2 juli 2025, 09:40:21

schnappie(pop) is dood.....

Gestart door johanna, 7 juli 2006, 12:21:44

« vorige - volgende »

Roosje

Ik zou het gewoon in een bakje doen :) Succes met je eitjes.

bobbie

Hoi Johanna,

Je doet het heel goed. Alleen zou ik iets over de eitjes heen leggen. Door de rechtstreekse warmte van de lamp kunnen de eitjes uitdrogen.

Ik hoop dat je snel een pleegkoppel voor je eitjes vindt.

Succes, Nel :)

bobbie

Citaat van: johanna op  7 juli 2006, 14:05:08
moet je de eieren ook zo nu en dan draaien? of ze gewoon laten liggen? hier is een foto van hoe ze nu liggen. de eieren voelen zeer goed warm aan.

Mijn keukenpapier was zeik-zeik nat, vandaar dat het bij mij in een bakje zat.

*Esther*

Hoi

Ik kan je niet beter helpen dan wat er al is gezegd.
Ik heb even gezocht, klopt het dat je vlakbij Gouda woont?
Daar woont Inger volgens mij ook ergens. Misschien dat zij de eitjes wil overnemen?
Ik woon in Flevoland dus dat lijkt mij wat te ver voor je eitjes.
Succes!!!!!!!!!

gr Esther

johanna

ik heb haar net een pb gestuurd dus ik hoop dat ik snel een reaktie krijg!

bedankt voor al jullie tips!!! zonder jullie had ik het niet gered!!! :-*

Roma

Hoi,johanna wat verschrikkelijk voor je.ik zit jammer genoeg te ver van je vandaan maar ik hoop van harte dat er iemand voor je kan zijn om de eitjes te laten uitkomen. sterkte en succes van Roma

johanna

de eitjes zijn nu bij inger!   ;D  inger echt heel erg bedankt dat je voor ze wil zorgen al zijn het nog eitjes!! ennu complimenten voor de super mooie volliere en vogels!!!

nogmaals bedankt!!! :-*

groetjes johanna en daniel.

Inger m

Hoi,
De rust is teruggekeerd in de voliere en het pleegkoppel zit keurig te broeden. Ik hoop dat ze lang genoeg op de eieren willen blijven zitten. Ik hou je op de hoogte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Gerda

Hoi Johanna,

Wat fijn voor je dat Inger de eitjes onder een pleegkoppel kon leggen.
Ik hoop dat het goed gaat, want de eitjes hebben natuurlijk veel emotionele waarde voor je. En als er een jonkie het gaat redden, heb je toch nog iets van Schnappie!!

Ik duim dat het allemaal goed gaat!!!

Liefs, Gerda

marga

hoi johanna
jeetje wat naar dat schnappie dood is
ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met de eitjes en dat je toch nog wat van schnappie terug krijgt
heel veel sterkte
groetjes marga

*Esther*

ROCKS

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kirsten

Hoi Johanna,

Meid wat erg voor je,. Ik ben erg blij dat Inger ze kon plaatsen,. Mocht er daar iets niet goed gaan, dan denk ik dat ik ook nog wel plek heb,. Ik woon in Alblasserdam, wel iets verder, maar dan heb je eventueel nog een alternatief.

Sterkte met het verlies van Schanppie,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Ik krijg hier tranen in mijn ogen van ontroering. Inger, jij bent super!  :-* Ik hoop dat alles goed gaat en dat er 4 supervalkjes uitkomen, zodat Johanna toch nog wat van Schnappie heeft. :)
Wat ben ik blij zeg!! heb er de hele tijd aan zitten denken. Kon gisteren niet meer online komen, omdat ik weg moest.
:)

Berry

Citaat van: johanna op  7 juli 2006, 14:05:08
moet je de eieren ook zo nu en dan draaien?  of ze gewoon laten liggen?  hier is een foto van hoe ze nu liggen. de eieren voelen zeer goed warm aan.

Ja, de eieren kan je na een tijd even draaien
Komt wel goed.