Verhalen en gebeurtenissen over mijn vogels. Er is een ei!!!!!

Gestart door johanna, 30 mei 2006, 16:47:20

« vorige - volgende »

johanna

hoihoi,

Nu mijn vogels waarschijnlijk gaan broeden maak ik een dagboekje aan!

ik zal gelijk foto's laten zien van Swiffer(de lutino) en Schnappie(wildkleur) die het nestblok onderzoeken!!







er volgt snel meer!!!

groetjes van de birdies!! ;D

Christine

Eerst welkom bij verhalen!!
Hopelijk komen er snel eitjes en jonkie's
Dus bij deze veel succes met het kweeksezoen ;D

Groetjes Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

johanna

hey Christine bedankt voor je reactie!

wow zeg ik heb een heftige nacht achter de rug! :censuur rond 04:00 raakten de vogels in paniek. ze braken de hele tent (kooi&volliere) af. krijsen gillen, twas echt niet normaal!!! :o :o  ik ben letterlijk uit bed gevlogen en alle lichten aangedaan. gelijk de vogels gerust gesteld en controleren of ze niks hebben... maarja het was weer zover. Twinkle bloedde erg uit een veer :-\ :'( hij bleef in paniek toen ik hem eruit haalde dus ik zat ook onder het bloed. vegen op m'n arm spetters in m'n gezicht,nek en ga zo maar door! gelukkig was ik er wel op tijd bij want ik deed er meel op met behulp van m'n vriend en moeder. het bloedde stopte!!! :D  toch voor de zekerheid twinkle in z'n vervoers box gedaan voor de rest van de nacht. gelukkig is alles goed gegaan en is hij nu weer bij z'n vriendje ukkie de grasparkiet.

met Swiffer en Schnapie gaat het ook gelukkig goed! ze zijn druk bezig met het nestblok en met elkaar te knuffelen echt zo schattig!!  ::) ;D

ik heb samen met mijn vriend een naam uitgezocht voor m'n hobbykwekerij! het is echt een mooie naam!! ben er best trots op!! maar ik houd het nog eventjes geheim!!

liefs johanna

johanna

hier nog een leuke foto van twinkle op de klok!


trienke

Hoi johanna

Leuk dat je een verhaal bent begonnen.

Wat zal je geschrokken zijn zeg.
gelukkig is alles goed gekomen met twinkle

Groetjes Trienke

johanna

het is zover!!! vandaag hebben we het eerste eitje gezien! wow ik ben toch trots op mijn vogels!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

hopen dat alles goed blijft gaan! maar ik denk het wel want nu broedden ze er al heel goed op!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D

foto's volgen nog

Wilma1

Citaat van: johanna op 30 mei 2006, 16:47:20









Lijkt wel een totempaal  ;D ;D ;D

Welkom bij "The Club", maar pas op het wordt verslavend hoor  ;)...

Schrikken he als de vogels plots zo in paniek zijn, zeker als er gewonden vallen!! Waarschijnlijk ergens van gesrokken in het donker.

Succes met je kwekerij....ben benieuwd naar de naam!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

johanna

ja ik heb al een naam :D:D  ik noem mijn kwekerij Arana dat betekent maan. zelf vind ik het een helemooie naam!

hier is de banner die ik voorlopig wil gebruiken voor m'n kwekerij.




hier is een foto van het eerste eitje :D:D ik ben echt zo trots!!



en dit is Flurry het nieuwe vriendje van m'n vriend(jaja het vogel virus verspreid zich heel snel!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

het is een halsbandje van 12 weekjes en echt een poeppie!!



en hier maakt Flurry kennis met Twinkle.  (wat kan een valkje jaloers worden zeg!!! :o :o :o ::) )



nou dit was het ff voor nu maar ik houd jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen!!


Christine

Prachtige foto's!!
Maar kan je geen nestmateriaal gebruiken in je broedblokje??
Al is het maar beukensnippers zodat het eitje vast ligt in het blok en ook niet makkelijk stuk gaat! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**