5 mei 2025, 21:07:09

baby valkje 1 dag oud

Gestart door leoni, 30 juni 2006, 09:15:42

« vorige - volgende »

leoni

hoi,

heel erg bedankt voor de steun enz. het piep ei is nu aan het uitkomen er zitten al 2 gaaten in zeg maar. hoop dat alles goed gaat:)

groetjes leoni

Lucky Charlie

Heey Leoni

Dit verhaal van jou komt mij heel bekent voor. Ik moest ook een jong helpen met uitkomen, hij deed er al 3 dagen over, en het vlies was helemaal opgedroogt. Dit heb ik trouwens meerdere malen gehad. Het jong vond ik toen ik uit school kwam onder de bodembedekking in het blok, en steenkoud. Ik heb hem opgewarmd, gevoerd en 's avonds weer terug gelegd. De volgende ochtend was hij dood. Hij was niet meer gevoerd, en er was een ander koppel in het blok gegaan. Deze voerden de jongen niet en hielden ze ook niet warm. De andere jongen konden zich zelf al warm houden, maar dit kleine mini donsje nog niet. Hij is daardoor dus gestorven:'( Ik heb nu weer zo'n soort verhaal, bij spoed staan, over een kuikentje wat een week jonger is dan de rest en niet gevoerd word, ook al bedelt hij heel veel. Suc6 mtrouwens met het uitkomende jong :D

Groetjes Lutske :-*

Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

leoni

hoii ,

ja dat had ik volgens mij al een keertje gelezen, ja ik had haar net onder de warmte lamp en na 5 minuten ging ik kijken en het was al dood de warmte lamp was de goeie themperathuur enzo, wel jammer maar misschien ook wel beter omdat het al zwak wasom uit het ei te komen :(

groetjes leoni