15 mei 2025, 13:44:55

last van de warmte?

Gestart door Irene, 17 juli 2003, 15:56:23

« vorige - volgende »

Irene

Hallo allemaal,

Nu is het de laatste dagen wel heel warm geweest en ik lees overal dat de valkjes daar over het algemeen goed tegen kunnen, maarnu heb ik een vraagje.. :-/ Gijs heeft een weekje af en toe moeite om te poepen, dan komt het er niet uit zeg maar. porbeert hij het 5 minuten later nog eens, dan komt het wel. Dit is niet iedere keer zo, hoor. Maar soms komt er alleen maar water met wit uit. Dat is dan maar een hoopje. De volgende lading is weer normaal :-/. Komt dit door de warmte, dat de darmpjes wat van slag zijn, net als bij ons, of is hij ziek?
Zijn eten is niet veranderd, het enige anders is dat hij sinds bijna 2 weken vitamninedruppels in zijn water krijgt. Kan hij daar last van hebben?
Gijs toont trouwens helemaal niet ziek of ergens last van te hebben, hoor. Behlave dat je je "piep" niet kan keren of hgij begint te schreeuwen. Dat begint nu ook gelukkig iets minder te worden.

Bedankt alvast.
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Irene

Nog ff toevoegen; als hij last heeft van verstopping,  en het komt later er uit dan ziet het er gewoon uit. Dus niet na de verstopping zo waterig hoor. Dat waterige is weer op eeen ander moment.
Help! :(
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Paul

Hoi Irene,
Het zou inderdaad met de warmte te maken kunnen hebben.
Ook valkjes drinken dan meer water en dat moet er toch ergens uitkomen :-)
Ik denk dat als het koeler word het vanzelf wel weer over gaat maar houd het wel even goed in de gaten.

Groetjes, Paul