wat voor speeltjes heb jij in je kooi ?

Gestart door nik, 26 juni 2006, 12:05:50

« vorige - volgende »

nik

 ;) hallo ;)
ik krijg binnekort voor het eerst een valkje en ik wil de kooi nu zo leuk en mooi mogelijk voor het valkje maken en daarom vroeg ik me af wat jullie allemaal in de kooi hebben om het valkje tijdes jullie afwezigheid besig te houden, wil je ook zeggen hoe je er aan komt of foto's ofzow....
alvast bedankt van mij en van mijn toekomstige valkje :P :) ;)
ps.: wat hebben jullie voor zitstokjes (of hoe je het noemt :-[)

Agnes

Er is ergens een topic: hoe voorkom ik dat m'n valkje zich verveelt?
Is even zoeken, maar misschien dat iemand anders een link kan plaatsen.
Daar staan heel veel leuke ideeen in.

Groetjes van Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

nik

oh nou ik kan hem neit vinden heb net gezocht soory kan iemand me dan een link sturen of anders gewoon vertellen wat die zelf heeft hang
dankje wel :P


nik

 ;D ja  ;D leuke ideeĆ« alleen wou ik graag weten hoe jullie je kooi in gericht hadden met de speeltjes want ik ben bang dat ik heb te vol hang of juist niet ::)
groetjes nikki

gert overweg

wat ik in mijn voliere heb zal ik even laten zien ik heb het zelf gemaakt en ze zitten er heel veel op te klauteren hier is de foto je kunt het zo maken door een natuurtak in stukken te zagen en dan gaten erdoor dan stevig touw erdoor en onder de gaten een knoop doen zodat ze niet naar onderen zakken heel leuk speeltje voor je valkjes kun je ook wel veel kleiner maken voor een kooi.

p.s pas op met boren dat het hout niet splijt is bij mij bij 1 houtje ook een beetje gebeurt.

groetjes gert