Als je valkparkiet het voor het zeggen had ....

Gestart door Rene, 18 maart 2004, 22:49:13

« vorige - volgende »

Rene

Als je valkparkiet het voor het zeggen had ....  dan koos zij voor een vissenkom :D :D :D

De valkjes zijn er bij mij iedere ochtend 1 tot 2 uur uit voor de nodige ochtendgymnastiek en verkennen dan ook gelijk de huiskamer. Ze zaten  wel eerder bij die vissenkom (op de slang die om de rand hangt) maar van de week was er eentje zomaar in de kom gesprongen :D

Ze was er erg rustig onder, geen paniek, geen gekrijs, maar ik heb 'r daar natuurlijk weer snel uitgehaald. Alleen moest ze wel een paar tellen wachten tot het voorval was vastgelegd op de gevoelige plaat ;D ;D

-- René

Bianca

hihihihihihihihihi :D :D :D :D :D
Wat kunnen het toch een wacky beesten zijn he?!
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Stijn dc

hoi

wat een leuke foto's. ik veronderstel dat het een vissenkom zonder water was :D:D

SDC:D

Speedy

:D :D :D :Dja heel leuk.
Wel een idee voor als je geen kooi hebt, dan gebruik je gewoon een vissenkom hahahahah

Groetjes,
   Trudie

Paul

19 maart 2004, 01:55:19 #4 Last Edit: 19 maart 2004, 01:58:36 by Paul
Hoi Stijn,

Op de foto had het valkje geen duikbril op dus er zat geen water in  :D
De kom word met de kerst vaak voor Bowl maken gebruikt en staat de rest van het jaar leeg op de kast :-)
Hele leuke foto's geworden Rene :-)
Mandy levert wel vreemde valkjes af hoor die denken gewoon dat ze vis zijn :D

Groetjes, Paul

sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Stijn dc

hoi

of een valkje in een kleine onderzeeboot. De cockatiel 1. :D:D

SDC:D

giovanni

:P sjieke foto!!
en hoe rustig ze is :) de mijne zouden paniekeren dat het glas er zou van barsten  ;D

jah, zoals je zegt... als ze het voor het zeggen hadden  :D