5 mei 2025, 02:11:06

In de kooi krijgen!!

Gestart door karin36, 19 juni 2006, 10:49:37

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Ivana

Ik heb ook zo'n eigenwijsje en had hetzelfde probleem als jij nu hebt...ik heb het gewoon zo een aantal nachten gelaten ,dus los..en op een gegeven moment is Cocy wel in de kooi gegaan en vanaf toen is het echt goed gegaan ...alleen nu moet ik er op letten ...meestal rond 19.00 uur...gaat ze de kooi in om te eten en dan moet ik hem wel dicht doen..komt ze er na die tijd nog uit dan gaat ze dus echt de kooi niet meer in.
Ik hoop dat dit bij jou ook gaat lukken.

gr Gerdy

es

Hoi,
Tja ik zou het eng vinden om mijn valkje s'nachts uit zijn kooi te laten, ookal zou die slapen je weet het toch niet.
En als je de kooi nu eens probeert op een andere plaats te zetten, want ze hebben heel goed door dat je richting die plek loopt waar normaal de kooi staan.
succes groetjes Esther

Gerdy

Hoi Es

Tuurlijk is het eng om Cocy s nachts alleen te laten...maar de eerste keer heb ik tot 3 uur s nachts opgezeten in de hoop dat ze er nog in ging...maar ik was toch wel heel erg moe..en ik wilde haar niet vangen.

gr Gerdy

karin36

Hoi Allemaal,

Ik heb vanmiddag laat toch maar weer silver gevangen omdat hij alvanaf gistermiddag niet meer gegeten en gedronken had.Ik had de stille hoop dat hij door honger of dorst weerzelf zijn kooi zou ingaan, maar helaas.Hoe kan je nou het beste je valkje vangen als het echt niet anders kan? En om terug te komen op trosgierst, in de kooi eet hij er ook niet echt veel van en wat hij echt superlekker vind ben ik nog niet achter.
  PFFFF

Gr Karin