28 maart 2024, 19:35:06

De volière!

Gestart door Tara, 23 juni 2003, 00:51:55

« vorige - volgende »

Tara

Haha dat had je dus duidelijk niet verwacht hé Paul :D.

Ik denk dat we deze middag verder werken en dan kan ik na al het werk weer enkele foto's nemen. Vandaag komen ze ook met het dak, wanneer zou dat er liggen :D

Stijn dc

hello

jaja tara, wat wordt dat een mooie voliere, je valkjes zullen blij zijn met HUN "villa"!

en ja paul, als je iets doet, doe het dan goed en groot ;D ;D

SDC

Tara

Hoi,

het dak is aangekomen vandaag maar helaas niet zo veel gebeurd :(. Mijn ma's vriend moest gaan werken zonder dat ie't wist, hij's nog steeds niet thuis :( Hopelijk wordt morgen verder gewerkt hoor :(

Stijn dc

hello

jammer dat je er nog niet aan hebt gewerkt, maar mss een voordeel! kan je je jongen van deze ronde direct in de grote voliere zetten als ze uitvliegen!!
hopelijk wordt jouw voliere ook niet geteisterd door die verschrikkelijke muizen! ik haat ze  echt!! >:( >:( ze hebben namelijk al de dood van verschillende vogels op hun geweten! >:(

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

we hebben eerst een flinke laag beton gelegd hoor, zodat de muizen e.d. niet in de volière komen :)

Stijn dc

hello

ja, dat is goed, maar ze kruipên gewoon door het gaas en knagen het hout van je voliere ook kapor en installeren zich dan in het nachthok of ergens anders!!

SDC:D

Marianne

Hoi Tara,

En is het beton al hard?????
Ik ben heel benieuwd naar de vorderingen van je valkenvoliere, een bungalow wordt het volgens mij.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi Marianne, het beton is het eerste wat we er aan hebben gedaan. Het is al heel hard. Mijn ma's vriend is nu in Nederland en blijft tot overmorgen weg, dus nog lang wachten :(.

Tara

Hoi allemaal,

vandaag niet veel gedaan, alleen wat begonnen voor het nachthok/binnenvolière.

Morgen gaan we de hele dag verder werken :).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,
Het begint al steeds meer een volliere te worden zo te horen :-)
Ik hoop dat ie snel af is en dat we dan weer foto's gaan zien :-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi allemaal,

vandaag werken we de hele dag door :).

Enne ... Supermegagoed nieuws! Hij zei dat de volière tegen morgenavond af moet zijn!!!!! Alleen de deur zal dan nog niet helemaal klaar zijn enzo, maar dat komt nog snel hé :).

Ik ben superblij!

Tara

Hoi, de binnenvolière is sinds gisteren al klaar, goed geïsoleerd enzo, nu nog de buitenkant hé ;). Ben erg benieuwd :). Als ze vanavond klaar zijn met het werk ga ik nog eens een foto nemen, maar ik denk dat het nog niet voor vandaag zal zijn hoor :(. En morgen moeten ze weer gaan werken :'(

Paul

Hoi Tara,
Ik ben heel benieuwd hoe je volliere er uit is gaan zien :-)
In elk geval hebben ze er lekker de ruimte in dus dat is voor je valkjes heel erg goed dat ze nu wat meer de vleugels kunnen strekken :-)
Ik kijk met spanning uit naar de foto's :-)

Groetjes, Paul

plankie

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de foto's van hoe het er nu uitziet, 'k hoop dat je er snel wat plaatst!

Tara

Ja nog wat geduld tot vanavond, de werkers komen niet graag op foto :D ;D