29 maart 2024, 07:52:46

Help!!

Gestart door zwolse_girl, 8 juli 2006, 13:15:37

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Citaat van: goudvis1977 op  8 juli 2006, 22:44:59
hoi,

ja, het klinkt misschien niet zo leuk, maar een ander huis voor je valkje zoeken, lijkt mij de beste oplossing. Ik denk dat je valkje niet voor niks zo krijst, en de hele dag alleen op jouw kamer bivakeren is ook wel erg sneu.

Ik denk dus het beste oplossing is, een goed tehuis voor hem/haar zoeken! en dan wel eentje waar ie oud kan worden, want het zijn wel levende beestjes en geen doorgeef pluche beestjes...maar goed dat is mijn mening


succes met je beslissing

gr monique


Daar zit ik nu ook aan te denken maar de meeste mensen verkopen hem toch weer door :( en het gaat me ook erg aan het hart . hij is nog helemaal niet zo heel oud ik gok hem een jaar of 2 a 3

mijnliefstestuffy

hallo
ik wil  kuiffie ook wel van je overnemen
ik verzorg vogels alsof het mijn kinderen zijn
en ik doe dieren zeker nooit weg!!
ik heb ook een (binnen)voliere
maar dan zou je hem zelf moeten komen brengen
ik woon in groningen
groetjes noeska :-*

zwolse_girl

Heel erg bedankt hoor.. maar ik ga denk ik zelf een volairetje maken bij ons achter thuis of ik zoek een andere kooi. ik heb nu een ronde voor hem en die kan ik niet aan de muur hangen. ik denk toch wel dat die blijft  ;D

mijnliefstestuffy

geen dank ik help graag ;D
dat is beter dan hoeven jullie elkaar ook niet te missen ;D
je kan ook op marktplaats kijken voor een voliere ik heb toevalig vandaag ook een nieuwe voliere voor maar 45 euro inclusief verzendkosten  en hij is echt groot ;D
het gaat wel lukken :)
succes!

zwolse_girl

Ik heb toch maar besloten om kuiffie een beter tehuis te geven. mijn oom heeft hem overgenomen en daar krijgt die dag en nacht aandacht. ik mag hem ook bezoeken wanneer ik wil en als hun hem weer weg willen doen komt die weer bij mij terug  :)

Dus ik ben weg van dit forum.. nog allemaal bedankt voor de hulp die jullie mij hebben gegeven en alle tips..

Groetjes Jolanda

zwolse_girl

Mijn oom heeft hem weggegeven zonder dat ik daar van weet.. nu kan ik hem nooit meer opzoeken :'( :'( :'(
wat moet ik nu ?? de afspraak was als hij hem niet meer wou dat ik hem dan terug kreeg. hij zit in een volaire bij iemand in de tuin ofzo en hij had het goed was er gezegt.. ik ken de mensen niet verder  ???

goudvis1977

Dit bedoek ik dus, met een pluche doorgeefbeestje!
Hopelijk heeft je valkje nu een tehuis gevonden, waar ie oud kan worden...


Caroline

Citaat van: zwolse_girl op  8 juli 2006, 13:15:37

Mijn oom wil hem wel hebben maar dan weet ik dat hij binnen de kortste keren weg is en ik hem nooit meer zie. als hij  weg gaat wil ik hem naar een persoon toe vertrouwen en wil ik hem ook weer op kunnen zoeken  :'(



Sorry, dat ik het zeg hoor, maar te lezen aan je eigen berichtje wist je dit al en is het dus geen nieuws voor je. Ik begrijp ook niet waarom je Kuiffie dan toch daar naar toe hebt gedaan.

Voor Kuif hoop ik dat hij nu op een adresje zit waar hij wel wordt gewaardeerd en niet weer gedumpt wordt net als bij jou en je oom. Het is inderdaad geen pluche speelgoed beest.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

yvesvdn

vraag gewoon aan je oom aan wie hij hem gegeven heeft, en ga je vogeltje terug halen!!

zwolse_girl

Citaat van: Caroline op 18 juli 2006, 11:30:39
Citaat van: zwolse_girl op  8 juli 2006, 13:15:37

Mijn oom wil hem wel hebben maar dan weet ik dat hij binnen de kortste keren weg is en ik hem nooit meer zie. als hij  weg gaat wil ik hem naar een persoon toe vertrouwen en wil ik hem ook weer op kunnen zoeken  :'(



Sorry, dat ik het zeg hoor, maar te lezen aan je eigen berichtje wist je dit al en is het dus geen nieuws voor je. Ik begrijp ook niet waarom je Kuiffie dan toch daar naar toe hebt gedaan.

