18 april 2024, 07:34:53

krop en hoeveel eten

Gestart door cynthia018, 23 juni 2006, 13:58:46

« vorige - volgende »

Lin

als je valkje het echt nog nodig hebt en je kan er echt niet aankomen kan je mandy even een im sturen. Misschien kan zij je helpen. zij woont ook in hoogerheide.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

cynthia018

hey

Nou ben bij mandy geweest en heb wat voer gekregen dank je voor de info heb ik helemaal niet aan gedacht haha weet iemand waar ik hier in de buurt kaytee kan halen waar mandy en ik het halen daar leveren ze het pas maandag

Groetjes Cynthia en Tweety haha

Mandy

Nou ik weet niet hoeveel je gaat geven maar met wat je hebt zou je toch zeker wel een week vooruit moeten kunnen.
Hoevaak geef je pap op een dag?
En eet het valkje helemaal niks zelf?
Bij mij gaan ze rond 5 weken naar binnen en dan eten ze al wel wat maar niet genoeg en dan voer ik alleen 's avonds bij. Ze moeten ook gestimuleerd worden zelf te gaan eten, dus niet alles overnemen door de pap.
Maar een valkje wat volledig afhankelijk is geweest van pap is heel moeilijk zelf te laten eten. Je moet op tijd af bouwen anders wordt het steeds moeilijker.
En het gebedel aanhoren is ook moeilijk en verleidelijk om dan toch pap te geven.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

cynthia018

hey

Nou hij eet zelf niks vertikt ie gewoon en ik vind het moeilijk om te zeggen je doet het zelf maar omdat ie niks eet.Ik ben elke ochtend bang dat ie is overleden net als de andere! Maar deze was 5 weekjes toen ik hem kreeg.Ik geef 3 x per dag eten
Er ligt eivoer en trosgiers in zijn kooi dus heeft wel de mogelijkheid om te eten

Groetjes Cynthia