8 mei 2025, 01:55:12

gedrag

Gestart door valkje-willeke, 26 juni 2006, 19:04:14

« vorige - volgende »

valkje-willeke

wie kan mij helpen, ik had 4 vrouwen en 1 jonge man
ik wil 1 paatje overhouden  heb nu 2 vouwen weg, nu gaat 1 vrouw ,man gedag vertonen ,vleugelsbeetje naar voren enz

kan dit dan toch een man zijn ,hoe kom ik e achter de echte man komt uit de dierenwinkel en daarvan weet ik zeker dat het een man is, maar de vrouwen heb ik van iemand anders

wie kan mij helpen  gr willeke

Riny

26 juni 2006, 19:08:19 #1 Last Edit: 28 juni 2006, 11:27:48 by Riny
Hoy Willeke
je zou veertjes op kunnen sturen naar Gendika voor DNA onderzoek.
Dan ben je zeker van het geslacht.
DNA onderzoek kost €22,50.
Je kunt zakjes bestellen bij www.Gendika.nl
groetjes Riny :D

ZIGG0

Citaat van: Riny op 26 juni 2006, 19:08:19
Hoy Willeke
je zou veertjes op kunnen sturen naar Gendika voor DNA onderzoek.
Dan ben je zeker van het geslach.
DNA onderzoek kost €22,50.
Je kunt zakjes bestellen bij www.Gendika.nl
groetjes Riny :D

per Vogel of gewoon het onderzoek ongeacht hoeveel Vogels het zijn ::)

Inger m

Per vogel, lijkt mij.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

vickie

Dat je 'popje' dit gedrag vertoont hoeft nog niet te betekenen dat het een man is. Ik heb zelf een lutino pop die dit doet en ze is wel zeker een pop   :) Meestal doen popjes dit om de aandacht van de man te trekken of om hun teveel aan energie af te reageren.  ;)
Succes verder met je zoektocht
Groetjes, vickie
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.

Valerie

Mijn pop begint dat nu ook te doen. Ze krijst vaak en dan vleugels breed.Ik vraag mij af of het met broeds gedrag te maken heeft.
Wat voor mutatie is het?

mickeledoki

hee hooi ,

even  over die testen,die schijnen niet altijd betrouwbaar te zijn of moeten worden overgedaan dat kost dan meerdere keren 22.50... ik dacht ik vertel het je even

grtz mickeledoki 8)

Gerda

27 juni 2006, 23:43:24 #7 Last Edit: 27 juni 2006, 23:46:18 by Gerda
Citaat van: mickeledoki op 27 juni 2006, 23:38:22
hee hooi ,

even  over die testen,die schijnen niet altijd betrouwbaar te zijn of moeten worden overgedaan dat kost dan meerdere keren 22.50... ik dacht ik vertel het je even

grtz mickeledoki 8)

Hoi,

Ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt, maar de geslachtsbepalingstesten hebben volgens mij amper een foutmarge. Ik heb nog van NIEMAND gehoord dat een gedane test uiteindelijk niet klopte!!

Ik weet uit de eerste hand dat een test een keer mislukt was, dit deelde Gendika zelf mee aan de aanvrager en deed de volgende dag de test over. En er hoefde echt niet opnieuw betaald te worden!!

Misschien heb je ergens gelezen dat mensen die op een popje van iemand wachten zeggen dat ze herhaaldelijk testen moeten laten doen. Daarmee bedoelen ze dat er telkens een ventje uit komt, zodat ze weer een volgens weer van een volgend jonkie de veren opsturen.

Ik denk niet dat Gendika blij is met je informatie!!! En ik denk dat je er 99% naast zit!!

Groetjes, Gerda

mickeledoki

hee hooi ,
en ook een goeiemorgen...daarom zei ik ook "schijnen" hee ik ben ginne wetenschapper,ik vond het toch nodig om even te melden..ik probeer alleen maar mee te denken..

ik zeg trouwens niet hiermee dat mijn info fout is.......

groeten en fijne dag mickeledokus ::)

Gerda

28 juni 2006, 11:09:35 #9 Last Edit: 28 juni 2006, 11:20:13 by Gerda
Citaat van: mickeledoki op 28 juni 2006, 10:25:39
hee hooi ,
en ook een goeiemorgen...daarom zei ik ook "schijnen" hee ik ben ginne wetenschapper,ik vond het toch nodig om even te melden..ik probeer alleen maar mee te denken..

ik zeg trouwens niet hiermee dat mijn info fout is.......

groeten en fijne dag mickeledokus ::)

Ik ben zelf van mening dat je in dit soort gevallen alleen info moet neerzetten waarvan je zeker weet dat het waar is.
Anders kun je wel van alles gaan roepen en dan zeggen: ik zette erbij 'schijnen'.

Een beetje zorgvuldigheid in dit soort gevallen is wel gewenst!!
Er zijn leden die op basis van jouw informatie beslissingen gaan nemen.

Je zegt: ik zeg trouwens niet hiermee dat mijn info fout is. Kun je gevallen noemen waarin de test onbetrouwbaar bleek??

Groet, Gerda

Riny

Hoy Mickeledoki
Ik ben het helemaal met Gerda eens.
Als je iets niet 100% zeker weet, kun je zoiets niet gaan beweren.
Ik heb vaker testen laten uitvoeren bij Gendika, en heb er alleen maar lof over.
Ik ben benieuwd waar jij je beweringen op baseerd.
Groetjes Riny :D

mickeledoki

hee hallo,

nee inderdaad jullie hebben gelijk...het is me al uitgelegd
mijn excusses hierbij over de ophef... was niet de bedoeling :-[

groeten mickeledokus

Gerda

Citaat van: mickeledoki op 28 juni 2006, 15:14:59
hee hallo,

nee inderdaad jullie hebben gelijk...het is me al uitgelegd
mijn excusses hierbij over de ophef... was niet de bedoeling :-[

groeten mickeledokus

Is goed!!

We zijn hier om van elkaar te leren. Dan is het belangrijk dat de info die er staat ook klopt. Lezers gebruiken deze informatie namelijk in hun afwegingen.

Veel plezier nog hier op het forum.

Groetjes, Gerda