Onze nieuwe valkjes ervaringen....nieuw boekje begonnen

Gestart door *Yvon, 22 juni 2006, 23:04:42

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hey Yvon! Ben al een tijdje niet in je boekje geweest, maar zo te lezen jij ook niet veel ;) Mooie foto's en wat krijgen ze toch altijd een schaal vol lekker spul bij jou te eten! Mmmm Fijn weekend nog! Gr Baukje en Arie

Dierenfreackske

Hoi Yvon, wat is Anshu ook mooi hoor! Mooie pareltjes heeft ze! En zooooooo lief en de andere valkjes ook he! Fijne zondag nog, beterschap voor Dilana ook! Grtjs Ann :) :)



*Manon*


Wilma1

Natuurlijk weer MOOI :D MOOI  :D MOOI de foto's!  :D :D :D

Hopelijk is Dilana weer wat opgeknapt, want nu ook nog de griep erbij, is niet fijn!

;) Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Yvon,
Ik liep nog wat foto's achter ::)
Mooi,mooi,mooi ;D
Wat balen dat Dilana nu ook nog griep heeft....
Wens haar maar veel beterschap!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Yvon, alles ok daar ook ? Wat is dat balen met de griep daar ook , wens je Dilana beterschap van me? En hoe is het met Lucky en Lilly en de andere valkjes daar bij je? Heb je ook nog andere netsjes ondertussen of is het nog even wachten ?? Ik kijk al uit naar onze ontmoeting, het is niet zo lang meer he! Ik hoop dat je kan komen met Anke en ook Marlies hoor! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Yvonne,

Wat een schitterende foto's heb je geplaatst en wat verwen je je valkjes toch heerlijk, het water loopt je haast uit de mond als je dat allemaal zo ziet  ;)

Kan me voorstellen dat al je valkjes wel even een kijkje willen komen nemen bij het zien van al dat lekkers !

En wat een prachtig valkje is Anshu zeg, ik heb werkelijk mijn ogen uitgekeken wat een pracht exemplaar  :-*  :-*

Liefs, Karin

Saar

 ::) ::) ::) ::) ::)






De neppers








De echte


Groetjes Saar :-*

*Manon*

Eigenlijk wel dom hé....
De valkjes gaan over het algemeen niks mis... het kleinste kruimeltje zien ze liggen... als er wat te eten valt, zien ze dat direct... maar dat er nepeitjes liggen..... dat zien ze niet  ::) ::) ::)

Liefs Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op 20 februari 2009, 13:36:50
Eigenlijk wel dom hé....
De valkjes gaan over het algemeen niks mis... het kleinste kruimeltje zien ze liggen... als er wat te eten valt, zien ze dat direct... maar dat er nepeitjes liggen..... dat zien ze niet  ::) ::) ::)

Liefs Manon


;D ;D ;D ;D

Caroline

Het gaat nog veel verder, geef ze eens een knikker .... zelf die leggen ze onder zich, soms zelf als ze nog nooit een ei zelf hebben gelegd. Hoe dom kunnen ze zijn??  ;D :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Ze zullen wel denken: pik binnen die knikker... het is winter  ;), echt dom ja... ik moet er wel om lachen... eigenlijk moet ik dat even proberen... kan ik direct zien of ze goed broeden  :-X :-X :-X

Dierenfreackske

Hey hey , haha , gaan ze gewoon op een knikker zitten dan,
??   Ik weet het niet of ik dat wel ga proberen ,hihi!  ;D ;D


Ik heb genoten van de prachtige foto's hoor, geef je een dikke knuff aan Lilly en Lucky?  Hoe is het nog met ze?  Grtjs Ann



Wilma1

Hoe is het hier ?? Ik zag even 2 mooie eitjes voorbij komen  ;D en de neppers erachteraan. Ze worden dus niet uitgebroed ???

Maar zijn deze nu van jou of van Saar ???

;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 22 februari 2009, 11:39:54
Hoe is het hier ?? Ik zag even 2 mooie eitjes voorbij komen  ;D en de neppers erachteraan. Ze worden dus niet uitgebroed ???

Maar zijn deze nu van jou of van Saar ???

;) Wilma




Dat kippetje op de eitjes komt bij Rene en Yvon vandaan, maar zit bij mij in de voliere ;)
:-* Saar