu?...

Billy en Yellow zitten op de kwartel eitjes.
Ik heb hier een leuke foto van Yellow, die nu aan de buurt is met broeden.
Geen gezicht, die donkere eitjes eronder hahaha.

daan

hahahahahaha,

Das een hele leuke foto lique!!!!
Ze ziet vast het verschil niet hihiihihihi.

Knuffie Daan

Henry

he lique

wat een mooi gezicht he dat een valkje op de kwartel eitjes zit te broeden he misschien krijg je dan een mooie mutatie namelijk kwartel-valkje ala lique

henry van ellinkhuizen

Speedy

Heel leuk om Yellow zo als een echte vader bezig te zien, hij heeft er in ieder geval wel verstand van.
Lijkt wel een beetje op Stan van Paul.
Geweldig....ik pik je foto ff om bij mijn verhaal te zetten hoor.

Groetjes,
   Trudie

ziralioness

Een pleeg-valkje...  :D :D :D Mooie mafketel...  :D :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Barbara

Wow wat een beauties zitten erbij, vooral die linksboven in het overzichtje vind ik erg mooi! Dat is vast 1 van de bonte cinnamons? Als die tam is, je had die weggedaan en ik had nog geen 3de valkje gehad, dan had ik me er voor 'ingeschreven'! Maar ja, als als als hè..... en ik ben heel blij met mijn Buffy hoewel het dus zeer waarschijnlijk toch een man is ipv een pop... Weer geen kans op een nestje :(

Stijn dc

hello barbara,

zijn dimi en croky allebei mannetjes dan? mss er nog een vrouwtje of drie bijnemen :P ;D

SDC:D

Lique

CitaatWow wat een beauties zitten erbij, vooral die linksboven in het overzichtje vind ik erg mooi! Dat is vast 1 van de bonte cinnamons? Als die tam is, je had die weggedaan en ik had nog geen 3de valkje gehad, dan had ik me er voor 'ingeschreven'! Maar ja, als als als hè..... en ik ben heel blij met mijn Buffy hoewel het dus zeer waarschijnlijk toch een man is ipv een pop... Weer geen kans op een nestje :(
Hoi Barbara,

Jaa ik heb het enorm met deze prachtvalkjes getroffen.
Het valkje wat jij bedoelt, is een hele mooie man. En hij komt rustig op je schouder zitten meekijken, maar verder wil hij weinig van je weten.
Ik heb hem al verkocht.
Frans is de gelukkige baas. Hij zal het daar ook reuze naar zijn zin hebben.
Ik vind het echt enorm jammer, dat ik niet voor allemaal plek heb.
Maar ik heb nog wel andere bonte poppen....... :D :D :D

Groetjes Lique

Barbara

Tja, mijn hart is groot genoeg voor nog een valkje, maar dat van mijn vriend denk ik niet... :( Snap ik ook wel, want ik beloofde hem eem rustig popje en nou heb ik een herriemakend mannetje >:( Hij is erg leuk hoor, wordt steeds meer een kloon van Croky, maar goed, kan dus geen eitjes leggen  ;D  Eigenlijk passen er gen 4 valkjes in mijn kooi, is maar goed ook, anders had ik weer gaan twijfelen en mijn arme vriend weer moeten te zien overhalen...

En idd Stijn, Dimi en Croky zijn mannetjes, dus een nestje gaat er zo nooit komen!

Stijn dc

hello

jammer dat er geen nestje komt dan. alhoewel, met al die nieuwe technieken van nu? zouden mannen ook geen eieren kunnen leggen:D:D

SDC:D

Tara

Hoi Liqueje,

ahhhhh wat een mooie mutaties heb je daar zitten slik, ik ben nou echt jaloers hoor, sorry als je op een nacht al je valkjes kwijt bent, ik heb ze gestolen dan, je mag me gelijk gaan verdenken ;) ;D.