25 april 2024, 16:24:59

ff voorstellen..kylie

Gestart door mickeledoki, 28 juni 2006, 23:48:02

« vorige - volgende »

mickeledoki

dit is ter dus mijn kleine skatje :-* is ze niet cool met die grote wokkel in der mond? linksboven staat mijn nieuwste wokkel(iemand  noemde het al een mokkel :o)  ook een mooi beestje....ik ben met recht een trotse ouder

grtz mickeledoki

mickeledoki

HAHA

proficiat Benny met je nieuwe aanwinst.
Ik hoop dat je net zoveel plezier aan deze kleine gaat beleven als je met Kylie hebt gehad.
We zullen goed voor je kleine wokkeltje zorgen en ik beloof je dat ook dit kleintje op zijn/haar afscheidsavond een wokkel krijgt  ;D

ps. Bedankt voor het vertrouwen dat je in ons hebt.

Tot snel

Bianca

Lin

Hey,

Heel veel plezier met ze. Wel een beetje verwarrend 2x dezelfde nickname.. ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

mickeledoki

hee hooi ,
leuk dat jullie ff reageren,ik vind haar der toch een beetje verloren tussen staan bij die mooie verhalen hier ... 

de valk op de foto is dus kylie en op dat kleine fotootje die zou zo maar eens wokkel kunnen gaan heten...  je weet maar nooit.... bedoelde je dat met dubbele nickname lin?

groeten mickeledoki

Gerda

Hoi Benny en Bianca,

Leuk dat jullie een verhaal beginnen.
Ik denk dat Lin bedoeld dat jullie allebei onder hetzelfde profiel schrijven (dus Mickeledoki).

Kylie lijkt me een lievertje!!

Ik hoop nog veel foto's en verhalen van haar avonturen hier te zien.

Groetjes, Gerda

mickeledoki

hoi hoi ,
inderdaad ik zie dat nu pas ....dat komt dat  bianca me even geholpen heeft met de foto's erop zetten... dat was me nog eens niet opgevallen..


hee bianca
bedankt dus nog daarvoor.....

en het vertrouwen is zo gewonnen als je jullie site "parkietendroom.nl" bezoekt of bij jullie binnen komt wandelen.. :D :D :D :D

groeten  mickeledoki

b

Hihi

Ik had Benny inderdaad even geholpen met de foto's, en had dat dus op mijn computer gedaan.
Maar ik had dus niet gezien dat hij nog stond ingelogd.
Nu is dat inmiddels veranderd.

Wat stom he? Ja blond zullen we maar zeggen  ::)
Je bent nu weer uitgelogd en aangezien ik je wachtwoord dus niet weet zal dit niet meer gebeuren.

Overigens heeft ene Marcel in mijn gastenboek een stukje geschreven voor jou en Kylie en "Wokkel", hij had wel een leuke naam i.p.v. Wokkel: Dannii.


Groetjes Bianca

mickeledoki

hee hallootjes ,
dannii is inderdaad een leuke naam het is namelijk ook   de zus van kylie minoque.... dan heb ik dus wel twee echte sterren in huis en als ze vervelend zijn dan zijn het gewoon mijn wokkeltjes.......

een hand van mickeledoki en een vleugeltje van kylie