Voor Kuif hoop ik dat hij nu op een adresje zit waar hij wel wordt gewaardeerd en niet weer gedumpt wordt net als bij jou en je oom. Het is inderdaad geen pluche speelgoed beest.



das niet waar ik heb alles geprobeerd om kuiffie te houden en dat ik niet gelukt en wordt er zomaar gezegt dat ik hem door geef!! en heb gedumpt dat is helemaal niet waar het ging aan mijn hart ik heb met mijn oom afgesproken als hij hem toch niet meer wou of er is wat waarom hij hem niet meer wou terug werdt gegeven aan mij ..dus ik heb hem voor mij doen niet gedumpt

Riny

18 juli 2006, 16:57:20 #25 Last Edit: 18 juli 2006, 17:00:01 by Riny
Hoy Zwolse_girl
Niemand hier op het forum weet , of kan weten ,wat jou thuis situatie is.
Mijn mening is ,dat er dan ook niemand over kan oordelen.
Jij woont nog bij je ouders, en hebt toch met huisregels te maken, waar jij je aan te houden hebt.
Dus niemand beter als jij weet, wat je gedaan hebt, om Kuifje te houden.
Groetjes Riny :D

Caroline

Citaat van: zwolse_girl op  8 juli 2006, 13:15:37

Mijn oom wil hem wel hebben maar dan weet ik dat hij binnen de kortste keren weg is en ik hem nooit meer zie. als hij  weg gaat wil ik hem naar een persoon toe vertrouwen en wil ik hem ook weer op kunnen zoeken  :'(



Citaat van: zwolse_girl op 12 juli 2006, 15:24:07
Ik heb toch maar besloten om kuiffie een beter tehuis te geven. mijn oom heeft hem overgenomen.


Ik begrijp best dat je het beste voor hebt met Kuiifie en dat als je nog bij je ouders woont je rekening moet houden met hun regels. Maar je eigen woorden zijn Kuiffie gaat niet naar mijn oom want dan is tie zo weg en je vertrouwd hem niet daarmee, een dag later schrijf je dat hij blijft en buiten een kooi krijgt en vervolgens schrijf je drie dagen later dat je besloten hebt om hem naar een beter tehuis te doen, dezelfde oom.  ??? ::)

Hier maak ik uit op dat dit je eigen keuze is. En kun je er op wachten tot je oom hem heeft weggedaan, zoals je eigen woorden waren.

Mijn reactie is dan meedenken met Kuiffie, waarom dan toch naar die oom.?? Je had hier op het forum zelfs al een aanbod gekregen om je valkje te brengen.
Was tie daar dan niet beter af geweest??


Citaat van: noeska op  9 juli 2006, 22:41:14
hallo
ik wil kuiffie ook wel van je overnemen
ik verzorg vogels alsof het mijn kinderen zijn
en ik doe dieren zeker nooit weg!!
ik heb ook een (binnen)voliere
maar dan zou je hem zelf moeten komen brengen
ik woon in groningen
groetjes noeska :-*


Ik hoop voor je dat je via  je oom er nog achter kan komen waar Kuiifie zich nu bevind, hopelijk heeft hij het er goed naar zijn zin.  :D En is het voor langere duur.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inger m

Hoi,
Ik vind het jammer dat iemand achteraf zo wordt aangevallen op haar keuze. Zoals Riny aangeeft kennen we de thuissituatie niet en kunnen we al helemaal niet oordelen hoe de vogel terecht is gekomen.

Ik vind het jammer dat iedereen die een soortgelijke beslissing geeft, direct daarop wordt aangevallen. Zo goed als mensen een keuze maken om een dier aan te schaffen, zo kan het ook voorkomen dat het dier helaas weer wegmoet.

Ze heeft via het forum de moeite genomen om erover na te denken. We zien alleen de stappen die ze neemt die ze op het forum zet. Het is misschien niet zo uitgepakt als dat ze zou willen, maar lossen we nu echt iets op door haar al deze verwijten te maken?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.