19 april 2024, 04:13:22

hobbykwekerij Lupa:

Gestart door Saskia, 23 november 2005, 11:37:01

« vorige - volgende »

Saskia

Hoi Marlies,

Dit jong is van 4-06-2006 dus nu twee weken oud.
Ik denk dat het wel een flinke dame gaat worden ;D.
Fijn dat jullie  ons dagboek lezen.


Saskia

NEEEE!!!!!! waarschijnlijk gaat hij dood!
Ik vind het zo gemeen!!
M'n kleine scheetje.
Hieronder wat er gebeurd is:

Mijn vader was de kozijnen aan het lakken en had de vogels los gelaten.Noa zit graag op je schouder,en hij duikt dus zo van z'n schouderde bak met lak in!!!!
Wat moet ik nu doen,hij mag niet dood gaan   

Mijn vader heeft hem voor zover mogelijk met terpetine schoon geveegd (de L*L!),maargoed en daarna in een bak met water en zeep gezet.

Hij zit nu heel zilieg (herken m'n kleine knuffel en clowtje haast niet meer).Hij ademt ook heel raar.

Ik heb hier geen woorden voor  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik kan het wel uitschreeuwen van verdriet.

Christine

Ik hoop dat alles inorde komt! Heb je al geinformeerd bij een DA wat je het beste kan doen??

Veel sterkte!
Knuffel
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Saskia


Noa is op een stok gelommen en zat er net op te wippen (had ik hem nooit eerder zien doen).
Alsof hij dacht, laat ik maar gauw kindjes maken voor het te laat is.
Ik heb hem appart gezet en wat druivensuiker gegeven.
Hij ziet er echt niet uit.
Het nare vind ik dat het beestje wat het liefste is door zijn liefheid eigenlijk gestraft word.
Als hij niet op je schouwder had gedurft, had hij er ook niet vanaf gesprongen.
Hij sprong vaak op de grond en nu landde hij dus midden in de verf.Wist hij veel.
De rest zet ik buiten in de ferplast voliere.

hippysuus

Ooh wat akelig zeg! Ik hoop dat hij niets van dat spul in zijn bek heeft gekregen of zijn oogjes? Dierenarts Feld weet wellicht wat je zou kunnen doen?

Ik hoop dat het goed zal gaan!

Saskia

Er zat wel wat op z'n tongetje, maar zijn oogjes zijn gelukkig schoon.
Ik heb Feld gebeld en het enige wat ik kon doen is hem in een vochtige ruimte (de douche) zetten als hij het benauwd heeft.

♪ Marlies

Hoi Saskia,


Hoe is het nu met Noa. :-\
Gaat het al een beetje beter ?


Sterkte meid, ik hoop dat ze het haalt.


Groetjes Marlies

Saskia

Het gaat weer wat beter met Noa.
Hij roept naar de andere valkjes en zit weer met z'n vleugels wijd macho te doen.
Hij slaapt nog veel, maar hij leeft gelukkig nog.
Ik dacht echt dat hij er aan onderdoor zou gaan, maar het lijkt erop dat hij het toch gaat redden.
Maar ik zal niet te vroeg juigen.
Hopelijk heeft m'n pa hier wat van geleerd want dit wil ik noooit meer meemaken.
Sorry als ik gister wat panisch over kwam, maar het is met geen woorden te beschrijven hoe je je voeld als je je valkje er zo bij ziet zitten.
Bedankt voor jullie hulp :-*

Rianne

Hoi Saskia,

gelukkig gaat het al wat beter met Noa, ik had het ook al bij spoed gelezen maar daar had je al een hoop advies gekregen. :)

Saskia

Ik heb Noa gewassen met groene zeep en er zit alleen nog wat verf op z'n pootjes en een heel klein beetje op z'n wang, maar daar durf ik het niet met zeep te wassen omdat ik bang ben dat het in z'n oogjes of snaveltje terecht komt.
Voor de rest is het grootste deel eraf.

Caroline

19 juni 2006, 16:54:35 #175 Last Edit: 3 oktober 2007, 17:06:10 by Marianne
Gelukkig!!  :D


Dagboek / verhaal is gesloten.
Er is 1 jaar niet meer in geschreven.
Weer open? Neem dan contact op.

Groetjes Marianne, moderator dagboek/verhalen
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.