8 mei 2025, 23:31:16

Mijn jonkie valt af, gaat dit fout???

Gestart door Mariska, 23 juni 2006, 20:54:54

« vorige - volgende »

ROCKS

Hey Maris......

Jeetje, wat is dit erg voor je, ik weet hoe blij je was met eerst dit en daarna nog je andere kleintje.
Wat jammer....ik weet hoe het voelt, heb het met me eerst nestje van Ricky en Coco toen ook meegemaakt, maar er bleven er toch nog twee over, waarvan Dopey er eentje is.
Je hebt zeker geen enkel idee wat er mis kan zijn geweest?

Liefs, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

carco

Hoi Maris

Wat is dit erg zeg, helaas weet ik precies wat je doormaakt nu :'(
Sterkte.
GRoetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Ach Maris, wat vind ik dit sneu voor je...je hebt zo je best gedaan en hecht dan NOG meer aan zo'n kleintje!!!

Het lijkt zo simpel, maar dat is het echt niet.....als je er niets of te weinig "in krijgt"  moet je soms ZO "hardhandig" zijn voor je gevoel en dat is moeilijk...ook kan het andere oorzaken hebben natuurlijk, dat het niet wil eten of evengoed afvalt etc. ?!!!

Als je iets wilt schrijven mag je mijn boekje ook gebruiken hoor !!!

"Kladder"' maar neer wat je kwijt wilt!!!!

Sterkte Maris!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Hoi Maris,

Wat sneu dat het toch fout is gegaan :-\

Sterkte!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Allemaal,

Sorry dat ik nu pas reageer, maar dit is hard aangekomen.
Ik wilde hem zo graag en vond het zo erg om te zien dat hij zich niet goed voelde.
Dat is echt heel naar.
Maar ik had goeie hoop dat de pap van gisteravond hem goed zou doen.
Ik heb voor ik naar bed ging nog een voeding gegeven zoals Kirsten zei en dat ging goed.
Ik had er vitamientjes en druivensuiker bij gedaan, maar helaas was het allemaal niet genoeg.
Nu denk ik steeds "had ik maar dit en had ik maar dat".
Misschien heb ik het gewoon te laat ontdekt.
Ik had donderdag een rare drukke dag en heb toen volgens mij niet bij hem gekeken.
Had ik dat wel gedaan was hij er nu misschien nu nog geweest.
Ik weet niet waar het aan gelegen heeft.
Hebben de ouders slechter gevoerd omdat ze merkten dat er iets met hem was of is hij ziek geworden omdat zij niet goed voerden.
Ik heb geen idee.

Gistermiddag zag ik al dat het niet helemaal goed ging en heb ik hem wat water met druivensuiker gegeven.
Dit ging niet goed en hij begon zwaar te ademen.
Na gisteren 3 keer gestoomd te hebben knapte dat steeds beter op.
Ik ga er niet van uit dat het daar aan gelegen heeft.
Waarschijnlijk heeft hij zich toen al verslikt omdat hij te zwak was.
Maar als je niks doet red hij het ook niet dus veel keus had ik niet.

Hij is tegen zijn knuffeltje aan voor altijd in slaap gevallen en zo vond ik hem ook vanmorgen.

We hebben hem bij Speedy en zijn zusje in de tuin begraven.

Ik vind het heel lief dat iedereen aanbied om in haar dagboekje te schrijven en dat waardeer ik heel erg.
Maar ik had zo graag mijn verdriet weg willen schrijven in mijn eigen dagboekje.
Helaas mag dat niet zo zijn.
Dat valt erg zwaar!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, mailtjes en IM's :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

:'( Wat jammer van het jonkie!  :'(
Heel veel sterkte, Maris!!

marilyn

hoikes mariska

wat jammer dat je kleintje het niet heeft gehaald maar weet dat jij je best hebt gedaan en misschien was het wel zieker dan wij dachten  ;) je kan niet alles weten en je kan ook niet alles zien, je kan niet constant bij het kleintje zijn dus maak jezelf ook geen verwijten , kennelijk moest het zo zijn jammer genoeg  :-\ ik leef heel erg met je mee , ik weet hoe je naar je nestje hebt verlangd en dan eerste het ene jonkie en nu het andere  :-\  :-\  :-\ veel sterkte met het verwerken van je verdriet  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Valerie en Marilyn,

Ook jullie bedankt voor jullie steun!

Het houd me nog steeds erg bezig, maar hopelijk zal dat steeds minder worden.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

Hi meis,

Wat ontzettend rot voor je dat het jong het niet gered heeft.

Heel veel sterkte :'( :'(

Liefs,
Monique

Mariska

Hoi Monique,

Inderdaad heel rot :'(
Het heeft me echt veel pijn gedaan.

Dank je wel voor je berichtje!

Liefs
Maris!!

Bogucci

Hoi Maris,

Verschrikkelijk jammer dat ook dit kleintje het niet heeft gered.

Sterkte.

marga

hoi maris
jeetje wat naar voor jullie
ik schrok wel toen ik het net las
heel veel sterkte
groetjes marga

Mariska

Hoi Marga en Miriam,

Ik ben ook erg geschrokken.
Hij deed het juist erg goed de eerste 14 dagen.
Dank je wel voor jullie steun.

Liefs
Maris!!

Valerie

En ik zit me hier al voor te bereiden op evt een nestje bij Valko en Daffy en dan houd ik me voor niet te hechten en als het fout gaat niet te treuren. :-\ :-\ :-\
Als ik dat zo bij iedereen zie, valt dat niet mee.
Zo lang je het nog niet zelf hebt meegemaakt, kan je je dat zo moeilijk indenken. Maar als ik moet bekennen, vind ik het nu al zo jammer van dat ene eitje van Daffy waar niks mee gebeurt.    :-[
Laat staan een jonkie van een paar wken oud.  :-X

Saar

hoi maris
heel veel sterkte :(

groetjes Saar :-*