Fotosessie valkjes gaan telefoon te lijf...

Gestart door Barbara, 8 juli 2003, 22:11:16

« vorige - volgende »

Barbara

8 juli 2003, 22:11:16 Last Edit: 8 juli 2003, 22:12:03 by Barbara
Hoi allemaal,

vanmiddag heb ik wat foto's genomen van mijn valkjes die de laatste tijd verzot zijn op 'telefoontje knagen'. De draad is op 1 plek al tot de kern aangevreten, moet snel wat tape gaan halen en maar niet aan mijn vent vertellen denk ik  :P ;D Afleren lukt alleen niet meer denk ik, ik dacht dat ze niet echt iets kapot maakten, wel dus... ondeugende beestjes!

Ik zal ze zelf hun verhaal laten doen:


Ik ben Croky, een man in de pubertijd en erg macho! Ik weet echt helemaal niet wat slopen is hoor, dat doe ik nooit...


Ik ben Dimi, een wat minder jonge hond van ca. 7 jaar. Ik sloop ook echt nooit (knipoog).


We controleren alleen of de telefoon het nog doet, kijk maar, ik zit te luisteren of tie rinkelt!


Ik kijk of de hoorn wel goed ligt.... Deze kant...


en deze kant.....


Even kijken of de 3 het nog doet!


En ik kijk of het draadje er nog wel in zit!


Mag dat ook al niet? Nou, ik doe al niks meer hoor....

Wat een stel hè....

Groetjes,

Barbara



yentl

Hoi Barbara,
heel erg leuk gedaan zeg,
die "telefoonslopers" van je  :D :D :D.

groetjes Yent'l

Stijn dc

hello barbara

leuke fotos zeg, en kijk eens hoe onschuldig ze kijken, net engeltjes!! :D

SDC:D

Marianne

Hoi Barbara,

Schitterend reportage van de telefoon vandalen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Barbara

Dankudankudanku  :P

Ik zat te denken over nog meer reportages met foto's die ik heb, maar gisteren werd ik gebeld dat ik ben aangenomen voor een baan (na maanden lang solliciteren....)! Veel minder tijd dus over, klein nadeeltje, maar natuurlijk ben ik verder wel blij!

Groetjes,

Barbara

Ellen

Hoi Barbara,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan hoor. Helemaal te gek
dat het je eindelijk na maanden solliciteren is gelukt.
Wel jammuuuuuuuurrrrr dat we nou niet meteen weer
een leuke fotoreportagen krijgen. Wat een rakkers zeg.
Bij die valkjes van jouw, straald het er gewoon vanaf... :D

Gr. Ellen. ( en veel sucses met je nieuwe werk )

Barbara

Dank je wel, ik ben blij dat ik weer aan de slag kan maar vind het ook jammer dat mijn 'vrijheid' weer over is (vrij qua tijdsindeling maar afhankelijk van de GAK, dus dat is ook maar relatief). en nu kan ik niet meer tegen mijn vriend zeggen da tik een nestje wil met mijn Dimi omdat ik overdag iets te doen wil hebben... dus wil hij zeker geen 3de valkje erbij :-( Ik verzin wel iets anders ;-) Misschien toch maar mijn pubermannetje (de valk dan ;-)) een tijdje omruilen met een pop van mijn moeder, want een nestje zonder dat ik een extra valkje moet aanschaffen of lenen, vind ie wel ok. Maar ja, ik zal mijn schatje dat dan uit logeren moet wel missen... Ik denk er nog maar s over na...

groetjes,

Barbara

Kolkkie

Hoi Barbara,

Wat een ondeugden zijn het zeg. Is jouw telefoonsnoer er ook zo erg aan toe als mijn snoer van de tel. oplader? Ook half afgekouwd door de vogels?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Yep, maar dat hoort er nou eenmaal bij hè... ik heb nou eenmaal geen ogen in mijn achterhoofd en kan mijn hoofd ook niet bijna 360 graden draaien  :D Nou moet ik zeggen dat die telefoon op een plankje vlakbij de computer staat waar ik altijd op zit te internetten, dus ik heb de valkjes dan op ooghoogte binnen handbereik, maar ja, ik ben aan t typen en foto's op het forum aan t zetten...  ::)

