Onze nieuwe valkjes ervaringen....nieuw boekje begonnen

Gestart door *Yvon, 22 juni 2006, 23:04:42

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Je hebt weer hele leuke foto's gemaakt. :D

Als je Jermal zo ziet zitten is het een valkje wat toch wel wat heeft. Het lijkt wel of hij op sommige foto's lacht. ::)

De rest is natuurlijk ook om op te vreten. :D

Met Dilana ook alles goed ?
Kan ze weer al een beetje uit de voeten ?


Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Yvon..ik vind Jermal ook goed lijken op Felix van me, hihi!
Hele mooie foto's heb je weer geplaatst hoor! Ik heb er heel erg van genoten hoor, knuffie aan Lilly en Lucky! Grtjs Ann



Monky

Hi di hi Yvon,

Heerlijke foto's weer...

Ik ben echt helemaal weg van jouw birdies  :-* :-* :-* En dan die voerschaal... Echt heerlijk om naar te kijken  :D

Ik heb dan steeds zoiets van... wil ik ook, wil ik ook... maar dat zit er bij mijn birdies denk ik niet in hahaha  8)

Groetjes,
Monky

C@rl@

Wat een enige foto's dat is echt genieten.
En wat smullen ze van de voerschaal, ziet er supergezond uit allemaal.
groetjes Carla

*Manon*

Heejj wat goed dat ze nu ook durven te eten uit de voerschaal.... leuk zeg en zo zie je maar weer.... de aanhouder wint  ;D

Groetjes manon

Dierenfreackske

Hoi Yvon, alles goed met de birdies en met Dalina?  Ik kijk er al naar uit om Marlies, Anke en jou te ontmoeten, en met de valkjes, hihi!  ;D ;D ;D Ik wou dat het al maart was! Grtjs Ann



♪ Marlies

Hoi Yvon, ;D

Alles goed met Dilana ?
Daar heb je nu zeker je handjes wel aan vol. :P
Ze heeft groot gelijk dat ze zich lekker laat verwennen door jullie. Nu heeft ze de kans. ::) :P ;D

Groetjessssssss  ;)

Saar

Tina zat vanmorgen weer te piepen alsof haar leven er van af hing ;D Alleen ze snapt niet dat ze stil moet blijven staan haha :P Stapt Sjakie op.. Loopt ze het binnenhok weer in ::) Sjakie was meteen >:( Hopelijk valt dat kwartje snel ;)
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi hoi, Yvon, ik moet zeggen , dat ik je wel mis hier, maar de zotgen gaan uiteraard voor nu voor Dilana, hoop dat alles vlotjes gaat met haar revalidatie en ze geen pijn meer zo heeft! Alles goed met mijn 2 kanjers? Hihi,  geniet nog maar even van ze! Tot in het voorjaar meiss! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Sorry dat ik niet meer zoveel hier ben hoor Ann.   :)
Ik ben de laatste tijd ook helemaal in de ban van PSP.
Ik ben nu zelfs lesjes gaan volgen.  ;)
Dilana heeft helaas ook de griep te pakken.  :-\
Dus ook zij heeft weer net iets meer zorg nodig.  ;)
Hopelijk knapt ze wel weer snel op,want zo schiet haar revalidatie ook niet echt op.  :-\
Ondertussen heb ik ook nog wel in de voliere gestaan en ook weer een zooi foto's gemaakt.  :D
Met schorre  ;D Lucky,die flink kan kletsen(op z'n valks  ;D ) gaat het helemaal goed en zo ook met Lilly.
Nu dan de foto's maar.  ;)








Trixy heeft een bloedpennetje wat wel al droog is gelukkig



Lenny die flink in de rui is  :-\



























Gentle











Puku















eindelijk eens een redelijke aktiefoto  :D























bij Gentle kreeg ik even het idee dat hij geen gewone cinnamonnetje is  ::)

hij is geen geparelde  ;)

Dat waren ze weer.

Groetjessssss Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jacqueline

Hoi Yvon,

Jij bent ook nog laat op zeg. Overigens weer prachtige foto's. Ik ben heel erg achter met een aantal boekjes en ik ben dus nu aan het bijlezen.
Ik las dat Dilana een zware operatie heeft gehad maar alles is goed gegaan gelukkig.
Jullie gaan wss niet naar de beurs over twee weken. Wij gaan wel en we gaan ook een keer vroeg. Je kon toch eerder naar binnen dan 10.30. Waar moet je dan naar binnen.

Zodra hier de voliere staat ga ik foto's maken. Nu zitten de valkjes nog in de garage. Maar als het goed is komt er van het voorjaar een aluminium voliere in de tuin. We zijn ons nu aan het orienteren op goede volierebouwers en/of alleen panelen.

*Manon*

Prachtige foto's weer Yvon!
dat is toch ook altijd weer genieten hier  ;D ;D ;D

Bah wat vervelend dat Dilana de griep erbij heeft, Beterschap voor haar en ik wens jullie een heel fijn weekend... hier schijnt het zonnetje al  ;D

Groetjes Manon

Monky

Hey meis,

Beterschap met je ziekenboeg  :-*

En wat je foto's betreft... happy happy joy joy  :D :D :D :D
Je hebt mijn dag goed gemaakt  ;D
Echt heerlijke foto's!!!

Ik ga denk ik ook eens zo'n bak met eten neer zetten op de grond. Kijken of ze er iets mee doen.

Heb je daar nu andijvie inzitten? Maar jij gebruikt ook wel eens paprika toch?

Ik ben echt gek op jouw birdies  :D

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat ben ik blij dat het zo goed gaat met Lucky, Lilly en de voilierevalkjes,  wat sneu dat Dalina de griep bij gekregen heeft zeg! Natuurlijk gaat de grootste zorg naar haar hoor meid! Ik verheug me er al op om jou Anke en Marlies te ontmaoeten, hihi! Grtjs Ann ;D ;D ;D



*Yvon

Hoi hoi

Nog even snel wat extra foto's plaatsen.  ;)


Sparkle

Trixy

achter: Yaron voor : Dandil

achter(denkik ) : Manchito en voor: Cheeky

Gentle

Jermal genietend van het zonnetje

Sjonnie ook aan het genieten

Manchito of Solana  ::)

op wie zal hij boos zijn ??

Manchito

bijna alle valkjes

Anshu

weer Anshu

Hope

en als laatste weer Anshu  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >