8 mei 2025, 11:40:21

Aycko's eerste dag

Gestart door Andy Gijbels, 18 juni 2006, 10:21:16

« vorige - volgende »

es

Hoi,
Ja inderdaad op een gegeven moment vond Tigo het veel lekkerder om met mijn neus in zijn nekkie te kroelen en zachtjes blazen enzo.
Hij begon dan als ik met mijn gezicht dichterbij kwam in mijn neus te bijten en dan deed hij als hij wilde kroelen zijn kopje naar beneden en dan kon ik met mijn neus ( ;D) kroelen en kusjes geven, maar hij wilde het ook wel eens niet. :P maar echt heel hard bijten deed hij niet hoor.
Je komt er op een gegeven moment wel achter wat hij lekker vind en wat niet. Je voelt dat aan op een gegeven moment.
succes en groetjes van Esther

Hoe gaat het nu?

M.

Ach wat een poeppie ;D

Leuke boom heb je trouwens op de achtergrond ;)

Gaat het al wat beter vandaag?

Andy Gijbels

Jaja alles goed met Aycko, maar vandaag had hij een slechte dag denk ik, vermoed dat ik hem gisterenavond niet had mogen vastnemen om hem in zijn kooitje te zetten; maar ik moest wel, hij wilde niet meer op mijn hand komen zitten. Hij heeft blijkbaar toch nog een beetje schrik van vingers enzo. Hij hapt er altijd naar, maar het 'bijten' is meer kietelen. Iemand die weet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Uiteindelijk komt hij wel altijd op mij vinger zitten hoor als ik mijn vingers onder zen buiikje hou. Maar als hij los op tafel zit is dit al een moeilijkere zaak. Met trosgierst lukt het wel altijd, maar dan heeft hij gewoon niet meer door dat het diezelfde vingers zijn. Kroelen lukt me echt niet. Ook niet met mijn neus, niet met mijn handen,... Dan begint hij weer te 'bijten' (kietelen). Iemand die weet hoe ik dit kan aanpakken? Zou het toch fijn vinden als hij vanzelf bij mij kwam zitten om lekker even te kroelen.

groeten Andy