Onze nieuwe valkjes ervaringen....nieuw boekje begonnen

Gestart door *Yvon, 22 juni 2006, 23:04:42

« vorige - volgende »

*Yvon


Oooohw,Jacqueline wat erg !!  :'(
En nu weer 2 op de grond......  :-\
Welke nu dan ?
Je hebt pas een nieuwe voliere,miss kan je die ook even controleren op hars wat uit het hout kan komen.
Ik weet niet of dat dat kwaad kan voor valkjes.  ???
Je gaat sectie laten doen op Coco,toch ?
Ik hoop dat je dan heel snel de uitslag hebt.
Hopelijk komt de da ook snel met een antwoord.
Enne....Witney ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Yvon,

Oh oh...dat klinkt niet goed zeg....ik hoop toch zo dat Witney niet ziek gaat worden.  :'( :'(
Jacqueline, ik vind het heel erg voor jou en je valkjes. Ik zou inderdaad Carolines advies opvolgen en een vogelarts opbellen. Ik hoop echt dat het goed gaat komen.

Yvon, je hebt weer superleuke foto's geplaatst. Wat zijn je valkjes tam zeg! Maar dat komt natuurlijk omdat je heel vaak in de voliere bent! Beauty lijkt trouwens echt op Calimero, en het grappige is dat Jerry het dus alleen op de geparelde dames heeft voorzien. ;D Calimero voorop. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Jacqueline

Ik ben zojuist terug van het wegbrengen van coco. Ik heb hem naar veldhoven gebracht naar het NOIVBD van Dhr. Dorresteijn. Hij is patholoog voor vogels. Hij hoopte vandaag nog uitsluitsel te kunnen geven. Met witney gaat het nog goed. Alleen is het nu zo dat mn bonte cinnamon en mn opaline cinnamon geelwang er niet lekker bijzitten. Ik krijg waarschijnlijk andere AB voor ze. Het enige wat we nu kunnen doen is afwachten. Ik ben er overigens doodziek van en we kunnen niets doen. Alleen maar afwachten.

*Yvon

Hoi hoi

Allemaal weer bedankt voor de complimentjes over de met plezier gemaakte foto's.  ;D ;D

Caroline,aan mijn wenkbrauwpiercing proberen ze ook aan te komen.
Gelukkig heb ik het tot nu toe kunnen voorkomen.
Mijn oorbellen doe ik al uit voor ik de voliere inga.  :D

Manja,ik hoop ook voor Witney en natuurlijk ook de andere valkjes van Jacqueline dat ze niet worden.  :-\
En ondanks dat ik nu met de koudere dagen niet elke dag meer in de voliere sta,blijven ze nog steeds allemaal komen.  :D
Zou toch wel leuk wezen als Jerry en Calimero een koppeltje zouden worden.
Hun namen passen goed bij elkaar.  ;) :D

Jacqueline,ik hoop met je mee dat je vandaag nog wat van de patholoog hoort.
Dan weet je iig wat of waar het aan kan liggen.
Ik heb de hele dag mijn boekje in de gaten gehouden om te zien of je al wat nieuws had.
Maar we moeten dus nog verder afwachten en hopen dat de andere ab goed en snel aanslaat.
Moet je die ab nu ook aan alle valkjes geven?
Sterkte en succes met dit alles !!

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jacqueline

Dankjewel Yvon,

Ik heb Mandy ook al even telefonisch gesproken. Ik vind het rot voor haar dat het precies de 2 valkjes zijn die ik bij haar vandaan had en zij vindt het rot voor ons dat het zo moet beginnen. We hadden niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren. Met de kweek hou je er rekening mee dat het met de eieren of jongen mis kan gaan maar niet met dit. Ik ben er echt ziek van en misschien nog wel het meest van het afwachten. En als er nu helemaal niets uitkomt van de sectie weten we nog niets.

Silke *


Hoi Yvon,

Whaha, ja hoor, we waren allemaal ongeduldig maar, het was het waard!!
Echte prachtige foto's! En wat een strengen trosgierst, zo dik  :o Ook een erg leuk valkenhoedje, wil ik ook  ;D ;D ;D
Hahaaha, jaa hoor, in alle blinkende dingen moeten ze wel eens in bijten, zo'n tic van de valkjes  ::) ::)
Trouwens, is Yaron nu een broertje of een zusje van Melanietje? Je zei me eerst een broertje en nu een zusje  ???
Ik denk dat het een broertje is.
Mooie foto's hoor van hem!! Mijn Melanietje is ook zo licht bont, zit in de familie  ;D
Echt wel prachtige foto's, is echt genieten!!

Groetjes
Silke x

Saar

Heey Yvon
Jullie krijgen echt een schitterend valkje erbij hoor :D
Groetjes Saar :-*

ManjaV

Hoi Yvon,

De namen passen zeker goed bij elkaar! En ik zou het ook heel leuk voor Calimero vinden als Jerry haar zou verkiezen!

Ik hoop dat het met Witney en de andere valkjes van Jacqueline goed blijft gaan / goed komt. Dit lijkt mij zo erg!

En ik vind het echt heel leuk dat de valkjes allemaal naar je toe komen in de voliere. Het is zo een gezellig gezicht! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Yvonne

Hele mooie foto's weer en ik hoop dat Whitney niet ziek wordt.

Hoi Jacqueline

Heel veel sterkte.

Mara

Anke

Hoi Yvon,
Ik heb heel erg genoten van je prachtige foto's!!
Doe zo voort ;D

Citaat van: *Yvon* op 22 november 2007, 22:45:09
Hoi hoi

We gaan zeker de voliere uitbreiden binnenkort.
Maar of we het aantal valkjes ook gaan uitbreiden is en blijft nog de vraag.  ;D
Ik durf niet te zeggen dat we er geen 1 meer bij nemen.
Stel je voor dat ik hopeloos verliefd word op een valkje.........
.

Hmmm voliere uitbreiden en niet zeker weten of er valkjes bijkomen.... Maak dat de kat maar wijs ;D ;D ;D

CitaatZondag komen weer nieuwe foto's.
Als Alana in de voliere is.  :D[/color]

Joepie (nog meer) foto's van Dilana :)
Ik verheug me er al op ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi Yvon,
Veel plezier met ophalen van je nieuwe aanwinst!!
Enne... wel snel foto's plaatsen he? :P ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

imv

Heee.. geen Alana???

Why not ??

groetjes,
Irene

Anke

Ja ik zie het ook net in je dagboektitel staan :o
Die ga je toch halen straks??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Dat vraag ik me nu toch ook af. In het boekje van Anke las ik ook dat je haar gaat ophalen.

Heb je mss een andere naam bedacht?

Groetjes Anja

Mara