16 juni 2025, 20:29:25

Teuntje, Tony & Bibi

Gestart door Ineke, 17 juni 2006, 20:16:18

« vorige - volgende »

Ineke

Dan heb je sterke billen van t traplopen, Anja :)
Jee Caroline, jij hebt t maximale comfort bedacht. Alles binnen handbereik. Teun stapt nog niet op Tony's hoofdje. Misschien n rare vraag, maar gaat dat opstappen dan via t hoofdje en niet via de achterkant ??? Dan breekt t nekje toch?

O, dus dat is bij vrijwel iedereen zo, dat de rakkers 's avonds om n plekje vechten en overdag lief zijn.

Vandaag hebben we o.a. heeeeeel veeeeel valkjes gezien, want we waren bij Riny.
Logeetje Sooby

Daar zijn ze dan, nog zo klein

Bonky & Bibi. De naam Appie is unaniem overboord gegooid.

Die wij mochten pappen

Intussen worden onze spullen grondig doorzocht door de 24 uurs bodyguard

Helaas ben ik vergeten n foto van de appeltaart te maken, want die was mmmmmmm.

Bijna zou ik T&T vergeten. Dus nog n foto van die twee, voordat ze boos worden.

Mandy

Gefeliciteerd met de komende pracht aanwinsten! :D

Leuke kraamvisite is het geweest zo te zien. :D

En wat is je handtekening weer geweldig! 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anja

Hoi Ineke,

Wat een mooie foto's en nog mooiere namen.
De namen vind ik ook heel lief klinken.

Die sterke billen valt wel mee hoor.

Want leuk die Scooby net alsof ie er voor poseerd he.

Groetjes Anja

Riny

Citaat van: Ineke op 29 oktober 2006, 22:14:36

Intussen worden onze spullen grondig doorzocht door de 24 uurs bodyguard

Hoy Ineke
Eigenlijk mag ik van Riny niet brutaal zijn, en ook niet in andermans tassen kijken.
Maar wie zet nou zijn tas neer, recht voor mijn bench, als ik heel moe ben.
Dat doe je toch niet?
Pootje Bailey

Gerda

Hoi Ineke en Lars,
Hier nog een mooie foto van Ineke en Bonky.
Het ziet er heel proffesioneel uit!!

Andere foto's volgen nog!!

Liefs, Gerda

Bello

Ook al zo'n beauty's van valkjes.

Bibi en Bonky

weer een paar valkjes wat over een paar weken gaat verhuizen!!!

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Ineke,

Wat een poepie die Bonky. Die had honger zo te zien.

Prachtig.

Groetjes Anja

Big-Nigge

wat zijn ze tog lief als ze nog niet veel veertjes hebben  ;D

was toen ook bij rocky 4 weken gelden ..zijn kaale koppie als een biljartbal..(roze) en nu 1 klein minnie plekje heeft die over..

haha ;D Groetjes amy en Rocky
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Ineke

2 november 2006, 20:03:29 #368 Last Edit: 2 november 2006, 20:27:24 by Ineke
Lieve Bailey, jij hebt helemaal gelijk! Die stomme tas had niet voor jouw huisje moeten staan. Eigenlijk had je m gewoon in beslag mogen nemen. Alhoewel ik denk, dat je ook erin gedoken zou zijn als ie op n ander plekje stond ;D

Dank je Anja, ik vind vooral Bibi lief klinken.

He Mandy, de handtekening heb ik al n tijdje, tijd voor n nieuwe :D Ik kan dat niet, wat jullie allemaal doen met layout e.d. dus dan maar iets grappigs :)

Nu nog wat foto's van zondag, want die kreeg ik vandaag. Er was ook n professionele fotografe aanwezig 8) die jullie allemaal kennen. Nogmaals bedankt, FOTOGRAFE!

Bonky

Deze foto vind ik wel grappig. Links rent hongerige Bibi en t lijkt net alsof ze krijst om nog meer pap.

Bibi

Enige tijd geleden werd op t forum de vraag gesteld of pendelen echt werkt. Zelf denk ik, dat t met de zwaartekracht te maken heeft (net als ''glaasje schuiven'').
Awel, er kwam meermaals uit dat Bonky echt n Bonky is en Bibi n meisje. Nu ns kijken wat de dna naderhand uitwijst :)
Bonky's ruggetje is sinds zondag al met veren begroeid :o Hij weegt nu 70 gram :)

(Stiekum uit Riny's verhalen gejat ;D)

Lief he :-*

Nu we op foto's en in t echt hebben gezien hoe dicht Bonky tegen Bibi aankruipt vinden we t niet leuk om ze misschien te moeten splitsen. We hopen echt dat t in elk geval niet twee mannetjes zijn.

T&T vanavond:

Knabbelen en wassen

Caroline

Het zou een leuk kwartetje zijn zo.  :D

Ik duim voor jullie dat  het niet twee mannetjes zijn, mogen het eigenlijk wel twee popjes zijn?? Of ook liever niet??

Leuke foto's, wat een geweldige fotografe hè.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Hoi Carolientje :) als t twee popjes zijn denk ik, dat we moeten beslissen om er n vijfde mannetje bij te nemen ;D
Alleen lijkt n oneven aantal mij niet leuk voor de vogels? En zes kunnen echt niet in de kooi. Vier vind ik eigenlijk max.

Ha die Amy, leuk dat je ook even langskomt :D

Gerda

Citaat van: Ineke op  2 november 2006, 20:31:30
Hoi Carolientje :) als t twee popjes zijn denk ik, dat we moeten beslissen om er n vijfde mannetje bij te nemen ;D

Hoi Ineke,

Je zult waarschijnlijk bedoelen een vijfde valkje, wat dan een mannetje is!! Anders moet je er nog 4 mannetjes bij nemen  ;D ;D ;D

Weer gezellig foto's van 'je gezinnetje'! Ik ben echt benieuwd wat T&T straks van de gezinsuitbreiding vinden  ;)

Liefs, Gerda

Ineke

2 november 2006, 20:42:26 #372 Last Edit: 2 november 2006, 20:46:04 by Ineke
Weet je Gerda, toen ik t nog ns las dacht ik t zelfde, maar was te lui om t te veranderen ;D Voor vijf mannetjes moeten ook vijf popjes komen en dan hebben we tien, moeten nog n kooi...dan heet ik Caroline ;D

Caroline

Niet meer, ik heb er inmiddels 11.   ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Ineke.
Ach, ik heb er nu vijf en ze leven nog... dus of ze echt moeite hebben met oneven... Hangt af of er echt koppeltjes worden gevormd of of je bijvoorbeeld een koppeltje heb en drie vrijgezellen - dat heb ik op het moment en dat gaat nu wel goed. Het is natuurlijk nog afwachten wat ze volgende broedsezioen gaan doen.
Ik ben wel van plan om zes in die kooi te doen - ik heb het gezien met 7 en het ging prima, meestal gingen ze toch in een helft bij elkaar zitten - als Nicky en Makker in de lage gedeelte gingen zitten, kwam de rest ook daarnaartoe en andersom... Ik had niet het gevoel dat ze te krap behuisd waren ofzo en ik vind een kooi al gauw te klein... maar deze is zo enorm.

Wat zijn Bibi en Bonky enorme schatjes! Ik kan me voorstellen dat jullie het moeilijk zouden hebben om ze te scheiden... Hopelijk is het DNA resultaat zoals jullie het willen hebben.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie