14 mei 2025, 22:01:52

kylie maakt apart geluidje

Gestart door mickeledoki, 29 juni 2006, 09:42:19

« vorige - volgende »

mickeledoki

hee hallo mede valkbezitters,
die muts hier onder op de foto maakt als ze bij me zit een apart"zacht" geluidje ze gaat in op mijn schouder zitten doet der kuif naar beneden en dan hoor je dat geluid het klinkt als een adelaar of iets dergelijks die hoog in de lucht vliegt  en die je dan heel zachtjes hoort roepen...ikzelf heb het gevoel dat ze enorm tevreden is op dat moment....is er iemand die hier zijn/haar gedachte over kan laten gaan...tnx...

groeten mickeledoki ::) ::) ::) ::)

Riny

Hoy Mickeledoki
Aan de stand van de kuif kun je al zien ,dat je valkje dan erg tevreden is.
Groetjes Riny :D

mickeledoki

hoi hoi ,

gelukkig, ik had wel al z'n vermoeden

groeten mickeledoki

ovide

Hoi,

heb je je valkje toevallig bij Bianca in Geldrop gehaald? Debbie heeft echt heel erg met ze gekroeld he, en de mijn (Yana) maakt ook dat geluidje als ik hem kroel of kusjes geef. Dat wil zeggen dat hij helemaal in zijn nopjes is en het erg naar zijn zin heeft.
Veel plezier nog met Kylie en je nieuwe 'wokkel'.
Doei doei Groetjes Nancy (Yana komt uit hetzelfde nestje als Kylie)
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

mickeledoki

hee hooi,

inderdaad kylie komt van de parkietendroom.nl af  en zeg nou zelf het is toch helemaal geweldig hoe ze daar met hun vogels ( en dan bedoel ik alle soorten) omgaan  met de nesten die ze nu hebben word ook weer veel gekroeld.
ik ben alweer geweest en heb mijn nieuwe wokkeltje alweer mogen zien en vastgehouden dit is het volle broertje/zusje van kylie en jullie yana(mooie naam trouwens).
ik had al foto's van jouw ,yana en je vriend gezien en gehoord hoe blij jullie met de aanwinst  zijn.maar ook leuk dat je hier even reageert.
hoe doen  yana en yentle het samen? heb je nog tips voor me? want hetzelfde staat me te wachten  met kylie en dannii en ik vind dat toch wel spannend  ::) ::) ::) ::)
kijk jij ook nog zo vaak op de site van bianca's parkietendroom.nl om te zien wat nieuw is? het blijft altijd leuk om de verhalen te lezen over andere eigenaren.

nou ik denk dat  we elkaar wel vaker zullen treffen hier

groeten aan yana,yentle en natuurlijk je vriend

mickeledoki(benny) 8)

b

Hoi Nancy en Benny

Yana komt niet uit hetzelfde nest als Kylie hoor. Kylie is van de mama albino en Yana van de geparelde.

De jongen uit het nest van Kylie waren: Sjefke, Dirkje en Nikey en uit het nest van Yana: Gill, Kuifje en Rikkie
Ze zijn wel samen opgegroeid en op de knuffelmiddagen en avonden zaten ze allemaal gezellig op tafel, dus het uit elkaar houden wordt dan natuurlijk moeilijker.

Ik vind het wel helemaal geweldig dat jullie zo enthousiast zijn over ons en onze vogels.

Maar Nancy hoe zit het nu met de koffie?  ;D

Kijk Benny is al wel weer geweest maar jullie hebben we nog niet gezien. Ik wil namenlijk alles weten over jullie vakantie en over Yentle en Yana.

Groetjes Bianca

mickeledoki

hee hooi,

ja inderdaad ik zat later op www.parkietendroom.nl te kijken en toen zag ik inderdaad dat yana uit het andere nest kwam ::). ik hoopte al dat jullie beide het niet op zou vallen zodat ik er mooi mee weg kon komen.
ik ben al vaak aan het schrijven voordat ik iets goed gelezen heb ...slimmerd die ik ben . :censuur

zet de koffie maar vast klaar want deze week kom ik danni weer bezoeken.

grtz benny en kylie  ;D ;D ;D