5 mei 2025, 23:49:15

Extreem licht wangetje.

Gestart door Roosje, 30 juni 2006, 22:38:23

« vorige - volgende »

Roosje

Bij een van mijn jongen, uit het koppel bont x lutino gepareld, is het wangetje extreem licht gebleven. Eerst dacht ik dat de bevedering misschien nog niet compleet was maar het blijft zo. Op de foto staat er  een jong uit een ander nest naast en daardoor is duidelijk het verschil te zien. In het echt lijkt het nog lichter!

Het is ook duidelijk te zien dat hij split bont en gepareld is. Waar zou het lichte wangetje op duiden? Als hij pastel is zou dit wel extreem toevallig moeten zijn. Of is het gewoon net als de grote vlek achter op de kop en de vlekjes op zijn borst een 'schoonheidsfoutje'?

Wie kan mij meer vertellen?

leoni

hoii,

ik het het bij mijn bonte jong (popje) die is ook lichter dan al me andere valkjes maar die van jou is wel ietjes lichter. ik weet ook niet wat is ik zal er morgen wel een foto van proberen te maken

groetjes leoni

Rianne

Hoi Roosje,

Cosi (vader bont gepareld moeder cinnamon) heeft dit ook, en Stacy, de dochter heeft ook geen rode wangvlek.
Ik heb even een foto gemaakt, komt er aan :)

Rianne

Hopelijk is het wel te zien, de ouders hebben de wangvlekjes eraf gepeuterd. :-\

Roosje

Bij mij is het echt nog een stuk lichter, ook de kop is lichter dan die van de andere jongen. Je zou het eigenlijk moeten zien hier.

Ineke

Wie, wat waar en waarom weet ik niet :) maar wel dat ie n aparte kuif heeft! Mooi dat geel er langs.

Rianne

Citaat van: Roosje op  1 juli 2006, 11:20:02
Bij mij is het echt nog een stuk lichter, ook de kop is lichter dan die van de andere jongen. Je zou het eigenlijk moeten zien hier.

Al zou je een beetje in de buurt wonen kon dat ook wel ;)

Roosje

Dit vrouwtje (denk ik) gaat toch de verkoop in. Speedy (vader) wil haar namelijk nu al berijden, en ik heb het niet zo op incest :P En ze is nog veel te jong voor dit soort dingen. Bij interesse hoor ik het wel :)