Kolkkie

Hoi Barbara,

Mijn tel. oplader zit aan de andere kant van mijn slaapkamer. Als Coco eenmaal stil is, weet ik eigenlijk al hoever het is. Dan moet ik eerst mijn hooft 360 graden draaien voordat ik het zie >:(. Dat zit ie je nog onschuldig aan te kijken ook, van ik doe helemaal niets. Maar dat hoort er eenmaal bij. Het ergste is dat Coco Pukkie dit soort praktijken ook aan het leren is :-/.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Haha, ik ken dat! Mijn Dimi sloopte echt nooit wat, leek niet te weten wat knabbelen en knagen was, maar Croky weet het des te beter en heeft het vlug aan Dimi geleerd om mij te petsen omdat ie niet altijd zijn zin krijgt  ::) Nu opereren ze als een team inclusief op de uitkijk staan geloof ik  :D

Stijn dc

hello barbara

gefeliciteerd zeg met je nieuwe job!
en waar werk je nu? en wat doe je daar?

SDC:D

Barbara

Hoi Stijn,

het is een btje een job die ik heb genomen omdat ik na 6 maanden thuiszitten en met een verlaging van mijn uitkering (2de fase) in het zicht toch wel graag aan t werk wilde. Even mijn achtergrond: ik heb een HEAO-opleiding marketing en bij 2 werkgevers heb ik drukwerkbegeleiding- en -advies gedaan, maar bij beide waren bezuinigingen reden om mijn funcie op te heffen. Op het moment steken bedrijven weinig geld in marketing en promotie, dus een baan in mijn richting is nauwelijsk te vinden en als ik op een interessante vacature reageer, doen 150-20 anderen dat dus ook.. :-( Dus was ik genoodzaakt verder te kijken en ook te reageren op vacatures waarin MBO-ers werden gevraagd (niet leuk voor hen eigenlijk, maar ja). Ik ga nu dus werken bij de MacDonalds als hostess ( winkel netjes houden, praatje maken met klanten, klachten behandelen en vragen beantwoorden, reclamematerialen ophangen). Omdat ik dit full time ga doen en een marketingachtergrond heb, ga ik me ook bemoeien met lokale promotie-acties, maar dat zal misschien 10% van de tijd zijn ofzo.... Ik heb nu een halfjaar-contract omdat ze dan willen kijken of zij alsnog mijn functie uit kunnen breiden of dat ik bv marketingmedewerker voor alle filialen in Zoetermeer kan worden en dan beter ga verdienen. Het klinkt misschien stom en arrogant ofzo, maar misschien kun je wel begrijpen dat ik na een HEAO-studie en banen op HBO-niveau met bijbehorend salaris niet echt zit te springen om de komende 2 jaar ofzo een baan 'onder mijn niveau' te hebben en een veel lager salaris. Ik heb morgen toch ook nog een eerste gesprek voor een andere leukere baan (aansluitend bij mijn werkervaring) op HBO-niveau, die helaas wel tijdelijk is, dus dat wordt een moeilijke keuze als ik die ook aangeboden zou krijgen. Bovendien is dat voor 32 uur en dan hou ik dus nog maar net iets meer salaris over dan bij de Mac voor 40 uur... Maar goed, ik denk dat ik eigenlijk ook niet zo moeilijk moet doen, er zijn zat mensen die in een rottere situatie zitten en die wil ik ook niet voor t hoofd stoten, maar ja, ik ben een btje een luxebeestje dus ik vind deze situatie met een lager salaris dan ik gewend ben wel vervelend..

Misschien is dit verhaal wel veel uitgebreider dan je wilde horen en is het geen onderwerp voor hier, maar als ik er eenmaal over begin wil ik het eigenlijk ook wel helemaal ff kwijt... Hoe oud ben jij eigenlijk en wat voor werk doe jij? Toch wel ff leuk om wat meer t eweten over mensen hier... anderen mogen ook wat over zichzelf vertellen hier hoor  ;D vind ik wel leuk!

Groetjes,

Barbara